را انتخاب می کنند.


کسب درآمد دلار از اینترنت


این روزها با توجه به شرایط  نامناسب اقتصادی کشور، کسب درآمد برای خیلی از افراد جامعه بسیار دشوار است. بسیاری از افراد به امید اینکه در آینده بتوانند یک شغل کارمندی داشته باشند به سختی درس می خوانند و عده ای دیگر که نتوانند درس بخوانند نیز راه های دیگری را انتخاب می کنند. هرکس به طریقی در تلاش است تا بتواند کسب درآمد و زندگی ایده آلی برای خودش داشته باشد. اما مهم این هست که بهترین کار و پرسودترین کار در حال حاضر چیست؟ برای پاسخ این سوال باید به افراد موفق مراجعه کنیم. من در بین سخنران های انگیزشی و افراد موفق آمریکا، آقای جیم ران که خودش استاد دو سخنران بزرگ دیگر یعنی آنتونی رابینز و دارن هاردی هستن رو قبول دارم. چون فردی بودن که تونستن دونفر بسیار موفق دیگه رو بسازن. خب ببینیم ایشون چی میگن:

سودبردن بهتر از دستمزدگرفتن-کسب درآمد دلار از اینترنت

خب همه میدونیم که درآمد با انجام یک کار بدست میاد. کارها هم دونوع هستن. یا کارآفرینی و یا کارمندی(کارگری)! توی کارآفرینی شما کارتون رو خودتون ایجاد می کنید و درآمدتون از سود فروش محصولات یا خدمات بدست میاد. خب پس طبق حرف آقای جیم ران که گفتن نخستین اصل ثروتمند شدن اینه که سود بردن بهتر از حقوق یا دستمزد گرفتن هست، پس باید برای ثروتمند شدن کارآفرینی کرد. چون شما میتونین یاد بگیرین چطور سودتون رو چند برابر کنید اما هیچوقت نمیتونین زمان خودتون رو چند برابر کنید. حقوق یا دستمزد گرفتن هم که توی کارمندی و کارگری وجود داره و بدترین نوع معامله است! چون شما زمان خودتون رو که یک چیز محدوده و برای همه 24ساعت در روز هست، میاین با پول معامله می کنید و اگه روزی نتونید این معامله زمانتون با پول رو انجام بدین و خدای ناکرده مریض باشید، درآمدتون هم قطع خواهد شد چون درآمدتون از نوع فعال هست و شما باید فعالیت داشته باشین تا به درآمد برسین. 


کسب درآمد دلار از اینترنت


هرکاری هم بکنید نمی تونید زمان خودتون رو که همون 24ساعت هست رو چند برابر کنید. اما توی کارآفرینی شما میتونید هم درآمد فعال داشته باشین و هم درآمد غیرفعال :) درآمد غیرفعال یا انفعالی نوعی از درآمد هست که شما بدون انجام کاری باز هم درآمد خودتون رو دارین و این بهترین نوع درآمد هست که فقط توی کارآفرینی وجود داره.

خب داشتیم می گفتیم که با این وجود باز افراد زیادی برای رسیدن به شغل کارمندی تلاش زیادی برای درس خواندن می کنند. اما متاسفانه اکثر این تلاش ها بی نتیجه می مانند! چون تعداد افراد بیکار در کشور ما بسیار زیاد هست و ظرفیت ادارات و شرکت ها هم محدود! کسانی که درس می خوانند و کنکور می دهند، معمولا بعد از فارغ التحصیلی در پیدا کردن شغل شکست می خورند و تمام زحماتی که این همه سال کشیدند و شب بیداری هایی که برای درس خواندن تحمل کردند، به راحتی هیچ و پوچ می شوند و بر باد می روند. کسانی هم که راه های دیگر را انتخاب می کنند و درس نمی خوانند، که متاسفانه 95درصد از این افراد چون اهل مطالعه و درس خواندن نبودند اصول کارآفرینی را هم نمی دانند، معمولا به دلیل نداشتن سرمایه زیردست این و آن می شوند و تا آخرعمرشان هم زیر دست می مانند.


وارن بافت و درآمدزایی در خواب-کسب درآمد دلار از اینترنت

وارن بافت سومین فرد ثروتمند جهان بعد از بیل گیتس و جف بزوس، یک سرمایه دار و سرمایه گذار در وال استریت آمریکاست و این حرف رو زده و کاملا حرفش درسته. اما در کشور ما، در نهایت نتیجه این شده که بسیاری از جوانان بی کارند و حتی پول شارژ گوشی خودشون رو هم ندارند و بسیاری دیگر هم به کارهای سخت با حقوق اندک مثل کارکردن بی هدف و برای گذران زندگی در رستوران ها و کارگری در کارخانه ها، کارگاه ها، تولیدی ها و در جاهای مختلف مشغول هستند و به هیچ وجه از شرایط زندگی خود رضایت ندارند. اما در همین ایران کسانی هم هستند که مثل سازنده نرم افزار اسنپ روزانه بین 500میلیون تومان تا یک میلیارد درآمد دارن. 



پول های اینترنتی و کسب درآمد دلار از اینترنت

کسب درآمد دلار از اینترنت-بیت کوین چیست؟

بیت کوین یک نوع پول هست. مثل ریال ،دلار، تنها فرقش اینه دیده نمیشه.فرض کنید یک میلیون ریال دارید. میتونید این پول رو در بانک ملت، ملی ، مسکن و … بذارید. یا تقسیمش کنید و در هر بانک مبلغی رو قرار دهید. در مورد بیت کوین هم همینطور هست.میتونید تعداد زیادی کیف پول بسازیدو بیت کوین هایتان را در انها نگه دارید.خوبی این کار این است اگر سایت ارائه دهنده یک کیف پول به دلیلی در دست تعمیر قرار گرفت شما در جای دیگری بیت کوین داشته باشید. 

 

بیت کوین چیست



حال بیت کوین به چه دردی میخوره؟  


بیت کوین رو فرض کنیدمثل دلاره. دلار در ایران فقط تبدیل میشه. یعنی میبرین صرافیو به تومان تبدیل میکنین. یا دلار رو میخرین. و فروشگاه هایکمی در ایران هستند که دلار رو بپذیرند. در مورد بیت کوین هم شما باید از طریق یک صرافی مطمئن اون رو به تومان تبدیل کنید. البته در خارج موارد کمی هستند که بیت کوین رو به عنوان پول قبول دارند
ولی در ایران هنوز موردی به وجود نیومده.پس فقط بیت کوین یه ارز اینترنتیه. و برای خرید و فروش خوبه.
یک ساتوشی =0.00000001
یک میل=0.001
یک بیت کوین=1
برای تبدیل کردن بیت کوین خود به تومان از فرمول زیر استفاده کنید.

مقدار میل بیت کوین شما * نرخ میل بیت کوین به تومان
0.003=سه میل بیت کوین
0.030=سی میل بیت کوین
0.300=سیصد میل بیت کوین
3.000=سه هزار میل بیت کوین


کسب درآمد دلار از اینترنت-کیف پول خود را ایمن کنید.


کیف پول خود را ایمن نمایید، همانگونه که در زندگی واقعی خود چنین می کنید. بیت کوین به روشی بسیار آسان، ارزش را به همه جا منتقل می کند و به شما اجازه میدهد پول خود را کنترل نمایید. چنین ویژگیهای مهمی، اقدامات امنیتی مهمی را هم به دنبال دارد. در عین حال، اگر بدرستی از بیت کوین استفاده شود، می تواند سطوح امنیتی بالایی را هم فراهم آورد. همواره بخاطر داشته باشید که برای حفاظت از پولتان، مسئولیت انجام کنشهای درست، بر عهده خود شماست. در مورد ایمن کردن کیف پول خود بیشتر بخوانید


بهای بیت کوین متغیر است


به دلیل اقتصاد نوپای بیت کوین، ماهیت جدید آن و گاهی بازارهای غیرنقدی، بهای بیت کوین می تواند در یک دوره زمانی کوتاه به صورت پیش بینی نشده ای افزایش و یا کاهش یابد. در نتیجه، نگهداری پس انداز با بیت کوین در حال حاضر توصیه نمی شود. به بیت کوین به صورت یک سرمایه ی در معرض ریسک زیاد، نگاه کنید و به هیچ وجه پولی را که توانایی باختن آن را ندارید، با بیت کوین پس انداز نکنید. اگر قرار باشد از طریق بیت کوین به شما چیزی پرداخت شود، سرویس های بسیاری هستند که می توانند آن مبلغ را بر حسب ارز محلی، به شما پرداخت نمایند.


مبالغ پرداخت شده از طریق بیت کوین، قابل برگشت نیستند.


هر گونه تراکنشی با بیت کوین، برگشت پذیر نیست. فقط شخص دریافت کننده می تواند مبلغ را مسترد کند. این به آن معناست که باید مراقب باشید و با افراد و سازمانهایی که می شناسید و یا کسانی که اعتبارشان بر شما محرز شده است، وارد معامله شوید. کسب و کارها باید درخواستهای پرداختی را که به مشتری های خود نشان میدهند، کنترل نمایند. بیت کوین می تواند اشتباههای چاپی را تشخیص داده و معمولاً به شما اجازه ارسال پول به یک آدرس اشتباه را نمی دهد. ممکن است در آینده، سرویس های اضافی دیگری هم بوجود آیند که گزینه ها و حفاظت بیشتری برای مصرف کننده فراهم نمایند.

 

درامد دلار از اینرنت

کسب درآمد دلار از اینترنت-بیت کوین، هویتی ناشناخته نیست


برای حفظ حریم شخصی شما در بیت کوین، قداماتی انجام شده است. تمام تراکنشهای بیت کوینی بصورت عمومی و دائمی روی شبکه دخیره می شود. این به آن معناست که هر کسی می تواند تراز و تعاملات مربوط به هر آدرس بیت کوینی را ببیند. اما با وجود این، هویت هر کاربر در ورای یک آدرس، ناشناخته می ماند تا زمانی که اطلاعات در حین انجام یک خرید یا سایر شرایط دیگر، آشکار شود. به همین دلیل است که از آدرسهای بیت کوینی، فقط یکبار باید استفاده کرد. همواره به یاد داشته باشید که به منظور حفاظت از پولتان، مسئولیت انجام کنشهای درست، بر عهده خود شماست. در مورد حفاظت از حریم شخصی خود بیشتر بخوانید


تراکنش های فوری امنیت کمتری دارند


هر تراکنش بیت کوینی معمولاً چند ثانیه به طول می انجامد و تایید همین تراکنش از ده دقیقه پس از آن شروع می شود. در خلال این مدت، تعامل مجاز بوده و ممکن است برگشت پذیر هم باشد. کاربران فریبکار می کوشند تا تقلب کنند. اگر نمی توانید منتظر تایید باشید، کارمزد تراکنش اندکی را تقاضا کرده و یا از سیستم آشکارسازی تعاملات ناامن، که می تواند امنیت را بالا ببرد، استفاده کنید. برای مبالغ بالاتر مثلاً 1000 دلار امریکا، منطقی است که 

برای 6 تاییدیه و یا بیشتر صبر نمایید. هر تاییدیه می تواند خطر تراکنش معکوس را بطور تصاعدی، کاهش دهد.


کسب درآمد دلار از اینترنت-بیت کوین همچنان در دست آزمایش است


بیت کوین ارز جدیدی است که فعالانه در دست توسعه است. هر چند که با افزایش استفاده از آن، میزان آزمایشی بودن بیت کوین کمتر می شود ولی باید بخاطر بسپرید که بیت کوین یک نوآوری جدید است و ایده هایی را میکاود که قبلاً هرگز به آنها نپرداخته بودند. بنابراین هیچکس نمی تواند آینده بیت کوین را پیش بینی کند.


کسب درآمد دلار از اینترنت-مالیات ها و مقررات دولتی


بیت کوین ارزی رسمی نیست. یعنی بیشتر مراجع قضایی از شما خواهند خواست که مالیات های مربوط به درآمد، فروش، حقوق و بهره سرمایه ای را روی آنچه که ارزش دارد، از جمله بیت کوین، بپردازید. مسئولیت حصول اطمینان از موارد مالیاتی و دیگر احکام قانونی یا مقرراتی که توسط دولت و یا شهرداریهای محلی وضع شده، بر عهده خود شماست.
 

دانلود  PDF‌مقاله:کسب درآمد دلار از اینترنت