چه کسی‌می‌خواهد پولدار شدن با قانون جذب را یاد بگیرد؟ اگر با صدای بلند می‌گویید ” من می‌خواهم به آهنربای پول تبدیل شوم“، عالی است. از روحیه‌تان خوشم می‌آید، چرا که بدون این روحیه به یک آهنربای پول تبدیل نخواهید شد.

 

۱۰ روش پولدار شدن و جذب ثروت با قانون جذب

 

مطمئنم همه می‌خواهند پولدار شدن و پولدار شدن با قانون جذب را یاد بگیرند. با این حال عده‌ی زیادی برای رسیدن به این هدف سختی می‌کشند، زیرا افکار منفی زیادی درباره‌ی پول دارند. آن‌ها به قدری اسیر افکار منفی‌شان هستند که اصلا نمی‌دانند چطور مغناطیس پولی بسازند.

 

به همین دلیل این مطلب را نوشته‌ام. امروز ۱۰ گام قدرتمند برای تبدیل شدن به آهنربای پول و پولدار شدن با قانون جذب را در اختیارتان قرار می‌دهم. به محض استفاده از این گام‌های قدرتمند، ارتعاشات پولی‌تان بالا خواهد رفت. و قانون جذب به شما کمک خواهد کرد ثروت و موفقیت بیش‌تری جذب کنید.

 

مطلب مرتبط: قانون جذب : ۵ راز قانون جذب که کسی به شما نمی گوید

 

در ادامه ۱۰ روش پولدار شدن با قانون جذب آمده است:

۱. از افکار منفی‌تان درباره‌ی پول آگاه باشید

همیشه به خاطر داشته باشید ”پول ریشه‌ی شر نیست، بلکه کمبود آن ریشه‌ی شر است“. می‌دانید چه چیزی بیش‌تر افراد را از تبدیل شدن به یک آهنربای پول بازمی‌دارد؟ افکار منفی‌شان درباره‌ی پول.

 

اگر احساس منفی نسبت به پول داشته باشید، چطور می‌توانید به آهنربای پول تبدیل شوید؟ حتی اگر بتوانید با این افکار منفی پول هنگفتی بسازید، این پول باقی نمی‌ماند یا همراه با شما رشد نمی‌کند.

 

این افکار منفی مثل سوراخ‌های بزرگی در ظرف شما هستند. یک ظرف بردارید و با آب پر کنید. اگر ظرف سوراخ باشد آبی در آن باقی نمی‌ماند. این افکار منفی مانند حفره‌هایی در ظرف موفقیت شما هستند. هرچه سوراخ‌های بیش‌تری در این ظرف باشد، پول کمتری می‌توانید داشته باشید. متاسفانه ظرف بیش‌تر آدم‌ها ته ندارد، چه برسد به سوراخ!

 

پس اولین گام در پولدار شدن با قانون جذب ، بررسی افکار منفی‌تان درباره‌ی پول است.

 

مطلب مرتبط: کشف قدرت واقعی قانون جذب

 

۲. با تاکید مثبت، ذهنیت خود را از آهنربای پول بسازید

همانطور که می‌دانید، در قانون جذب ’ افکار به چیزها تبدیل می‌شوند‘. قدرت شما در جذب پول همواره به باورهای‌تان درباره‌ی پول بستگی دارد. و باورهای‌تان بر پایه‌ی افکاری است که درباره‌ی پول دارید.

 

مغناطیس پولی شما بازتابی از افکارتان درباره‌ی کامیابی و موفقیت است. تنها با فکر کردن به موفقیت به یک اهنربای پول تبدیل نمی‌شوید. زیرا به طرز فکرتان راجع به آن بستگی دارد.

 

که افکارتان راجع به پول منفی است یا مثبت.

 

متاسفانه، کسانی که بیش‌تر با مشکلات پولی دست به گریبان هستند، همان‌هایی هستند که بیش‌تر به افکار منفی می‌اندیشند. آن‌ها تمام عواطف بد را به پول ربط می‌دهند و همیشه روی کمبود آن تمرکز می‌کنند. اگر این حالت منفی را نسبت به پول دارید، امکان ندارد به یک آهنربای پول تبدیل شوید.

 

باید این افکار منفی را تغییر دهید. و چطور می‌توانید افکار و احساسات مثبتی نسبت به پول بسازید؟

 

ساده‌ترین راه پولدار شدن با قانون جذب استفاده از تاکیدهای پولی مثبت است.

بله، جملات تاکیدی راهی عالی برای خلق یک باور مثبت جدید و حذف باورهای منفی قدیمی است. البته فقط با تکرار جمله‌ی ”من یک آهنربای پول هستم“ به آن تبدیل نخواهید شد. شما به مجموعه‌ای از جملات تاکیدی نیاز دارید که ذهنیت آهنربای پول را واقعا در ذهن‌تان خلق کند.

 

تنها ۱۵ الی ۲۰ جمله‌ی تاکیدی را انتخاب کنید و روزانه با خود تکرار کنید.

 

یادتان باشد، این جملات تاکیدی ساده‌ترین راه برای تغییر سیستم باورهای‌تان است. پس هر روز از آن‌ها استفاده کنید تا به یک آهنربای پول تبدیل شوید و در پولدار شدن با قانون جذب موفق باشید.

 

مطلب مرتبط:الهام گرفتن از قانون جذب برای راه اندازی کسب و کار

 

۳. شما لیاقت آن را دارید به یک آهنربای پول تبدیل شوید

”وقتی به چیزی کمتر از آن‌چه لیاقت دارید رضایت می‌دهید، حتی کمتر از آن گیرتان می‌آید“.

 

بیش‌تر آدم‌ها هرگز در زندگی‌شان چیز بیش‌تری کسب نمی‌کنند، زیرا احساس نمی‌کنند لیاقت بیش‌تر از آن را دارند. گرچه غیرواقع‌گرایانه به نظر می‌رسد، ولی هر روز با آدم‌هایی برخورد می‌کنم که با این مانع مواجه هستند.

 

افراد زیادی رویاهای بزرگی در سر دارند اما بیش‌ترشان احساس می‌کنند لیاقت رسیدن به آن را ندارند. و وقتی احساس کنید لیاقت رسیدن به رویاهایتان را ندارید، در دام پرسیدن این سوالات می‌افتید که چرا، چطور و کِی رویایتان به واقعیت می‌پیوندد!

 

و این احساس بی‌لیاقتی تا حد زیادی به پول مرتبط است. به همین دلیل بسیاری از افراد احساس می‌کنند لیاقت وضعیت کنونی زندگی‌شان را ندارند.

 

برای مثال، اگر به کاری مشغول هستید و به مقدار X درآمد کسب می‌کنید و رویای زندگی را دارید که فقط با مقدار 10X ممکن است، به خاطر درآمد کنونی‌تان احساس بی‌لیاقتی می‌کنید. باید درک کنید فقط زمانی که احساس کنید لیاقت پول بیش‌تری دارید، این پول به سمت‌تان سرازیر می‌شود.

 

شاید ندانید این پول چطور به سمت‌تان خواهد آمد.اما می‌دانید در قانون جذب، چگونه جزو نگرانی‌های شما نیست. ابتدا احساس لیاقت می‌کنید، بعد به سمت‌تان خواهد آمد.

به محض آن که احساس لیاقت کنید، کائنات برنامه‌ای برایتان خواهد چید که درآمدتان را افزایش دهید. شاید کمی زمان ببرد، چند ماه یا حتی چند سال اما مطمئنا به آن خواهید رسید.

 

اگر شغلی دارید، ممکن است دو شغل دیگر را هم عوض کنید تا درآمدتان به شکلی جادویی افزایش یابد. یا ممکن است دو بار ترفیع بگیرید یا به پستی با پاداش عظیم در خارج از کشور منسوب شوید و پول به سمت‌تان سرازیر شود.

 

اگر در یک کسب و کار هستید، ناگهان سودتان به صورت نمایی رشد می‌کند.

 

کائنات روش خود را دارد. وقتی به وضوح بدانید چه می‌خواهید و احساس کنید لیاقت آن را دارید، قانون جذب به نفع‌تان عمل خواهد کرد تا همان را به شما بدهد.

 

اگر احساس کنید لیاقت پول کافی را ندارید، آن را به دست نخواهید آورد.

 

پس وقتی کائنات این همه نعمت برای بخشیدن به شما دارد، چرا کمتر بخواهیم و وقتی می‌توانید ثروت داشته باشید، چرا خود را لایق کمتر از آن بدانید.

 

۴. عاشق صورتحساب‌هایتان باشید تا به یک آهنربای پول تبدیل شوید

بله، درست شنیدید، عاشق صورتحساب‌هایتان باشید.

 

حتما با خود فکر می‌کنید ” نویسنده‌ی این متن دیوانه است، اگر عاشق صورتحساب‌هایم باشم صورتحساب‌های بیش‌تری گیرم می‌آید، پس چطور می‌توانم به یک آهنربای پول تبدیل شوم“.

 

اگر این طور فکر می‌کنید باید بگویم دوست من، قانون جذب این طور عمل نمی‌کند.

 

وقتی گفتم ’ عاشق صورتحساب‌هایتان باشید‘ یعنی می‌خواهم به خاطر پرداختن تمام صورتحساب‌ها خوشحال و شکرگزار باشید. زیرا وقتی قرار است آن را بپردازید، چرا این کار را با نارحتی یا نارضایتی انجام دهید؟ و این بزرگ‌ترین اشتباهی است که بیش‌تر آدم‌ها مرتکب می‌شوند.

 

شما نمی‌توانید از پرداخت صورتحساب‌ها فرار کنید زیرا هر روز در حال خرید محصولات و استفاده از خدمات هستید. و شما قادرید صورتحساب‌هایتان را بپردازید، یعنی برای پرداخت ان‌ها پول دارید. اما با ناراحتی و نارضایتی در حین پرداخت آن‌ها، کمبود بیش‌تری را به زندگی‌تان جذب می‌کنید.

 

وقتی تمرکزتان را تغییر می‌دهید، مغناطیس پولی‌تان تغییر می‌کند. دفعه‌ی بعد که صورتحساب‌تان را پرداخت می‌کنید، جملات زیر را با خود بگویید:

”خوشحالم می‌توانم صورتحساب‌هایم را بپردازم“.

 

”در حالی که این صورتحساب را می‌پردازم، پول بیش‌تر و بیش‌تری برای پرداخت رضایتمندانه‌ی تمام صورت‌حساب‌هایم دریافت می‌کنم“.

 

” پول در زندگیم در حال گردش است. همیشه چندبرابر به من باز می‌گردد“.

 

وقتی ارتعاشات‌تان را هنگام پرداخت صورتحساب‌ها تغییر دهید، یه یک ابر آهنربای پول تبدیل می‌شوید.

 

۵. از بخت خوب دیگران خوشحال باشید

تا به حال چند بار کسی را دیده‌اید که یک زندگی لوکس و مرفه دارد، و برای او احساس شادی کرده‌اید؟

 

اگر همیشه این طور احساس می‌کنید، شما به خودی خود یک آهنربای پول هستید. اما بسیاری از آدم‌ها نمی‌توانند چنین حسی داشته باشند.

 

شما نمی‌توانید به خاطر بخت بلند دیگران خوشحال باشید زیرا برای حسادت به دیگران یا تمرکز بر نداشته‌های خود برنانه‌ریزی شده‌اید. در هر صورت، این امر به ارتعاشات شما آسیب می‌زند.

 

بهترین راه برای پولدار شدن با قانون جذب و افزایش ارتعاشات پولی‌تان آن است که از بخت بلند دیگران خوشحال باشید. چه آن فرد از نزدیکان‌تان باشد، یا یک ادم عادی یا سلبریتی که در تلویزیون یا اینترنت دیده‌اید. سعی نکنید دلایل منفی برای ثروت‌شان بیابید، سعی نکنید ثروتمند بودن آن‌ها و ثروتمند نبودن خود را توجیه کنید. یا به خاطر این که شما آن ثروت را ندارید احساس بدی نداشته باشید.

 

اگر شاهد بخت بلند آن‌ها هستید، یعنی کائنات دارد به شما می‌گوید ” تو هم می‌توانی آن‌ها را داشته باشی“. ” تو هم شایسته‌ی آن‌ها هستی“. به همین دلیل از زندگی لوکس آن‌ها، ثروت آن‌ها، و بخت بلندشان خوشحال باشید و به آن بله بگویید.

 

وقتی به بخت بلند آن‌ها بله می‌گویید، با انجام امور به شیوه‌ای که دوست دارید، بخت بلند خودتان را جذب می‌کنید. زندگی آن‌ها را نشانه‌ای بدانید که فراوانی را جذب کنید و به یک آهنربای پول تبدیل شوید.

 

۶. فراوانی و وفور نعمت‌تان را تصویرسازی کنید

تصویری از زندگی ایده‌آل‌تان بسازید. در مورد زندگی سرشار از شادی، موفقیت و فراوانی که می‌خواهید، شفاف باشید. و هر روز زمانی را به تصویرسازی زندگی سرشار از نعمت‌تان اختصاص دهید. در تصویرسازی‌هایتان، خود را ببینید که یک زندگی رویایی دارید. حس کنید شما یک آهنربای پول هستید و پول را از چندین منبع جذب می‌کنید. هر روز چند دقیقه در احساس فراوانی غرق شوید و بگذارید قانون جذب در خدمت‌تان باشد.

 

”اگر می‌توانید آن را در ذهن‌تان ببینید، می‌توانید آن را در دست بگیرید“.

 

هنگام تصویرسازی خود را محدود نکنید. از تمام محدودیت‌ها فراتر بروید و لوکس‌ترین، شگفت‌انگیزترین و موفق‌ترین زندگی ممکن را ببینید.

 

۷. هرکجا که می‌روید کامیابی را تشخیص دهید

تشخیص موفقیت و کامیابی، تشخیص مخلوقات عظیم کائنات است.

 

بیش‌تر کامیابی را تشخیص می‌دهید یا فقر و نداری را؟

 

اگر بیش‌تر کامیابی را تشخیص می‌دهید، در طول موج آهنربای پول قرار دارید. اما اگر فقر و نداری را بیش‌تر تشخیص می‌دهید، تبدیل شدن به آهنربای پول برای شما کار دشواری خواهد بود.

 

بزرگ‌ترین مشکل تشخیص بیش‌تر فقر آن است که جز احساس ناراحتی کار دیگری از دست‌تان بر نمی‌آید. و احساس ناراحتی شما به هیچ کس کمک نمی‌کند. اگر می‌خواهید به فقرا کمک کنید، باید موفق شوید تا بتوانید بهتر به آن‌ها کمک کنید.

 

برای کامیابی، باید ابتدا خود آن را تشخیص داد. به هر شهر دنیا که سفر کنید، ساختمان‌های زیبا، آسمان‌خراش‌ها، عمارت‌های بزرگ و هتل‌های لوکس می‌بینید. حتی می‌توانید جاده‌ها و شگفتی‌های مهندسی خارق‌العاده‌ای ببینید. وقتی آن‌ها را می‌بینید خوشحال شوید و موفقیت و کامیابی را که از تمام این مخلوقات عظیم بازاب می‌شود، تشخیص دهید.

 

هر چه موفقیت بیش‌تری را تشخیص دهید، موفقیت بیش‌تری را در زندگی خود جذب خواهید کرد. این یکی از ساده‌ترین راه‌ها است که به شما یادآوری می‌کند می‌توانید انتخاب کنید بیش‌تر روی کدام یک متمرکز شوید: کامیابی یا نداری!

 

۸. بیش‌تر ببخشید تا بیش‌تر دریافت کنید

بخشیدن، همواره تجربه‌ای جادویی برای بالا بردن ارتعاشات‌مان است.

 

اما شاید با خود فکر می‌کنید:‌ من برای خودم هم به اندازه‌ی کافی ندارم، چطور می‌توانم بیش‌تر ببخشم؟

 

اولین چیزی که باید درک کنید آن است که ’بخشیدن، همواره بخشیدن پول نیست‘. می‌توانید زمان ببخشید یا حمایت‌تان را ارزانی دهید.

 

اما وقتی بیش از آن‌چه در حرفه‌تان انتظار می‌رود می‌بخشید، به صورت خودکار بیش‌تر دریافت می‌کنید. وقتی بهترین خدمات‌تان را به مشتری ارائه می‌کنید، بیش‌تر عایدتان می‌شود. وقتی در شغل‌تان بیش‌تر می‌بخشید، موفقیت و فراوانی بیش‌تری از جانب آن دریافت می‌کنید.

 

نکته‌ی مهم در این جا، بخشیدن همراه با شادی، مثبت‌اندیشی، و هدف خدمت‌گزاری است. فقط در صورتی بیش‌تر دریافت خواهید کرد که این موارد در کنار هم قرار بگیرند.

اما اگر به خاطر اجبار فرد دیگری است که بیش‌تر می‌بخشید و خوشحال نیستید، انتظار نداشته باشید چیز بیش‌تری دریافت کنید. زیرا بخشیدن در این‌جا یک احساس مثبت نیست.

 

تنها وقتی که بخشیدن برای شما تجربه‌ای لذت‌بخش باشد، صرف نظر از ماهیت چیزی که می‌بخشید، بیش‌تر دریافت خواهید کرد.

 

۹. در حالت دریافت قرار بگیرید

پذیرای دریافت بیش‌تر از سوی کائنات باشید. وقتی کسی شما را برای یک ناهار یا شام دعوت می‌کند و می‌خواهد صورت‌حساب را پرداخت کند، این پیشنهاد را بپذیرید و در حالت دریافت قرار بگیرید. وقتی کسی به شما یک هدیه‌ی غافلگیرکننده می‌دهد، در حالت دریافت باشید. وقتی روی یک محصول یا خدمات، تخفیف غافلگیرکننده‌ای می‌گیرید، خوشحال باشید و از دریافت بیش‌تر لذت ببرید.

 

هر وقت چیز غافلگیرکننده‌ای می‌گیرید، آن را با خوشحالی دریافت کنید. گاهی ممکن است چنین پیشنهاداتی را رد کنید، اما با انجام این کار دیگر در حالت دریافت نمی‌مانید.

 

هر هدیه و غافلگیری جادویی که به سمت‌تان می‌آید، نشانه‌ای از سوی کائنات است که چیزهای بیش‌تری در راه است.

 

وقتی به دریافت آن‌چه از سوی کائنات می‌آید بله می‌گویید، قانون جذب چیزهای بیش‌تری برای‌تان به ارمغان خواهد آورد.

حتی اگر گاهی اوقات کمتر دریافت می‌کنید ولی به جای تمرکز بر کمبود و نداری بر لذت دریافت تمرکز می‌کنید، باز هم این اتفاق می‌افتد.

 

برای مثال حقوق‌تان خوب نیست و احساس می‌کنید لیاقت بیش‌تر از آن را دارید. بله، شما لیاقت حقوق بیش‌تر را دارید، اما هنگام دریافت حقوق‌تان احساس کمبود نکنید. روی لذت دریافت تمرکز کنید و از فرآیند دریافت کردن لذت ببرید. وقتی به خاطر دریافت حقوق‌تان خوشحال باشید، چیزی نمی‌گذرد که حقوق موردنظرتان را هم دریافت خواهید کرد.

 

برای تبدیل شدن به آهنربای پول همیشه در حالت دریافت زندگی کنید تا راحت‌تر چیزهای بیش‌تری دریافت کنید.

 

۱۰. سپاسگزاری را تمرین کنید تا به یک آهنربای پول فوق‌العاده تبدیل شوید

هرکس سپاسگزار باشد، به او بیش‌تر داده می‌شود و به وفور خواهد داشت. هرکس سپاسگزار نباشد، حتی آن‌چه دارد هم از او گرفته خواهد شد.

 

خب، همه‌ی ما می‌دانیم قدرتمندترین نیروی کائنات سپاسگزاری است. با سپاسگزاری روزانه، زندگی من در طول سال‌ها به طرز شگفت‌انگیزی تغییر کرده است. هزاران رویاپرداز دیگر مانند من در حال سپاسگزاری و تغییر زندگی‌شان هستند.

 

وقتی می‌خواهید به یک آهنربای پول تبدیل شوید، باید بدانید که پول با سپاسگزاری رابطه دارد. زیرا فکر پول باعث می‌شود غالب اوقات احساسی مثبت یا منفی داشته باشید. اگر باث می‌شود احساسی مثبت داشته باشید، عالی است. اما اگر به خاطر تمرکز بر کمبود و نداری باعث می‌شود احساسی منفی داشته باشید، اینجا است که سپاسگزاری جادو می‌کند.

 

”قانون جذب یک فرمول ساده دارد، شما چیزی را دریافت می‌کنید که احساس می‌کنید، نه آن‌چه می‌خواهید“.

بنابراین حتی اگر بخواهید به یک آهنربای پول تبدیل شوید، اما هروقت به پولی که دارید فکر می‌کنید و احساسی منفی یا بد به شما دست می‌دهد، هرگز به یک آهنربای پول تبدیل نخواهید شد.

 

مهم نیست چقدر پول دارید، اما وقتی به خاطر آن سپاسگزار باشید، طول موج‌تان تغییر خواه کرد. وقتی احساس حق‌شناسی کنید، طول موج‌تان مثبت می‌شود و می‌توانید هرچقدر دوست دارید جذب کنید.

 

به همین خاطر است که سپاسگزاری در کائنات چنین قدرتی دارد. می‌تواند احساس کمبود و نداری‌تان را به وفور و فراوانی تغییر دهد. به محض آن که احساس فراوانی کنید، به وفور دریافت خواهید کرد.

 

”شروع کنید و به خاطر هرچقدر پولی که دارید سپاسگزار باشید تا خیلی سریع به یک آهنربای پول تبدیل شوید.“

 

نکاتی برای تبدیل شدن به یک آهنربای پول

۱. یادتان باشد تمام ۱۰ مورد ذکر شده را برای پولدار شدن با قانون جذب اجرا کنید. پیروی از تنها چند نکته به ماندن در طول موج آن کمک نمی‌کند.

 

۲. ذهن شما عادت دارد از مسیر منحرف شود. پس اگر یک بار این مطلب پولدار شدن با قانون جذب را بخوانید بعد از یک یا دو هفته انجام همه‌ی آن‌ها را فراموش خواهید کرد. این صفحه را ذخیره کنید و طی چند هفته آینده حتما یک بار در هفته آن را مطالعه کنید. به این ترتیب آن‌ها را به خاطر آورده و اجرا می‌کنید.

 

منبع : کرامت زاده