https://keramatzade.com/

https://keramatzade.com/

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

https://keramatzade.com/Ways-to-make-money

راههای کسب درآمد در ایران

راههای کسب درآمد در ایران : همه ی ما به خوبی می دانیم که داشتن شغل و درآمد در زندگی بسیار مهم است چرا که ما برای خریداری هر چیزی نیازی به پول و سرمایه داریم. شاید شما هم به این نتیجه رسیده باشید که به دست آوردن درآمد در برخی از کشورها مثل ایران سخت تر از دیگر کشورها می باشد و همین موضوع میتواند دلیلی برای مهاجرت باشد.

راه‌های بسیار زیادی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد، برخی بدون سرمایه هستند و برخی نیاز به سرمایه دارند (کوچک یا بزرگ)برخی راههای کسب درآمد، مرتبط با سایت‌های خارجی است و برخی دیگر با سایت‌های ایرانی سروکار دارید.


راههای کسب درآمد بیشتر​

اگر در مورد یک موضوع خاص، اطلاعات گسترده‌ای دارید، مانند حسابداری، حقوق یا فروش؛ این نوع شغل پاره‌وقت برای شما بهترین است. تجربه‌های پیشین خود را که به شما کمک کرده‌اند در این زمینه تخصص داشته باشید، ارزیابی کنید. کارفرمایان اکنون خیلی تمایل دارند که افراد با کار آزاد را جهت انجام پروژه‌های کوتاه‌مدت خود استخدام کنند.

 

 

راه های کسب درآمد از طریق اینترنت

 

داشتن دو شغل یا بیشتر برای کسب درآمد بیشتر و پرداخت هزینه‌ها امری عادی شده است. داشتن بیش از یک شغل، به دلایلی مثل پرداخت هزینه‌های آموزشی، کمک مالی به خانواده یا اطمینان از امنیت مالی، دیگر امری غیرعادی نیست. در حال حاضر ما با محیط خود هماهنگ شده‌ایم و تغییراتی که پیش می‌آید، تنها ما را شجاع‌تر می‌کند تا از حد وسط‌ فراتر رویم.

در عصر مدرن، تکنولوژی پیشرفته چیزی است که مردم از آن بهره می‌برند. این تکنولوژی پیشرفته اکنون تبدیل به پلتفرمی شده است که در آن کارها سریع‌تر انجام‌ می‌گیرد و ارتباطات نیز تسهیل شده است. در این شرایط، کارآفرینان و کارجویان نیز به اینترنت وابسته شده‌اند. با این حال، برای برخی دیگر، کسب درآمد بیشتر از راه‌های قدیمی‌تر صورت می‌گیرد. شما مهارت خود را می‌دانید و قدرت درونی‌تان مشخص می‌کند که چه خدماتی می‌توانید ارائه دهید.

راههای کسب درآمد ،کار اینترنتی در منزل با حقوق بالا

 

  • سرمایه‌گذاری در سهام

معمولا کارآفرینان در سهام سرمایه‌گذاری می‌کنند. سرمایه‌گذاری پولتان از طریق سهام و اوراق قرضه در بازار بین‌المللی توأم با پذیرش ریسک آن است و باید برایش آماده شوید. اگر فکر می‌کنید که جرئت کافی برای سرمایه‌گذاری پس‌اندازتان دارید، پس این کار را انجام دهید. فقط حتما یک مشاور مالی داشته باشید تا بر روند کار شما نظارت داشته باشند.

  • کارهای تایپ آنلاین

از مهارت‌های تایپی خود راضی هستید؟ پس اجازه دهید کارفرمایانی که در تکمیل پروژه‌های تایپی خود به کمک احتیاج دارند، از مهارت شما مطلع شوند. این نوع کارها معمولا زمان اتمام مشخصی دارند؛ بنابراین اطمینان حاصل کنید که کار مورد نظر را در زمان مشخص‌شده تحویل دهید.

  • فروش آنلاین اجناس دست دوم

گجت‌های قدیمی خود را آنلاین بفروشید. نه‌تنها از آن‌ها سودی به دست آورید، بلکه شخص دیگری را با فروش آن‌ها به قیمت پایین خوشحال کرده‌اید.

  • فروش نان و کیک 

اگر ابزار، دانش و یک دستورالعمل خوب دارید، آنگاه فروش کلوچه، کیک فنجانی، نان و دیگر محصولات نانوایی می‌تواند شغل پاره‌وقت خوبی برایتان باشد. مراقب کیفیت کار خود باشید، زیرا نخستین دارایی شما در این کار و در میان رقبایتان تنها همین است.

  • پرستار بچه 

اگر از نشستن روبه‌روی کامپیوتر خسته شده‌اید و می‌خواهید کمی زمان داشته باشید که با راحتی درآمد کسب کنید، پرستار بچه گزینه‌ی مناسبی برای شما است. کودکان رئیس شما خواهند بود و تنها کاری که باید کنید این است که آن‌ها را شاد نگه دارید.

  • راننده‌ی آژانس‌های  آنلاین 

کسی که عاشق رانندگی کردن است و قوانین جاده را می‌داند، گزینه‌ای مناسب برای سرویس‌هایی مثل آژانس یا اپلیکیشن‌هایی چون اسنپ یا تپسی است. اگر فکر می‌کنید این ویژگی‌ها را دارید، امتحانش کنید.

مترجم آنلاین 

اگر دوزبانه یا چندزبانه هستید، آنگاه لیست بلندبالایی از کارفرمایان وجود دارد که منتظرند شخصی با مهارت شما را استخدام کنند.

 مشاور آزاد 

اگر در مورد یک موضوع خاص، اطلاعات گسترده‌ای دارید، مانند حسابداری، حقوق یا فروش؛ این نوع شغل پاره‌وقت برای شما بهترین است. تجربه‌های پیشین خود را که به شما کمک کرده‌اند در این زمینه تخصص داشته باشید، ارزیابی کنید. کارفرمایان اکنون خیلی تمایل دارند که افراد با کار آزاد را جهت انجام پروژه‌های کوتاه‌مدت خود استخدام کنند.

  • انتشار ویدئو در یوتیوب

کانال‌های شبکه‌ی اجتماعی ماند یوتیوب به کاربران راهی سرگرم‌کننده و جذاب برای کسب درآمد پیشنهاد می‌دهند. کافی است در سایت خودتان ویدئو پست کنید. نباید کلیپ‌های با محتوای غیراخلاقی، توهین‌آمیز یا نامناسب پست کنید. به یاد داشته باشید که اگر می‌خواهید در فضای مجازی کسب درآمد کنید، از راهی اخلاقی این کار را انجام دهید.


راههای کسب درآمد ،کسب درآمد خانگی​

ایده کسب و کار خونگی برای خیلی ها هیجان انگیزِ و باحاله… چون وقتی دردسر استخدامِ کارمند، ساعاتِ ورود و خروج و حتی صبح زود بیدار و آماده شدن  برای رفتن به سرِ کار باعث میشه خیلی ها دنبال کارهای بگردند… که تو خونه باشند و البته درآمد هم داشته باشند.

 

کسب درآمد از اینترنت در منزل

 

کسب و کارهای خلاقانه و ایده های کارآفرینی در منزل همیشه مورد توجه مردم بسیاری در سراسر جهان است که تصمیم می‌گیرند در منزل خود کار کنند یا ساعات تعطیلی خود را به شغل دوم بپردازند.

اما واقعا فکر کردید کسب و کار خونگی به همین سادگی هاست؟ خب باید بگم… درست فکر کردید ! واقعا سادست… اما باید بلد باشید چه کار کنید، چطور انجامش دهید و چه کارهایی را چه زمانی انجام بدید.


ایده های پولساز خانگی و پولسازی

 

  • ایده های پولساز هنری

راهای کسب درآمد ،خیلی از افراد به هنرهایی که بلد هستند و در آن توانایی دارند، فقط به چشم یک تفریح نگاه می کنند، ولی همین هنرها و ایده های کوچکی که ما در رابطه با هنر داریم، همه می توانند به یک سرمایه بزرگ برای ما تبدیل شوند. در زیر به چند ایده پولساز در زمینه هنر اشاره شده است.

  • راههای کسب درآمد ،راه‌اندازی واحد‌های بسته‌ بندی محصولات ارگانیک

دغدغه تولید و مصرف محصولات غذایی سالم و بدون ضرر تقریبا در همه جای دنیا وجود دارد. همیشه افرادی وجود دارد که به دنبال مصرف غذای سالم و ارگانیک هستند  و حتی حاضر‌ند چند برابر پول بیشتر برای این محصولات پرداخت کنند. 

از این رو در کشور‌های اروپایی، کانادا، استرالیا و… قیمت محصولات ارگانیک سه تا هشت برابر محصولات غیر‌ارگانیک است. در ایران هم رقم‌ های نجومی برای عرضه محصولات ارگانیک قیمت گذاری می شود و این می‌تواند انگیزه اصلی سرمایه‌گذاری در این زمینه باشد.

به‌عنوان مثال در کشور ما در محیط‌های روستایی نژاد‌های مرغ بومی وجود دارد که در فرآیندی کاملا طبیعی و به‌صورت ارگانیک پرورش می‌یابند که فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری در این زمینه است.

  • راههای کسب درآمد ،عکاسی کنید

بیشتر مردم در منازل خود یک دوربین عکاسی دارند، و می توان گفت همه ی ما وقتی منظره های زیبا می بینیم از آن عکس می گیریم. ولی چند درصد ما به عکاسی به چشم یک هنر پولساز نگاه می کنیم؟ شما می توانید دوربین خود را بردارید و به نقاط زیبای شهر خود بروید، تمام شهر ها مناطقی دارند که بعنوان جاذبه های گردشگری و یا آثار باستانی و سنتی شناخته می شوند. شما می توانید هم از دیدن مناظر لذت ببرید، هم عکس های زیادی بگیرید و این عکس ها را بعنوان پروژه در سایت های اینترنتی به فروش بگذارید و یا از افرادی که خواهان عکس هستند سفارش بگیرید.

  • راههای کسب درآمد ،کاشت گل و گیاه‌ درمانی

این روزها درمان‌های گیاهی طرفداران زیادی پیدا کرده است؛ در‌نتیجه اگر خاکِ مکانی که در آن کشاورزی می‌کنید شرایط رشد گیاهان درمانی را دارد، می‌‌توانید با اختصاص قسمتی از زمین خود به کشت گیاهان درمانی، محصول جدیدی را به طیف محصولات مزرعۀ خود اضافه کنید.

یکی دیگر از ایده‌های کارآفرینی کشاورزی را می‌توان کشت گل و گیاه آپارتمانی دانست، گل‌ها نیز قیمت خوبی در بازار دارند، اما باید در شرایط خاصی پرورش داده شوند. به این ترتیب اگر امکان ایجاد چنین شرایطی را در مزرعۀ خود دارید، حتماً دست به کار شوید.

و همچنین می‌توانید از طریق کاشت و در نهایت با فروش فلفل‌های قرمز باکیفیت به فروشگاه‌های مواد غذایی و افراد دوروبرتان پول خوبی به جیب بزنید!

  • راههای کسب درآمد ،خرید ذغال از مناطق روستایی و فروش در شهرها

می توانید ذغال چوب را از روستاها یا مزارع یا مکان های تولید ذغال خریداری کنید و سپس آن ها را در شهر بفروشید و سود زیادی از این کار بدست آورید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ذغال چوب را به صورت عمده از کشاورزان و یا تولید کنندگان بخرید و آن ها را در شهر به خرده فروشان بفروشید.

 

  • راههای کسب درآمد ، تبدیل برنج، گندم و سایر غلات به آرد

این روزها تقریباً آرد هر کدام از غلات را که بخواهید در بازار می‌توانید پیدا کنید. با‌این‌حساب اگر دستی در کشت و زرع دارید و به‌دنبال ایده‌های کارآفرینی کشاورزی می‌گردید، با خرید دستگاه‌های آردگیری می‌توانید غلات مختلفی را که کشت می‌کنید آرد کرده و از این طریق نیز راهی برای کسب درآمد ایجاد کنید.

  • پرورش ماهی

در طول سال، افراد زیادی از طریق این کار درآمدهای خوبی به دست می آورند. همزمان با افزایش و تورم جمعیت، نیاز به مواد غذایی و پروتئین ها بیشتر می شود، در صورتی که مواد غذایی مانند ماهی که سرشار از پروتئین می باشد دور از دسترس است. تهیه و فروش مواد غذایی همیشه در هر کشوری یک کار برنده است. پرورش ماهی (گربه ماهی، تیلاپیا ، ماهی قزل آلا، و…) یک کسب و کار مطمئن است، در صورتی که در یک مکان مناسب انجام شود. اکثر مردم به دلیل این که ماهی دارای کلسترول کم و پروتئین زیادی است، طرفدار آن می باشند.


روش های کسب درامد خانگی​

 

کسب درآمد واقعی در خانه

 

 

  • راههای کسب درآمد ،چرم دوزی در منزل 

در فنی حرفه ایی ها و کلاس های هنری آموزش چرم دوزی بسیار به چشم می خورد چرم دوزی در منزل نیز مانند نمد دوزی نیاز به مهارت دارد و البته سرمایه کمی برای راه اندازی این کار در منزل نیاز است اما تفاوت چرم دوزی در منزل نسبت به نمد دوزی در این است که در دوخت و تولید وسایل چرم دقت و ظرافت حرف اول را می زند باید در این راه بسیار تمرین کنید و بعد از حرفه ایی شدن شروع به فروش محصولات چرمی خود کنید . بسیاری از افراد می توان یافت که با چرم دوزی در منزل درآمد بسیار خوبی دارند در نتیجه می توان گفت اگر حرفه ایی باشید و توانایی فروش محصولات را داشته باشید ایده فوق العاده ایی است .

 

  •  راههای کسب درآمد ،عروسک سازی در منزل 

عروسک سازی در منزل این ایده کارآفرینی در منزل نیازمند کمی خلاقیت است ! برای موفقیت در کسب و کار عروسک سازی باید با سلیقه بچه ها آشنا باشید باید به صورتی عروسک را طراحی و تولید کنید که بچه ها با دیدن عروسک شما عاشقش شوند اگر کمی سلیقه و خلاقیت در این زمینه به کار ببرید درآمد شگفت انگیزی خواهید داشت خانم معصومه تاجیک نمونه کار آفرین موفق در این زمینه است.تاجیک با ترکیب ایده و خلاقیتش، با عروسک های  متفاوتی که در سایت­های خارجی دیده، عروسک هایی منحصر به فرد ساخته  و آنها را از طریق اینترنت به فروش می­رساند.

  • راههای کسب درآمد ،نمد دوزی در منزل :

هنر نمد دوزی در عین سادگی بسیار کاربردی و زیباست و همه افراد با سنین مختلف می توانند با توجه به نیاز خودشون از این هنر استفاده کنند. نمد دوزی در منزل شغلی است با هزینه کم و طیف وسیعی از محصولات متنوع . همین تنوع در محصولات و هزینه کم راه اندازی این کار آفرینی در منزل باعث شده است طرفداران بسیاری را به خود اختصاص دهد نمد دوزی نیاز به مهارت دارد اما نیازی به کلاس رفتن ندارد از طریق اینترنت می توانید به راحتی نمد دوزی را یاد بگیرید.

  • راههای کسب درآمد ،شمع سازی در منزل

شمع سازی از هنرهای جذاب و زیباییه که طرفدارهای زیادی  دارد و اغلب ترجیح میدهیم برای زیبایی منزل و دکوراسیون از شمع های شیک استفاده کنیم. شمع سازی کار سختی نیست نیاز به کلاس و مهارت خاصی هم ندارد برای راه اندازی این کسب و کار نیاز به مجوز و سرمایه زیادی نمی باشد البته اگر بخواهیم از دیدگاه درآمد به این کار نگاه کنیم بهتر است بدانید ایده پول سازی نیست و از طریق این هنر می توان درآمد متوسطی داشت .

  • راههای کسب درآمد ،بسته بندی حبوبات در منزل 

    بسته بندی حبوبات در منزل از ایده های فوق العاده پول ساز کار در منزل است جهت بسته بندی حبوبات در منزل باید از جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت مجوز های لازم را بگیرید اما اگر اهل تولید و کارهای صنعتی هستید با سرمایه زیر ده میلیون تومان می توان بسته بندی حبوبات در منزل را راه اندازی کرد .

    به دلیل طیف وسیعی از محصولات و همچنین تعداد بیشمار مشتری این ایده به یکی از پول ساز ترین ایده های کار آفرینی در منزل تبدیل شده است.

 

بسته بندی خشکبار در منزل

بسته بندی خشکبار در منزل نیز مانند بسته بندی حبوبات در منزل یکی از پول ساز ترین مشاغل خانگی محسوب می شود روش کار به این صورت است که بعد از اخذ مجوز از جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت محصولات خشکباری را به صورت فله ایی خریداری کرده و در دستگاه بسته بندی خشکبار قرار می دهید این دستگاه محصولات را شسته و تمیز می کند بعد از آن در بسته بندی های مخصوص خشکبار را بسته بندی می کند

تولید ست آشپز خانه در منزل

تولید ست آشپز خانه و فروش آن از طریق اینترنت ایده جالبی است به تعداد کانال های تلگرامی که با موضوع فروش ست آشپز خانه فعالیت می کنند توجه کنیم متوجه می شویم چه بازار داغی دارد ست آشپز خانه شامل موارد زیر است :

  • پیشبند آشپز خانه
  • دستکش فر
  • دستگیره آشپز خانه
  • سبد نان پارچه ایی
  • حوله آشپز خانه
  • حوله ی جلو گاز
  • انواع دمکنی

ساخت تراریوم در منزل 

ساخت تراریوم در منزل مناسب افرادی است که به پرورش گل و گیاه علاقه مند هستند برای موفقیت در این کار نیاز است کمی خلاقیت و سلیقه به خرج دهید برای ساخت تراریوم در منزل  نیاز به کلاس آموزشی نیست . سرمایه مورد نیاز برای این ایده زیر صد هزار تومان است . می توانید در گوگل جستجو کنید و ایده های خلاقانه خارجی  طراحی تراریوم ببینید و از آن ایده ها استفاده نمایید.

پرورش قارچ در منزل :

این روزها پرورش قارچ خانگی بسیار تبلیغ می شود، ولی آیا این کار برای علاقه‌مندان پرورش قارچ می‌صرفد؟ جواب مثبت است . در منزل و بدون توجه به آب و هوا ورطوبت میتوان قارچ پرورش داد. پس اگر شما هم در منزل خود جای مناسبی برای کشت دارید بهتر است از همین حالا برای افزایش درآمد خود اقدام کنید. علی الخصوص که به دلیل کوچک بودن محیط تولید قارچ های بدست آمده از کیفیت بهتری برخوردار هستند؛ میتوان به قیمتی بالاتر از سوپر مارکت ها قارچ را به فروش رساند.

پاک کردن سبزی و بسته بندی آن در منزل

یک سوال شما چه کاری را می توانید پیشنهاد دهید که سودآن 400 الی 500 درصد باشد ؟ یعنی با هزار تومان سرمایه گذاری 5 هزارتومان درآمد داشته باشید !!  سبزی را به صورت فله ایی و عمده بخرید و در منزل آن را پاک کنید و در بسته هایی با وزن مشخص قرار دهید با فروش بسته های سبزی به سوپر مارکت ها می توان درآمد فوق العاده ایی داشت . بر خلاف تصور این کار آفرینی در منزل جز دسته پول ساز ترین ها قرار دارد .


ایده های جدید برای کار در منزل​

 

کسب درآمد واقعی و تضمینی از اینترنت

 

 

راههای کسب درآمد ،کار در منزل با چاپ تی شرت، لیوان، قاب موبایل

ایده  کار در منزل، چاپ تی شرت، لیوان و قاب موبایل است که این روزها طرفدارهای خاص خود را پیدا کرده است.

به راحتی می توانید با تهیه یک دستگاه سابلیمیشن و آشنایی پایه ای با نرم افزارهای طراحی (فتوشاپ یا کورل) کسب و کار خانگی خود را راه اندازی کنید.

برخی از این دستگاه ها چند کاره هستند و می توانید علاوه بر چاپ تصاویر دلخواه بر روی تی شرت آنها را روی لیوان، قاب موبایل، بشقاب، شال و… نیز چاپ کنید.

هزینه این دستگاه ها در بازار بسته به نوع آن بین 3 الی 8 میلیون تومان می باشد. علاوه بر این باید محصول خام خود را نیز برای چاپ تهیه کنید که بسته به جنس و نوع آن هزینه ای جداگانه را به شما تحمیل خواهد کرد.

این محصولات را به دو صورت می توان فروخت :

  1. ایجاد صفحه اینستاگرامی و قرار دادن نمونه کارها و دریافت سفارش
  2.  طراحی وبسایتی با امکان آپلود تصویر دلخواه توسط مشتری

درآمد ماهیانه برای متخصصین این حوزه : 1 تا 3 میلیون تومان

 

راههای کسب درآمد ،کار در منزل با ساخت باکس های هدیه

ساخت باکس های هدیه کسب و کار خانگی است که تاکنون کمتر به آن توجه شده است. با کمی خرج کردن سلیقه می توانید باکس های ساده را به باکس هایی مدرن و امروزی تبدیل کنید و آنها را بفروشید.

برای فروش اینگونه محصولات می توانید روی گل فروشی ها، قنادی ها و لوازم تولدی ها حساب باز کنید و اگر می خواهید به صورت اینترنتی بفروشید یک صفحه اینستاگرام برای خود بسازید تا بتوانید محصولات خود را به نمایش بگذارید.

نکته : علاوه بر باکس خالی می توانید خودتان با کادوهای کوچک و بزرگ و یا با استفاده از گل داخل این باکس ها را پر کنید و آنها را یکجا بفروشید.

ساخت این باکس ها را می توانید از طریق ویدیوهای آموزشی موجود در اینترنت به راحتی یاد بگیرید و کسب و کار خود را به راحتی راه اندازی کنید.

درآمد ماهیانه برای متخصصین این حوزه : 1 تا 3 میلیون تومان

 

بهترین تجارت با سرمایه کم

 

راههای کسب درآمد ،کار در منزل با دوخت لباس و لوازم نوزاد

همه ما به خوبی می دانیم هرچقدر هم که اوضاع اقتصادی حانواده ها ضعیف باشد، با فرهنگ های شکل گرفته طی سالیان اخیر در ایران، خانواده ها هزینه های بسیار زیادی را برای نوازادن و بچه های تازه متولد شده خود می کنند.

این گونه هزینه ها به دلیل اینکه یکبار به ازای هر بچه در یک خانواده انجام می شود هرچقدر هم که بزرگ باشد به چشم نمی آید و این یعنی فرصتی برای افرادی که تخصص لازم برای تولید و یا تزیین لباس، گهواره، عروسک و… دارند.

اگر تجربه ای در این زمینه نداشته باشید می توانید با گذراندن برخی دوره ها و مشاهده ویدیوهای آموزشی در این حوزه، تخصص کافی برای آن را کسب نمایید.

نکته : بهترین روش برای فروش این محصولات استفاده از اینستاگرام می باشد.

درآمد ماهیانه برای متخصصین این حوزه : 1 تا 4 میلیون تومان

 

راههای کسب درآمد ،کار در منزل با پخت غذای خانگی و فروش اینترنتی

اگر دست پخت خوبی دارید و به آشپزی علاقمند هستید این می تواند یک شغل مناسب برای شما باشد. امروزه پلتفرم هایی بوجود آمده اند که غذای خانگی را به دست مصرف کننده ها می رسانند.

اگر پیش نیاز لازم برای کسب درآمد از این ایده کار در منزل را دارید با کمی جستجو در اینترنت می توانید شرکت هایی را که به آشپزهای خانگی نیاز دارند را بیابید.

درآمد ماهیانه برای متخصصین این حوزه : 1 تا 2 میلیون تومان

 

کار در منزل با تولید محصولات زینتی رزین اپوکسی

محصولات رزین اپوکسی یکی از پرطرفدارترین کالاهای امروز در ایران و جهان می باشد. در این محصولات با به کارگیری چوب، رزین و اپوکسی می توان اثراتی هنری خلق کرد و زیورآلاتی مانند انگشتر، پلاک گرنبند، گوشواره و… تولید کرد.

تولید چنین محصولاتی دشوار نیست و می توانید با کمی مطالعه و یا شرکت در یک دوره آموزشی آن را بیاموزید و کسب و کار خانگی خود را شروع کنید. (برای مشاهده نمونه کارها در اینستاگرام هشتگ رزین اپوکسی را جستجو کنید.)

برای فروش محصولات از اینستاگرام استفاده کنید چرا که بهترین کانال برای فروش چنین کالاهایی محسوب می شود.

درآمد ماهیانه برای متخصصین این حوزه : 1 تا 3 میلیون تومان

 

راههای کسب درآمد ،کار در منزل با فروش چیپس میوه

چیپس میوه جزء تنقلاتی است که روز به روز طرافداران بیشتری پیدا می کند و تولید آن نیز با رشدی صعودی در حال افزایش است. برای خشک کردن میوه و تبدیل آن به چیپس میوه می توانید از یک اتاق به همراه یک پنکه و یا دستگاه مخصوص خشک کردن میوه استفاده کنید.

برخی چیپس های میوه موجود در بازار به دلیل اینکه از میوه های خراب و پلاسیده تهیه شده اند طرفداری ندارند. بنابراین اگر شما می توانید میوه هایی سالم با قیمت مناسب را که معمولا در اطراف شهر و بازارهای میوه و تربار می توان یافت تهیه کنید، این می تواند یک شغل و یک کارآفرینی موفق برای شما به حساب بیاید.

یکی از نقاط قوت این شغل این است که میوه بعد از خشک شدن مدت زمان زیادی قابل استفاده است و شما فرصت زیادی برای فروش آنها خواهید داشت.

چیپس های میوه را می توانید پس از خشک کردن و بسته بندی شیک و خلاقانه به سوپر مارکت ها و میوه فروشی ها بفروشید و همکاران فروش ثابت خود را به سرعت پیدا کنید.

درآمد ماهیانه برای متخصصین این حوزه : بسته به میزان تولید 1 تا 5 میلیون تومان

 

راههای کسب درآمد ،کار در منزل با فروش ترشی خانگی

ترشی یکی از خوراکی های پرطرفدار در ایران محسوب می شود. عده ای همیشه عادت دارند در کنار غذایشان ترشی میل کنند و این افراد نوع ترشی خود را مرتبا عوض می کنند تا با مزه های جدید آشنا شوند.

همین موضوع باعث ایجاد یک فرصت درآمدزایی شده که می توانید با تولید ترشی های متنوع با ترکیباتی خلاقانه و در نهایت بسته بندی جذاب آنها را به فروش برسانید.

معمولا اینستاگرام برای فروش اینگونه محصولات مناسب می باشد. سعی کنید در کنار ترشی که می فروشید از یک یا چند مدل ترشی دیگر هم به مقدار کم و رایگان برای مشتری بفرستید تا اگر از آنها خوشش آمد مجددا به شما سفارش دهد.

ترشی نیز مانند مورد قبل یعنی میوه خشک از طول عمر بالایی برخوردار است و خراب نمی شود بنابراین عجله و نگرانی برای فروش سریع آن ها نخواهید داشت.

درآمد ماهیانه برای متخصصین این حوزه : بسته به میزان تولید 2 تا 5 میلیون تومان

 

راههای کسب درآمد ،کار در منزل با طراحی وبسایت

طراحی سایت همیشه یکی از شغل های پر رونق در بازارهای کار مختلف بوده است. با رشد چشم گیر استفاده از اینترنت و هجوم کسب و کارهای سنتی به راه اندازی کسب و کار اینترنتی، روز به روز متقاضیان طراحی سایت بیشتر و بیشتر می شوند که شما می توانید با ارائه کیفیت بالا، پشتیبانی قوی و قیمت مناسب به درآمدهای بالایی در این حوزه دست پیدا کنید.

طراحی وبسایت به دو شکل کلی در بازارکار ایران انجام می شود :

  • طراحی وبسایت از صفر که توسط برنامه نویسان حرفه ای انجام می شود و نیازمند داشتن دانش و تجربه در این حوزه است.
  • طراحی سایت با وردپرس که یک سیستم مدیریت محتوای آماده است و بدون داشتن دانش برنامه نویسی می توان وبسایت هایی زیبا روی آن پیاده سازی کرد.

انتخاب شما هر یک از دو مورد بالا باشد دوره های آموزشی و مقالات بسیار زیادی برای یادگیری آنها وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

نکته : یادگیری گزینه دوم به مراتب ساده تر و سریع تر از گزینه اول می باشد اما متقاضیان و مشتریان گزینه اول بیشتر از گزینه دوم هستند.

درآمد ماهیانه برای متخصصین این حوزه : 2 تا 8 میلیون تومان

 

راههای کسب درآمد ،کار در منزل با تولید دوره های آموزش ویدیویی

همیشه آموزش یکی از پر درآمدترین و با شرافت ترین شغل ها بوده است. شاید با خودتان بگویید چطور می توان با آموزش دادن آن هم به صورت خانگی درآمدزایی کرد.

در پاسخ به شما باید بگوییم که می توان با تهیه دوره آموزش ویدیویی (مانند دوره هایی که بر روی وبسایت ما موجود است) به راحتی درآمد کسب کرد اما چطور؟

قطعا هر کسی در حوزه ای خاص دارای تخصص می باشد می تواند دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارد. یکبار زمان صرف کنید و یک دوره آموزشی با کیفیت تهیه کنید.

پس از آن می توانید دوره خود را بر روی وبسایت ما به فروش بگذارید و ماهانه درآمد حاصل از فروش را برداشت نمایید.

درآمد ماهیانه برای متخصصین این حوزه : 1 تا 4 میلیون تومان

 

راههای کسب درآمد ،کار در منزل با همکاری در فروش

همکاری در فروش همانطور که از نامش پیداست یعنی فروش محصولات یک فروشگاه و دریافت پورسانت به ازای فروش هر محصول که در گذشته ای نزدیک با نام بازاریابی شناخته می شد.

اما اینبار به جای اینکه شما با در دست گرفتن محصول به صورت حضوری به مشتریان مراجعه کنید به راحتی با داشتن یک وبسایت یا صفحه اینستاگرام می توانید محصولات برخی از فروشگاه های اینترنتی مانند دیجی کالا را بفروشید و کسب درآمد کنید.

این کار یکی از کم هزینه ترین و کم ریسک ترین کار در منزل هایی است که در ایران وجود دارد و روز به روز در حال رشد می باشد.

درآمد ماهیانه برای متخصصین این حوزه : بستگی به تعداد محصولات فروخته شده از سوی شما دارد.

 

راههای کسب درآمد ،کار در منزل با طراحی گرافیک

با گسترش شرکت ها و کسب و کارهای اینترنتی هر روز نیاز به طراحی گرافیک بیشتر و بیشتر می شود. این شرکت ها و کسب و کارها برای طراحی لوگو، بنر، وبسایت، کارت ویزیت و… به طراحان گرافیک نیاز دارند. نکته مثبت در مورد این ایده کاری سادگی یادگیری آن می باشد.

بنابراین حتی اگر تخصصی در زمینه گرافیک ندارید اما به این حوزه علاقمند هستید می توانید با گذراندن چند دوره آموزشی و مطالعه تعدادی مقاله تخصص لازم برای طراحی موارد گفته شده را کسب کنید.

درآمد ماهیانه برای متخصصین این حوزه : 1/5 تا 4 میلیون تومان

 

کار در منزل با تولید محتوا

با توجه به گسترس کسب و کارهای اینترنتی و با توجه به علاقه گوگل به مقالات مفید و کاربردی، تولید محتوا شغلی است که هر روز در حال رشد و پیشرفت در ایران می باشد.

تولید محتوا معمولا به سه روش انجام می شود :

  • بازنویسی مقالات دیگر
  • ترجمه مقالات خارجی
  • تولید محتوای تخصصی بدون استفاده از منابع داخلی و خارجی

برای هر سه مورد بالا پیشنهادهای بسیاری وجود دارد که می توانید در وبسایت های فریلنسری آگهی های مرتبط با آنها را مشاهده کنید.

برای انجام اینکار نیاز دارید تا به مفاهیم و نکات تولید محتوا مسلط باشید. اگر آشنایی ندارید نگران نباشید می توانید با گذراندن دوره های آموزشی و مطالعه چند مقاله در این زمینه تخصص کافی و لازم برای گرفتن پروژه های تولید محتوا را کسب کنید.

درآمد ماهیانه برای متخصصین این حوزه : 1 تا 3 میلیون تومان

 

راههای کسب درآمد ،کار در منزل با مشاوره بازاریابی

همانطور که می دانید با روی کار آمدن شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و مسنجرهایی مانند تلگرام موقعیت های شغلی بسیاری ایجاد شد که حتی فیلتر شدن تلگرام نیز نتوانست جلوی رشد سریع اینگونه کسب و کارها را بگیرد.

در حال حاضر هزاران کسب و کار بر روی اینستاگرام و تلگرام وجود دارند که به خوبی نمی دانند برای افزایش فروش کالا و خدماتشان چه استراتژی هایی را باید پیش بگیرند.

اگر در حوزه بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ تخصص دارید می توانید روی این شغل حسابی ویژه باز کنید. اگر بتوانید خود را به دیگران اثبات کنید پروژه های بسیاری دریافت خواهید کرد که می توانید آنها را در منزل انجام دهید.

 

اما اگر در این حوزه تخصص ندارید کمی کار شما برای بدست آوردن دانش و تجربه لازم دشوار خواهد بود چرا که فعالیت های مارکتینگ نیاز به مدتی فعالیت در این حوزه و کسب تجربه از پروژه های متعدد دارد.

درآمد ماهیانه برای متخصصین این حوزه : 2 تا 5 میلیون تومان

 


راه های کسب درآمد در منزل برای بانوان​

کسب درآمد در منزل برای خانم های خانه دار : خانم های خانه دار معمولا در منزل وقت خالی زیادی دارند که می توانند از این زمان برای کسب درآمد استفاده کنند. چگونه به عنوان یک زن خانه دار درآمد داشته باشیم خانه دار بودن به این معنا نیست که محکوم به کسب درآمد پایین یا صفر هستید و بسیاری از زنان خانه دار با فروش محصولات به صورت آنلاین یا روش های دیگر درآمد قابل توجهی کسب می کنند.

 

 

کسب درامد اینترنتی واقعی رایگان

 

چگونه به عنوان یک زن خانه دار درآمد داشته باشیم خانه دار بودن به این معنا نیست که محکوم به کسب درآمد پایین یا صفر هستید و بسیاری از زنان خانه دار با فروش محصولات به صورت آنلاین یا روش های دیگر درآمد قابل توجهی کسب می کنند. با ظهور اینترنت، زنان بیشتر و بیشتری قادر به عرضه ی محصولات و کسب درآمد از مهارت ها و توانایی خود از طریق وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی هستند.

 

مهارت های خود را ارزیابی کنید

 سفر شما برای کسب درآمد بیشتر با نگاهی به چیزهایی که از آن لذت می برید آغاز می شود. اغلب، علاقه را می توان به درآمد تبدیل کرد، به خصوص اگر با مهارت و یا تجربه همراه شود. به عنوان مثال، ممکن است از پخت و پز، ورزش، نوشتن، ریاضیات، تعمیر خودرو، یا باغبانی لذت ببرید.

 

تجربه های قبلی خود را ارزیابی کنید

 نگاهی به تجربه های قبلی راه بسیار خوبی برای کشف فرصت های درآمد زایی است. این تجربه ها می توانند شامل اشتغال، دوره های آموزشی، فعالیت های زمان فراغت، یا هر چیز دیگری که انجام داده اید باشد. تجربه ها و علایق خود را بررسی کنید و گزینه را که هم به آن علاقه دارید و هم تجربه ی کافی در آن دارید انتخاب کنید.

 

تدریس برای درآمد خانم های خانه دار

مطمئنا در برخی دروس مدرسه تبحر دارید. کتاب هایی که در حال حاضر تدریس می شود را مطالعه کنید و به تدریس بپردازید. مبلغ مناسب و کیفیت کار بالا ضامن داشتن مشتریان دائم خواهد بود.

 

کارهای هنری برای کسب درآمد خانم ها خانه دار

خیاطی، بافتنی، قالی بافی، چرم دوزی، گلسازی، مجسمه سازی و…، هریک به نحوی می توانند درآمدزا باشند. اما پیش از آن که اقدام به یادگیری یک هنر برای کسب درآمد در آینده کنید، راجع به آن تحقیقی داشته باشید که در آینده تا چه اندازه می تواند برای شما درآمدزا باشد.

زمانی در خانه ها وسایل گرمایشی مانند الان پیدا نمی شد و خانم های بافنده می توانستند درآمد خوبی از شغلشان کسب کنند. اما امروزه اوضاع تقاضای بافتنی تا حدودی تغییر کرده است. شاید در دوره ما دوخت کیف و کفش بتواند شغلی خوب محسوب شود و شما مدل هایی آماده کنید که در ویترین هیچ مغازه ای پیدا نشود.

 

آشپزی هم یکی از راه های کسب درامد برای خانم ها خانه دار است

یک خانم آشپز خوب براحتی می تواند مشتریان فراوان برای مهمانی ها پیدا کند. همچنین می توانید با پختن شیرینی های خانگی که به مراتب جالب تر و خوشمزه تر از نمونه های موجود در بازار هستند، کسب درآمد کنید. در کنار آن آماده کردن ترشی، شور، مربا، رب خانگی و محصولاتی از این قبیل را از یاد نبرید

 

فروش برای کسب درآمد خانم های خانه دار

می توانید پوشاک، لوازم آرایشی بهداشتی یا هر چیز دیگر را با قیمت مناسب تری در منزل تان بفروشید. شما می توانید بازاریاب شوید یا این که فروشنده اجناس خودتان باشید.

 

به مد بازار توجه کنید

 امروزه جشن ها و صنایع دستی جدیدی مد شده اند که شما می توانید از آنها درآمد زایی کنید. برای مثال جشن دندونی جشنی است که برای رویش اولین دندان کودک گرفته می شود. می توانید با نمد گیفت های کوچکی به شکل دندان درست کنید و به خانواده ها یا سیسمونی فروشی ها بفروشید. لوازم های تزئینی برای جشن سیسمونی هم گزینه ی خوبی هستند،

برای مثال درست کردن ریسه ی اسم کودک. می توانید هنرهای جدیدی یاد بگیرید و درآمد زایی کنید. برای مثال میناکوبی هنری است که می توانید در یک جلسه فرابگیرید و هر بار از کارگاه های صنایع دستی مواد اولیه را بگیرید و پس از ساخت محصول مورد نظر به آنها بفروشید.

 

در کسب و کار همسرتان وارد شوید

 یکی از سریع ترین راه های کسب درآمد کمک گرفتن از همسرتان است. دیگر نیازی به تحقیق و صحبت با افراد مختلف نیست. او بیش از نیمی از مسیر از یافتن منابع فروش عمده تا نوع کالا را پیموده و شما تنها لازم است در قسمت فروش استخدام شوید.

البته همه ی اینها مستلزم ان است که همسرتان شغلی آزاد و محصولی قابل فروش به صورت خانگی یا آنلاین داشته باشد. در غیر این صورت به پدر، برادر و دیگر آشنایان مورد اعتماد فکر کنید.

 

معلم آنلاین و یا خانگی شوید

 اگر هر گونه دانش تخصصی دارید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. ایام امتحانات و ایام تابستان برای مطالعه ی کنکور مناسب ترین زمان برای تبلیغ تدریس خصوصی است. سعی کنید تخفیف هایی در نظر بگیرید. برای مثال بگویید اگر با خود شاگرد دیگری را نیز به کلاس بیاورند

 

برای برقراری تعادل بین کار و مسئولیت های خانه برنامه ریزی کنید

 خانه دار بودن مستلزم انجام کارهای زیادی است و بسیاری آن را یک کار تمام وقت درنظر می گیرند.اختصاص زمان برای کسب درامد به معنی دوری از مسئولیت های خانه است. به مصرف زمان خود در منزل دقت کنید و ببینید

برای یافتن زمان خالی چه کارهایی را می توانید رها کنید. برای مثال شاید چندین ساعت را به تمیز کردن اختصاص می دهید. به راهی برای کمتر کردن زمان تمیز کردن و یا سپردن مسئولیت آن به دیگران فکر کنید. مراقبت از کودکان نیز بسیار وقت گیر است. بسته به کار مورد نظرتان، می توانید مهدکودک یا کمک گرفتن از یک آشنا را به مدت چند ساعت در روز انتخاب کنید


راههای کسب درآمد در منزل​

 

خیلی‌ها دوست دارند در خانه بمانند و یک کار در منزل یا  کسب و کار خانگی را اداره کنند. آیا شما دوست ندارید یک درآمد ثابت یا درآمد متغیر هنگفت داشته باشیدبدون این‌که از خانه‌تان خارج شوید؟ این ایده های آسان کار در منزل که در این جا می خوانید خیلی زود شما را به درآمد می‌رساند.

 

 

راه های کسب درآمد از طریق اینترنت

 

راههای کسب درآمد ،اگر هر روز با اکراه به محل کار می روید، یا یافتن یک کار موقتی در نزدیکی محل زندگی‌تان برایتان دشوار است، حالا وقت اش در خانه بمانید و با یک کار در منزل برای خود کسب درآمد کنید. هیچ زمانی برای کار در منزل بهتر از حالا نبوده‌است: بر اساس گزارش های مختلف از سراسر جهان حالا بسیاری افراد دیگر و حدود بیش از 2 میلیون ایرانی این کار را می‌کنند. هر قدر که اقتصاد بهبود می‌یابد، شرکت‌های بیش‌تری به دنبال افزایش تعداد کارکنان‌شان هستند. آن ها ترجیح می دهند کارشان را با استخدام افراد به صورت دورکاری توسعه دهند. به این ترتیب نیازی به سرمایه گذاری جدید در تاسیسات و محل کار جدید ندارند. علاوه بر این اگر دوست ندارید در منزل برای دیگران کار کنید می توانید منزل را به محل پول سازی برای خودتان تبدیل کنید.

کارآفرینی با سرمایه 50 میلیون​

 

  • راه اندازی مزون لباس خانگی

این ایده برای عاشقان مد و لباس عالی است. درواقع این ایده را وقتی چند وقت پیش به دنبال لباس بودم و به این مزون های خانگی سر میزدم گرفتم. به نظر کار پررونق و خوبی است. شما یکسری لباس از برخی شهرها مثلا کیش و قشم و جلفا یا برخی کشورها مثل ترکیه و دبی و … تهیه می کنید و یکی از اتاق های منزل تان را دکوربندی و رگال کشی می کنید و تبدیل به مزون می کنید. حتم دارم شغل خانگی بسیار سودآوری است.

 

این شغل برای آنهایی که همیشه در دوره مدرسه املا و انشای 20 داشتند عالی است! این روزها تعداد زیاد نویسندگان بهدلیل کمبود وقت و گرفتاری های شغل دوم و سوم خود نیاز به ویراستارانی دارند تامحتوای کتابها و مقالات چاپی و الکترونیکی آنان را ویرایش کنند. . در حال حاضر ویراستاران مستقل بسیاری وجود دارند که بسیاری از آن‌ها هم خدمات ویرایش و هم نویسندگی را انجام می‌دهند، بنابراین ذکر تعداد دقیق  آن‌ها کاری دشوار است و افراد مسلط به دستور زبان بسیار  مورد نیاز هستند. میتوانید با مراجعه به یکی از سایت های مرتبط، یا با برقراری تماس با کارگزاران وبلاگ‌ها و مجلات بزرگ، شغلی مناسب در زمینه‌ی ویراستاری بیابید.

 

  • مشاغل مربوط به نرم افزارها و برنامه های مختلف کامپیوتری

اگر به کامپیوتر و اینترنت علاقمند هستید، بد نیست اگر به شغل هایی مانند طراحی وب یا آموزش مجازی کار با نرم افزارهای پرطرفدار مثل ایندیزاین، فتوشاپ و کورل و حتی برنامه نویسی فکر کنید. تنها هزینه‌ای که برای شروع کار خود لازم دارید هزینه سیستم‌های کامپیوتری است.

 

 

کسی که روحیه‌ی کارآفرینی و انرژی زیادی دارد، و عاشق ملاقات با آدم‌های جدید است می تواند برای شرکت های مختلف و تولید کننده های بسیار زیادی که در بازار کشور وجود دارند نامه نگاری کند و درخواست دهد که محصولاتشان را به فروش برساند. درآمد این شغل بستگی به شرکت دارد، اما عموما 20 تا 35 درصد فروش را به عنوان حق‌العمل دریافت می‌کنید.

برای شروع مثلا می توانید از یک نمایندگی محصولات آرایشی و بهداشتی آغاز کنید . شما برای فروش اجناس شرکت دورهمی‌هایی برگزار می‌کنید، خواه این اجناس محصولات استحمام، وسایل باغبانی، کتاب یا لوازم آرایش باشد. به مرور زمان، مجموعه‌ای از مشتریان می‌سازید.

می‌توانید مستقیما به شرکت‌ها درخواست بدهید. معمولا نمایندگان شرکت‌ها برای شروع با سرمایه‌گذاری‌های کوچک آغاز می‌کند (این کاری درست و معقول است)، و گاهی پولی را برای کالای فروشی پرداخت می‌کنند، بعد از آن، می‌توانید هر اندازه می‌خواهید، کم یا زیاد، کار کنید و بر اساس میزان فروش‌تان سود کنید.


راههای کسب درآمد از خیاطی​

 

اگه خیاطی یکی از کارهای مورد علاقتونه و مهارتشو هم دارین، ممکنه که تا به حال به این فکر افتاده باشین که یه کسب و کار خونگی رو تو این زمینه راه بندازین. ممکنه ندونین که چطور می تونین این کارو شروع کنین یا حتی این تصمیم درستی هست یا نه. با وقت گذاشتن روی این موضوع که توانایی تون رو برای راه انداختن یه کسب و کار خونگی خیاطی و راه انداختن شرکت می تونی با انجام کاری که بهش علاقه دارین پول در بیارین و چون توی خونه خودتونه راحت باشید

 

راههای کسب درآمد ،توانایی هاتون رو به عنوان یه خیاط ارزیابی کنین

قبل ازین که بخواین واسه راه انداختن یه کسب و کار خونگی برنامه بریزین، نیازه که بشینین و با صداقت توانایی تون رو به عنوان یه خیاط ارزیابی کنین. یه نگاه بی طرفانه به مهارتتون بکنین، این کار بهتون کمک می کنه که آیا شروع کردن یه کسب و کار خیاطی خونگی گزینه خوبی واسه شما هست یا نه؟

  • یه راه خیلی خوب واسه ارزیابی تواناییتون اینه که مهارتتون رو با خیاط هایی که میشناسین مقایسه کنین. کارتون قابل قیاس هست یا بهتره؟ اگه کارتون اونقدر خوب نیست نباید انتظار داشته باشین که موفق بشین.

  • آیا مردم همیشه ازتون میپرسین که لباستون رو کی براتون دوخته؟ اگه اینطوریه، این می تونه نشونه ی خوبی ازین باشه که مهارت شما مورد استقبال قرار می گیره، به خصوص به این خاطر که حرفهای مردم یه راه تبلیغاتی خیلی موثره.

  • به اینکه چجوری قراره سبک زندگیتون رو با کسب و کار خیاطی تون هماهنگ کنین فکر کنین. اینو در نظر بگیرین که چجوری قراره کسب و کارتون رو با سبک

 

تجهیزات خیاطی تون رو چک کنین

شما نیاز به این دارین که یه ماشین خیاطی با کیفیت و با ظرفیت بالا برای استفاده مکرر داشته باشین. همچنین به این نیاز دارین که یه مجموعه ی کامل از سوزن ها، نخ ها و پارچه ها داشته باشین. اگه نیازه که سرمایه زیادی برای شروع کارتون صرف کنین، احتمالا این کار گزینه ی  مناسبی واسه شما نیست.

 

برای خودتون حساب کنین و ببینید کار خیاطی درآمد کافی دارد

خیاط ها به طور معمول 29000 دلار در سال به دست میارن. این مبلغ بسته به اینکه کجا کار می کنین و چقدر کار می کنین متغیره. پس اگه فکر می کنین که میانگین درآمد این کار شما رو راضی می کنه، ادامه ی این کار رو پیش بگیرید.

 

تجارت خانگی تون رو شروع کنید

شما برای قانونی کردن کارتون باید به سراغ یه موسسه قانونی برین. کارتون رو به عنوان یه موسسه قانونی شروع کنین و یه استراتژی بازاریابی داشته باشین، اینطوری به مشتریاتون میفهمونین که شما یه بازاریاب واقعی هستید.

 

یه فضا رو به عنوان کارگاه خیاطی تون طراحی کنین

برای شروع کار، شما نیاز به یه فای طراحی شده برای خیاطی توی خونتون دارین. بسته به اینکه به چقدر فضا نیاز دارین، می تونین یه اتاق یا چند اتاق رو برای کارتون در نظر بگیریید.

 

راههای کسب درآمد ،برای خودتون و کارتون یه مشاور پیدا کنید

به دنبال یه مشاوری باشین که توی کسب و کارهای خونگی و کوچک هم سر رشته داشته باشه. اون می تونه توی موقعیت های دشوار بهتون کمک کنه و باعث پیشرفت کارتون بشود.

 

خدمات خیاطی متنوع

اکثر خیاط ها خدمات مختلفی مثل تعمیر لباس، حاشیه دوزی و دوخت لباس های جدید رو انجام میدن. هر چه خدمات متنوع تری رو ارائه بدین احتمال موفقیتتون بیشتر می شود.

 

محصولاتتان را در جاهای دیگه به فروش برسانید

اگه محصولات رو در منزلتون می دوزین، سعی کنین اون ها رو درجاهای دیگه به فروش برسونین. مثلا توی فستیوال ها، به صورت آنلاین یا … که باعث سود بیشتری برای شما بشود.

 

از روش های جدی دوخت و مدهای لباس با خبر باشید

لباس و سایر پوشاک یه تجارت مطابق با روز هست. پس سعی کنین که از روش های دوخت و مد های لباس جدید استفاده کنی تا موفق بشوید.

 

 تصویر تبلیغاتی برای خودتون درست کنید

این تصویر رو می تونین به مشتری های موقت و دائمتون نشون بدین. همچنین می تونین ازین تصویر برای تبلیغ توی سایت ها و فضاهای مجازی استفاده کنید


راههای کسب درآمد ،کار در منزل

 مشکلی که خیلی از دوستان دارند این است که نمی دانند از چه راه های می توانند در منزل خود کار کنند و کسب درآمد داشته باشند. خیلی از دوستان دارای تخصص هایی هستند ولی واقعا نمی دانند که آیا می توان با تخصصی که دارند کسب درآمد داشته باشند یا خیر!

دوستان دیگری هم هستند تخصصی به آن صورت ندارند ولی علاقه مند به کار کردن در منزل هستند و می خواهند درآمدی برای خود کسب کنند. نگران نباشید برای شمایی هم که تخصصی ندارید راه کارهایی پیش رو دارم.

در واقع به کمک اینترنت خیلی راحت تر می توانید برای خودتان بازاریابی کنید و با افراد بیشتری که به شما احتیاج دارند ارتباط داشته باشید. این روزها هم کمتر کسی پیدا می شود که اینترنت در منزل نداشته باشد

این روزها با وضعیت اقتصادی که در کشور ما حکم فرما است و شرکت های زیادی که در معرض ورشکستگی قرار گرفته اند بهترین کاری که هر کسی از پس اش بر میاد کار کردن در منزل است. بله کار در منزل یا دورکاری بهترین و شاید پردرآمد ترین کار برای شما محسوب شود

انواع کار در منزل​

ایده هایی که قصد مطرح کردن شان را دارم پتانسیل این را دارند که در آینده شما را از کار دیگری برای کسب درآمد بیشتر بی نیاز کنند و هر کدامشان به عنوان شغل اول و آخرتان آینده شغلی تان را تامین می کنند. پس فکر نکنید چون کار در منزل را انتخاب کرده اید درآمدتان همیشه پایین خواهد بود. نه به هیچ وجه اینطور نیست و شما هر میزان درآمدی که مد نظرتان است می توانید حتی با کار در منزل هم بهش برسید.

 

شرکت هایی وجود دارند که به افرادی نیازمند اند تا مدیریت سایت شان را برعهده گیرند. منظور از مدیریت سایت یعنی هر کاری که مربوط به سایت می شود. مثلا ارسال خبر یا مقالات روی سایت، تغییر برخی از اجزای سایت، یا بررسی ترافیک ورودی روزانه سایت و … است.

کار سختی نیست فقط کافی است از طریق آموزش های رایگان در اینترنت نحوه مدیریت و کار با سیتم های سایت ساز معروف مثل وردپرس و جوملا را یاد بگیرید. در واقع شما باید یک وبمستر کامل شوید و به هر چیز که مربوط به مدیریت یک سایت می شود اشراف کامل داشته باشید. خیلی از شرکت ها به دنبال چنین افرادی هستند که از راه دور وب سایت شان را مدیریت کنند. این کار قطعا یک کار در منزل خوب برای شما محسوب می شود.

 

یکی از بهترین ایده هایی که الان خیلی جواب گو است راه اندازی کترینگ مواد غذایی در منزل است. اگر آشپز خوبی هستید درست کردن غذاهای خانگی یکی از بهترین کارهای خانگی پولساز برای شما خواهد بود.

شاید در روزها و ماه های ابتدایی درآمدی نداشته باشید ولی مطمئن باشید در ماه های آینده افراد زیادی مشتری های دائمی شما خواهند شد. چون خیلی از افراد غذاهای خانگی را به غذاهای رستوران ها ترجیح می دهند.

برای راه اندازی این کار به سرمایه زیادی احتیاج ندارید. وسایل آشپزخانه هم که دارید و نیاز به تهیه وسایل زیادی نیست. فقط برای جذب مشتری حتما باید از تبلیغات آفلاین (پخش تراکت) استفاده کنید چون نهایتا می توانید فقط به محدوده خود سرویس دهید. البته از گروه ها و کانال های تلگرامی و همچنین از اینستاگرام هم می توانید کمک بگیرید.

نکته مهم در جذب مشتری کیفیت سرویس های ارائه شده و همچنین بسته بندی غذاها می باشد که بسیار جذاب باید انجام دهید. همچنین تا جایی که ممکن است به موقع و سر وقت سفارش ها را تحویل دهید. در صورت ارسال دیر هنگام حتما به مشتری های خود هدیه ای بدهید تا اصول مشتری مداری را رعایت کرده باشید.

 

 

ی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا کرامت

https://keramatzade.com/Law-of-Attraction-of-Wealth


چگونه ثروتمند شویم ؟ یکی از قوانین ثروت این است که یا عاشق کاری باشید که انجامش می دهید و یا کاری انجام دهید که عاشق اش هستید. قانون جذب ثروت حس خوب شما باعث می شود کارایی شما چند برابر شود. 


قدرت شما در جذب پول همواره به باورهای‌تان درباره‌ی پول بستگی دارد. و باورهای‌تان بر پایه‌ی افکاری است که درباره‌ی پول دارید.


 


Video Player


00:0030:01

 


جذب فوری ثروت

7 اسرار برای جذب پول و ثروت با استفاده از قانون جاذبه

 

جذب فوری ثروت ،چه احساسی می کنید اگر به شما گفته شود رویای کودکی شما دارای یک ابرقدرت است که می تواند به هر چیزی که می خواهید برساند. به نظر می رسد که این رویا ممکن است تا حدی از واقعیت دور باشد. در حقیقت، این مفهوم کاملا جدید مربوط به دقیق بودن واقعیت است. این قانون جذابیت ثروت است.

 


کتاب قانون جذب ثروت


 


با توجه به این قانون جذب ثروت ،شما می توانید هر چیزی که بخواهید، در ذهن و حالت احساسی خود ایجاد کنید. مردم عمدتا از قانون جاذبه برای پول استفاده می کنند، و بسیاری از مردم به نحوی به ظاهر غیر منطقی، وضعیت مالی خود را بهبود بخشیدند. در اینجا 7 اسرار برای استفاده از این قانون جذب ثروت و پول وجود دارد.


 


1-قانون جذب ثروت ،رسیدن به وضوح

مهم است که زمان دقیق انجام دقیق آنچه را که می خواهید، بدانید. برای اینکه این کار سریعتر انجام شود، باید از اهداف خود مطلع شوید. شما اهداف خود را در مورد مقدار، چقدر پول می خواهید دریافت کنید.


 


2-قانون جذب ثروت ،از تکنیک های تجسم استفاده کنید

تجسم یکی از قوی ترین راه های استفاده از انگیزه و تغییر در حالت ذهنی و احساسی شماست. طبق نظر  فیزیک ، هر انرژیی که قرار داده اید باید به شما بازگردد. وقتی چیزی را که می خواهید دریافت کنید تجسم کنید، آن را به واقعیت روزمره خود جذب می کنید. بگذارید بگوییم شما می خواهید مقدار زیادی ثروت و پول و آزادی مالی داشته باشید. شما باید خودتان را در این وضعیت جدید قرار دهید . تصور کنید که نگه داشتن پول، رفتن به خانه جدید خود، رانندگی ماشین رویای خود و یا سفر به مقصد خارجی. هرچه بیشتر از حواس خود استفاده کنید، نتیجه سریعتر خواهد بود. شما حتی می توانید از تکنیک بو کردن پول استفاده کنید تا احساس کنید ،که احساس می کنید زمانی که شما آن را داشته اید.


 


3-قانون جذب ثروت ،UPROOT محدود کردن اعتقادات

اکثر مردم ارزش پولی دارند. از آنجایی که پول مبارزه بزرگی برای بشریت بوده است، این موضوع به عنوان یک کتاب مقدس منفی بزرگ تبدیل شده است. شما نمی توانید چیزهایی را که قضاوت میکنید یا کلیشه های منفی نسبت به آن دارید را جذب کنید. درست است که شما در ابتدا مشکلات را تجربه خواهید کرد، اما متوجه اعتقادی که نسبت به پول دارید می شوید.شما می توانید از روش های تجسم برای پاک کردن الگوهای قدیمی استفاده کنید و اجازه دهید فراوانی به زندگی شما وارد شود.


 


4-قانون جذب ثروت ،تمرکز بر فراوان بودن

هر چه بیشتر بر روی یک موضوع تمرکز کنید، آن در زندگی شما شایع و زیاد می شود. آن را یک روال روزانه و تمرکز بر فراوانی که در حال حاضر داشته اید. ابراز قدردانی از حال حاضر، خانه خود، ماشین خود ، و تمام راحتی های دیگر که شما در زندگی روزمره خود استفاده می کنید. احساس می کنید که فراوان هستید و هر روز بیشتر می شوید.


 


5-قانون جذب ثروت ،بیش از حد انتقاد درونی

 هر بار که سعی می کنید فراوانی را در زندگی خود جذب کنید، صدای درونی ممکن است به شما بگوید که نمی توانید یا آن را سزاوار نیستید. این بحث منفی از افکار شما نمی آید - این نمایشی از والدین شما و تهدیدی است که جامعه بر روی موضوع پول به شما تحمیل کرده اند. شما می توانید به سادگی در عبارت خود مخالف انتقادات خود باشید. این عبارت می تواند باشد: "ساخت و دریافت پول آسان است و هر کس سزاوار آن است که در فراوانی ثروت و پول باشد".


 


6-قانون جذب ثروت ،پیوستن به احساسات شما

 غنی و ثروتمند بودن باید احساس خاصی شما پیدا کنید. چطور احساس می کنید اگر همه چیزی را که شما همیشه می خواستی داشته باشی؟سعی کنید این حالت احساسات را تا حد ممکن در طول روز حفظ کنید. بسیاری از مردم می خواهند ثروتمند باشند و خوشحال باشند. با این وجود، این روش متضاد کار می کند. همانطور که توسط بسیاری از آموزه های مذهبی جهان تدریس می شود، ایمان به واقعیت پیش می رود.مهربانی به خودتان و تمایل به حالت احساسی در تمام جنبه های زندگی برای جذب فوری ثروت انجام دهید.


 


7-قانون جذب ثروت ،اجازه دهید بروید و بیش از حد فکر کنید

یکی از چیزهایی که واقعا می تواند قانون جاذبه  خرابکاری  کند ، چیزی است که شما می خواهید بیش از حد درک کنید.این می تواند منجر به احساس تنش و مقاومت شود. مهم تر است که تمایل به حالت عاطفی شما داشته باشیم و بدانیم که آنچه که می خواهید، پیشاپیش شماست. خدا و جهان پشت شما است.


 

شما می توانید از  قانون جاذبه مطلقا برای همه چیز استفاده کنید. فقط به یاد داشته باشید که سفر باید دلپذیر باشد و به سختی نیاز ندارد. در حقیقت، هر چه آسان تر بگیریید، سریعتر و کارآمدتر، قانون جاذبه برای شما خواهد بود. 


جملات تاکیدی مثبت برای ثروتمند شدن​

 


ارتعاش جذب ثروت


 


روزانه خودتان را در ارتعاش ثروت و فراوانی قرار دهید، افکار خود را به یک فکر ذهنی ثروتمند ببرید. این تأکید ها بهفراوانی ثروت در زندگی شما کمک می کند. بگوئید این تأکید ها در زمان اختصاصی روزانه بگویید و آن را می بینید، احساس می کنید، و اعتقاد دارید، شک ندارید، ثروت نخستین حق شماست.


 


1.  ثروت روزانه در اطراف من شناور است.

2.  هر روز من غنی تر و غنی تر می شوم.

3.  پول به راحتی و بدون دردسر به سراغم می آید.

4.  ثروت به طور مداوم در زندگی من جریان دارد.

5.  اقدامات من ثروت، رفاه و فراوانی را ایجاد می کند.

6.  من با انرژی ثروت و فراوانی هماهنگ هستم.

7.  من برای پول یک آهنربا هستم

8.  رفاه به من چسبیده است.

9.  من یک تفکر ثروت دارم.

10.  همه زندگی ثروت به من پیشنهاد می دهد.

11.  من ثروتمند هستم

12.  من همیشه پول بیش از اندازه کافی دارم

13.  پول و ثروت در چنگ من است

14.  من به عنوان یک شخص ثروتمند عجیب و غریب هستم

15.  ثروت در زندگی من ریخته است.

16.  مقدار زیادی پول برای من در روزانه حال افزایش است.

17.  من از همه چیزهایی که دریافت می کنم تشکر می کنم.

18.  امروز من جذب ثروت، فراوانی و سلامتی هستم.

19.  کیف پول و حساب بانک من پر از پول است.

20.  ثروت من از درون من می درخشد.

21.  من یک توفان مالی از فراوانی ایجاد می کنم، و من به شیوه های شگفت انگیز پول و ثروت بدست می اورم.

22.  من هر فکری منفی که من را از رسیدن به ثروت و پول نگه داشته، آزاد می کنم.

23.  ثروت از همه جهات به من جریان دارد.

24.  من به اندازه کافی پولدار و ثروتمند هستم و پول به طور طبیعی به من می رسد.

25.  من اجازه می دهم که همیشه با فراوانی مالی خیس شوم، و من ثروتمندانه ثروتم را به اشتراک می گذارم.

26.  ثروت از طریق من مانند امواج در اقیانوس جریان دارد و دوباره می آید.

27.  من فقط فکر می کنم از ثروت و فراوانی.

28.  من یک کارآفرین ثروتمندی هستم که در شرایط خود زندگی می کند.

29.  من ثروت، فراوانی و رفاه را به راحتی دریافت و بدست می اورم

30.  ثروت من برای همیشه افزایش می یابد، زیرا من بیشتر از خودم در خدمت به جهان هستم.

جملات تاکیدی برای میلیاردر شدن

 عادت های ما عمیقا در قلب ما متمرکز شده است .برای کمک به شروع و میلیاردر شدن در جهت اثبات ثروت در زندگی خود، در اینجا، 7 قدرتمند ترین تأیید پول که تا کنون نوشته شده است.

 


فرکانس جذب ثروت


 


از اینها به طور پیوسته استفاده کنید و تغییر در زندگی خود را مشاهده خواهید کرد.


 


تأیید 1: "من ارزش یک زندگی ثروتمند دارم."

جهان فراوان از همه چیز است. هیچ کمبودی وجود ندارد. اگر کمبودی در زندگی ام درک می کنم، من آزاد هستم که  شروع به تغییر کنم.


من آزادم برنامه های قدیمی خودم را درباره پول با افکار جدید و سالم تر جایگزین کنم.


 


تأیید 2: "پول به راه های معجزه آسایی به من می رسد."

پول در همه جای جهان است .من نیازی به کار بیشتر برای کسب بیشتر ندارم.


 فکر کردن در مورد دریافت پول در حال حاضر متفاوت است.


 


 


تأیید 3: "من در زندگی ام سزاوار فراوانی هستم."

من بخشی از جهان هستم و من مایلم باور کنم که جهان بی نهایت و فراوان است. من مایلم باور کنم که من بی نهایت و در فراوانی هستم، درست مثل جهان.


من می دانم که من به عنوان موجودی از عشق، امید، خیر و منحصر به فرد الهی ایجاد گردیده ام.


 


تأیید 4: " برای من تامین ثروت از بسیاری جهات باز است."

 تنها یک راه برای دریافت پول و ثروت در زندگی من وجود دارد .


من مایل به سفر بیش از یک مسیر برای افزایش مقدار پول در زندگی هستم.


 


تأیید 5: "من عاشق زندگی مثبت، شاد و فراوانی هستم."

من تنها کسی هستم که در حال حاضر به فکر من است. اگر صدای دیگری شنیدم، این حافظه است و بخشی از لحظه فعلی من نیست.

من می توانم چیزی متفاوت از آنچه در حال حاضر تجربه می کنم انتخاب کنم و در عین حال ممکن است عجیب و غریب به نظر برسد به طرق مختلف، من قطعا حق دارم که این کار را انجام دهم.

 


تعهد 6: "هرچه بیشتر بدهم، بیشتر دریافت می کنم، هرچه بیشتر دریافت کنم، بیشتر می دهم."

من می دانم که همه چیز درست می شود بنابراین من مصمم هستم در جهان به خوبی زندگی کنم. به طوری که من می دانم که می خواهم دوباره به زندگی واقعی که لایقش هستم برگردم.


 


تأیید 7: "زندگی سرشار از فراوانی است و من ایمن هستم".

جهان همانطور است که من آن را می بینم، و من مایلم آن را به عنوان یک مکان امن و مودب برای زندگی ببینم.


دیگران بیشتر از خوشحالی به دیدن جهان ،آن را پر از ترس و کمی ها و کاستی ها می بینند.


قانون جذب ثروت : اگر تصمیم بگیرم زندگی خود را بر فراوانی، خوشبختی، صلح، شادابی، عشق و مقدار زیادی از هر چیز خوب قرار دهیم و تمرکز کنیم، سپس همه چیز در زندگی ام به ارمغان می آورم.


برای به دست آوردن بیشترین سود از این تصدیقات، لطفا آنها را بگوئید، آنها را بنویسید، آنها را بخوانید، آنها را بشنوید، چند بار در روز به همان اندازه که میخواهید. شما حتی می توانید یک برنامه 7 روزه برای خودتان ایجاد کنید و هر روز از یک تأیید استفاده کنید.


شما لایق بهترینها  هستید.


جملات تاکیدی ثروت آفرین

 


راز جذب ثروت فوری


 


عبارات تاکیدی ثروت آفرین جملاتی هستند که اگر به مدت 21 روز تا 90 روز در وقت مشخصی به تعداد 21 بار در هر نوبت تکرار شوند تأثیری شگرف و عالی در زمینه ثروت آفرینی در شما خواهند داشت . این عبارات قبلا بر روی افراد زیادی با شرایط متفاوت و باورهای مختلف تست شده اند و در تمامی آنها موثر واقع شده اند . 

 


1-درهر شرایطی که قرار دارم و بهر جایی که میروم ، ناخداگاه تمام توجه من معطوف به ثروتها ، نعمتها و فرصتهای موجود میشود .

 2-هرروز فرصتها و نعمتهای بهتر و بیشتری وارد زندگی من میشود .

 3-بسیار خوشحال هستم که فقط انسانهای مفید ، مثبت و خوب در دایره ارتباطی من هستند .

 4-من قدرت جادویی دارم ، دست به خاکستر میزنم طلا میشود .

 5-درآمد من بصورت تصاعدی رشد میکند ، هر روز بیشتر و بیشتر میشود .

6- من ایمان دارم که هرآنچه را که میخواهم در کائنات لایتناهی خدای رزاق وجود دارد وبا درخواست من و براحتی به من

داده میشود .

 7-من قلبا باور دارم که پول ساختن راحتترین کار دنیاست .

8- از تعادلی که در زندگی من وجود دارد خیلی لذت میبرم . چون در تمامی جنبه های زندگی فرد ثروتمند و قدرتمندی هستم 

 9-زندگی من یک روال جالب دارد ، در زندگی من ، من هرگز بدنبال پول و ثروت نمیروم بلکه این پول و ثروت است که

همیشه و در هر مکانی بدنبال من میآید .

 10-هر روز این سئوال را از خود میپرسم که " چگونه میتوانم زندگی مرفه تر و با کیفیت تری را تجربه کنم ؟" و فورا

پاسخ این سئوال بطرق مختلف به من داده میشود .

 11-من همواره سپاسگزار خدای رحمان هستم چون افراد ثروتمند بسیار شاکر هستند .

 12-من برای شروع کسب و کارهای مورد علاقه ام به سرمایه اولیه نیاز ندارم ، چون ذهن ثروتمندم همیشه شرایط لازم را

برای من ایجاد میکند .

 13-ذهن من نیروی عجیبی در شناخت فرصتهای سرمایه گذاری موفق و پر سود دارد و همواره با قدرت ، من را به سمت

سرمایه گذاریهای پرسود و موفق هدایت میکند .

 14-من فارغ از سن ، جنس ، محل زندگی ، تحصیلات و هر عامل بیرونی دیگر میتوانم در کوتاهترین زمان ممکن و به

راحتترین شکل ممکن ثروتمند بشوم چون ذهنی آماده و ثروتمند دارم .

قانون جذب ثروت استر هیکس​

کتاب پول و قانون جذب ثروت خیلی شفاف اصول و روش هایی را می گوید که افراد ثروتمند با استفاده از آن ها به صورت عمدی یا از روی عادت بدون تلاش زیاد ثروتمند می شوند و تمرین هایی دارد که پس از انجام دادن واقعا درآمد تان بودن کار بیشتر افزایش می یابد


 


موسیقی جذب ثروت


 


 بازی فراوانی بهترین تمرین کسب ثروت و تفکر و رسیدن به نگرش ثروتمندان در جهان است. اولین بار بازی فراوانی را خانم استر هیکس در کتاب بخواهید تا به شما داده شود، معرفی کرد


 


قانون جذب ثروت کتاب

 


خانم استر در کتاب قانون جذب ثروت می‌گوید:

هنوز بسیاری از ما درک نکرده‌ایم که هر ذره در جهان هستی، هم شامل خواسته ها و هم شامل ناخواسته ها است و ما با احساس و  توجه‌مان به هر چیز آن را جذب می‌کنیم نه صرفا با فکر کردن به آن.


سه قانون قدرتمند جهانی وجود دارد که برای شما قابل درک است اگر بخواهید زندگی عمیق خود را هدایت کنید و قانون اخلاق آخرین آن است. منطقی به نظر می رسد که ما از قانون اول صحبت می کنیم، سپس دوم و سوم سوم. با این وجود، ما بر این قانون مهم سوم تاکید داریم؛ زیرا این واقعا قانون است که شما در اینجا و در این زمان و فضا آمده اید که قصد دارید به کارشناسی ارشد بپردازید. این قانون است که شما باید انجام دهید اگر شما تبدیل به خالق تواضع است که شما آمده است. قانون اول، قانون جاذبه چیزی نیست که شما بتوانید تمرین کنید، زیرا این یک قانون است که در هر ذره ای از جهان وجود دارد .


دومین این سه قانون جهانی قدرتمند، قانون ایجاد خلقت است. عمدا توجه و افکار خود را به سوی نتایجی که می خواهید هدایت می کنید، می توانید یا انجام دهید و یا آنچه را که انتخاب می کنید داشته باشید. استفاده از این قانون قدرتمند منجر به تظاهرات این سیاره با شکوه که بر آن زندگی می کنید و در همه چیزهایی که می توانید ببینید. و به همین ترتیب انرژی منبع غیر فیزیکی این قانون را اعمال کرد و از طریق تمرکز قدرتمند، این محیط را ایجاد کرد که شما با آن زندگی می کنید. در سیاره زمین  شما در حال فرایند خلقت از فیزیکی بدنی خود هستید.


و در حالی که این دو قانون اول اهمیت فوق العاده ای دارند و آگاهی شما از آنها برای شما بسیار ارزشمند است و به همین ترتیب، درک و کاربرد شما .


قانون سوم، قانون پذیرش.


قانون جاذبه می گوید، "ماهیت است که مانند خودی خود، کشیده شده است." 


قانون جاذبه به سادگی و دقیق به شما نشان می دهد به طرق مختلف پاسخ دقیق به خروجی ارتعاش خود راپیدا کنید. به طور خلاصه، هرچه اتفاق می افتد به شما یک ارتعاش کامل برای ارتعاش فعلی شما می انجامد و احساساتی که درون شما وجود دارد نشان می دهد که وضعیت ارتعاشی بودن وجود دارد.


پس از آگاهی از قانون قدرتمند جذاب، بسیاری از مردم تصمیمی اتخاذ می کنند تا بیشتر به کنترل اندیشه های خود برسند، زیرا آنها برای درک قدرت تمرکز فکر اند. مردم تلاش می کنند کنترل و به طور موثر افکار خود را با استفاده از روش های گوناگون، از جمله هیپنوتیزم و یا تلاش برای کنترل افکار ناخودآگاه ... به تفکر، تأکید و روش های قوی کنترل ذهن، تمرکز دهند.


قانون جذب ثروتمند شدن​

کسانی که پیش از این پتانسیل انفجاری را در قانون جذب ثروتمند شدن کشف کرده اند و زندگی خود را برای بهتر شدن تغییر داده اند، و همچنین افرادی که به دنبال کشف بیشتر درباره قانون برای اولین بار هستند، معمولا یک چیز مشترک دارند. نقطه کانونی آنها  پول  و ثروت است .


 


جذب ثروت با فنگ شویی


 


در جامعه امروز، نیاز به ثروت فوق العاده ای اغلب با حرص و طمع و خودخواه برای مردم همراه است. اکثریت ما از دوران کودکی برنامه ریزی شده ایم تا بر این باور باشیم که ثروتمندترین افراد ما به نوعی استثنایی هستند. یا ثروت بزرگی را به وسیله ابزار منفی یا قربانی شدید بدست آورید. با این حال، برای کسانی که قانون جاذبه را با یک ذهنیت ثروتمند ترکیب کرده اند و آن را برای رسیدن به این سطوح ثروت باور نکردنی اعمال کرده اند ،به ثروت و خواسته هایشان رسیده اند.


قانون جذب برای پولدار شدن​

 

هنگامی که ما به دنبال زندگی کردن بارویاهای خود هستیم و همه چیزهایی را که می خواهیم به دست آوریم، سلامت خوبی است ، کسب و کار شما پرشور ، یک ازدواج شاد و یا یک زندگی از سفر ؛ این واقعیت است که آزادی مالی معمولا باید ابتدا به دست آید.

با آزادی کامل، فرد میتواند تمام انرژیهای ذهنی خود را به آنچه که واقعا از زندگی میخواهد، تمرکز کند. آنها از  استرس صورتحساب، بدهکاری و کارهای عقب مانده آزاد هستند. مسلما بزرگترین عذر که توسط تعداد زیادی از کارگران ناراضی استفاده می شود این است که آنها نمی توانند رویاهای خود را به دلیل فقدان جریان نقدی انجام دهند.


تعداد بسیار کمی از مردم از آزادی مالی برخوردار هستند.آنها اندیشمندان مثبت هستند. آنها اهداف دارند و اقدام می کنند. این رفتار، ستون فقرات قانون جاذبه است.


 


قانون جذب ثروت چیست​

ثروتمندان ثروت هایی که دریافت می کنند، به لحاظ قطعی دیدگاه آنها، پایبندی به هدف آنها، پایداری ایمان آنها و عمق قدردانی آنها بستگی دارد.


 


درخواست ثروت


 


ایمان کامل به توانایی جهان برای فراهم کردن همه آنچه که در ذهن شما پیش بینی می کنید و قدردانی بی نظیری از آنچه قبلا داشته اید، یک گام به سمت استفاده از قانون جذب ثروت است.


برای کسانی که به وسیله قانون جذب ثروت روشن شده اند، غیر معمول نیست که مبالغ هنگفتی از ثروت را بدست آورده باشند. این به علت این است که "ثروتمند" نباید چیزی باشد که تنها روی پول نقد متمرکز باشد. ممکن است در بسیاری از زمینه های زندگی یک فرد "ثروت" به دست آورد. پس از همه، پول صرفا قطعات کاغذی است.


کسانی که ثروت زیادی را به زندگی خود جذب کرده اند ، قدرت قانون جذب ثروت را جذب می کنند تا ثروت بزرگ را در تمام حوزه های زندگی خود جذب کنند .تلاش برای صلح درونی و جذب انرژی مثبت به زندگی عاشقانه ، خانواده، سلامتی و کسب و کار. وقتی این چیزها به دست می آیند، ثروت مالی ساده ترین چیزی است که می توانید دنبال کنید.

 

 احساسات قوی و منفی در اطراف پول می تواند ذهن شما را خراب کند. همچنین می تواند بر زندگی شما تاثیر بگذارد و این می تواند چیزی جز نگرانی های بیشتر پولی و دائمی شدن برای شما بیشتر نداشته باشد.


 


قانون جذب ثروت و پول

آیا می دانستید ...  پول انرژی است . جهان به کسانی که می توانند ثروت و کسانی که هرگز آن را تجمع نمی یابند، تقسیم نشده است. هر کس فرصت برابر دارد. کسانی که اقدام می کنند و برنامه ای دارند، معمولا موفق می شوند. این به همان سادگی است.


شما تنها مسئولیت چقدر درآمد شما را در زندگی خود به دست آورده اید. در مورد پول هیجان زده باشید. برای اینکه پولی که در دست دارید، سپاسگزار باشید. از این دانش لذت ببرید که بانک جهانی دارای ثروت نامحدود برای شما است. کل ذهنیت خود را با افکار فراوانی پر کنید .


طرح هایی را که بر اساس چیزی واقع بینانه و قابل دستیابی است و سپس اقدام بزرگی انجام دهید.


 

source : keramatzade


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا کرامت

سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان

third party insuranceبیمه شخص ثالث

در میان انواع طرح‌های بیمه‌ای که از جانب شرکت‌های مختلف ارائه می‌شوند، بیمه شخص ثالث همچنان پرمخاطب‌ترین نوع بیمه است. بدون شک یکی از دلایل اصلی سهم بالای بیمه شخص ثالث در بازار ایران، اجباری بودن این بیمه است. به‌صورتی‌که اگر وسیله نقلیه‌ای تحت این پوشش نباشد، ممکن است عواقب جبران‌ناپذیری داشته باشد که به آن خواهیم پرداخت.

اما به‌راستی بیمه شخص ثالث چه مواردی را پوشش می‌دهد و علت نامگذاری این بیمه چیست. در پوشش بیمه شخص ثالث، شخص اول مالک وسیله نقلیه یا بیمه‌گزار، شخص ثانی شرکت بیمه یا بیمه‌گر و شخص ثالث فرد زیان‌دیده غیر از راننده مقصر در حادثه هستند.

بطور کلی گروه بیمه اتومبیل جبران کننده خسارت‌های ناشی از حوادث رانندگی از جمله تصادف، آتش‌سوزی و سرقت به اتومبیل مورد بیمه، سرنشینان آن و اشخاص ثالث می‌باشد. علاوه بر موارد فوق شکست شیشه اتومبیل، دفاع از حقوق بیمه‌گذار در مراجع دادگستری و مراجعه به مسئول خسارت، کاهش بهای اتومبیل در اثر تصادف، توقف اتومبیل خسارت دیده در مدت تعمیر نیز با دریافت حق‌بیمه اضافی قابل بیمه شدن می‌باشد. خسارت‌هایی که در اثر حوادث اتومبیل متوجه اشخاص ثالث می‌شود به موجب بیمه شخص ثالث مورد تامین قرار می‌گیرد.بیمه شخص ثالث جنبه اجباری دارد و تابع قانون و مقررات خاص خود می‌باشد.

برای مثال در یک حادثه رانندگی هزینه درمان، فوت و خسارت وارد شده به اموال تمامی افراد زیان‌دیده، تحت پوشش بیمه شخص ثالثقرار می‌گیرد. راننده مقصر نیز تحت پوشش بیمه حوادث راننده که به تازگی جزئی از بیمه شخص ثالث شده است قرار می‌گیرد. با این تفاوت که بیمه حوادث راننده تنها خسارت های جانی را پوشش می‌دهد و در برابر خسارات مالی مسئولیتی ندارد.

بیمه شخص ثالث را تمامی شرکت‌های بیمه ارائه می‌دهند و شرایط مالی آن‌ها کمابیش یکسان است. تفاوت در کیفیت ارائه خدمات مربوط به این بیمه است که می‌تواند تأثیر بسزایی در میزان رضایت بیمه‌گزار داشته باشد. در ادامه به بررسی بهترین بیمه شخص ثالث نیز خواهیم پرداخت.

هرگونه خسارت مالی و جانی وارد شده به اشخاص ثالث در حوادث رانندگی به عهده بیمه شخص ثالث است. بر اساس قانون، خرید بیمه شخص ثالث برای تمام خودروها اجباری است و نداشتن این بیمه عواقب جبران ناپذیری برای دارندگان وسائل نقلیه به همراه خواهد داشت.

در قرارداد بیمه شخص ثالث:

  • شخص اول صاحب بیمه نامه و مالک خودرو است که به آن شخص بیمه گذار گفته می شود.
  • شخص دوم یا ثانی شرکت ارائه دهنده بیمه شخص ثالث است که بیمه گر خوانده می شود.
  • شخص سوم یا ثالث تمام افرادی هستند که در حوادث مرتبط با خودرو، زیان جانی یا مالی دیده باشند.

البته در تعریف این بیمه راننده مقصر حادثه، شخص ثالث محسوب نمی شود و برای جبران خسارت های جانی راننده مقصر، بیمه حوادث راننده به همراه بیمه نامه شخص ثالث ارائه می شود.

لازم به ذکر است که بیمه حوادث راننده فقط خسارت های جانی وارد شده به راننده را جبران می کند و در برابر خسارت های مالی هیچگونه پوششی ارائه نمی دهد.سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان


چه مواردی تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار می گیرد؟

بیمه شخص ثالث چیست

پوشش های بیمه شخص ثالث به دو دسته پوشش مالی و جانی تقسیم می شود که پوشش جانی این بیمه شامل غرامت فوت، نقص عضو و هزینه های درمانی افراد آسیب دیده در حوادث رانندگی است و در پوشش مالی آن خسارت های مالی وارد شده به خودرو یا اموال افراد زیان دیده (به جز راننده مقصر) جبران می شود.

سقف پرداخت هزینه ها در پوشش جانی بر اساس مبلغ دیه در ماه حرام تعیین می گردد. سقف پوشش مالی نیز در شرکت های مختلف بیمه متفاوت است اما حداقل پوشش مالی تعیین شده توسط بیمه مرکزی در سال 98، 9 میلیون تومان می باشد.

حداکثر پوشش مالی در بیشتر شرکت های بیمه معادل 30 میلیون تومان و در بعضی از شرکت ها مثل بیمه شخص ثالث ایران در شرایط خاص تا 150 میلیون تومان هم می رسد.سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان


نرخ بیمه شخص ثالث 98

بیمه شخص ثالث قسطی

 حق بیمه پایه شخص ثالث هر ساله توسط بیمه مرکزی تعیین و به شرکت های بیمه ابلاغ می گردد. نرخ بیمه شخص ثالث سال 98 که انتهای سال گذشته اعلام شد، نسبت به سال گذشته (سال 97) افزایش قیمت 15 درصدی داشته است که دلیل اصلی این افزایش قیمت را می توان افزایش نرخ دیه سال 98 دانست.

در جدول زیر نرخ بیمه شخص ثالث 98 در وسایل نقلیه مختلف و بر اساس تعداد سیلندر آن نشان داده شده است.

نوع وسیله نقلیه نرخ بیمه سال 98(ریال)
سواری شخصی کمتراز 4 سیلندر 11.236.000
سواری شخصی 4 سیلندر: پیکان، پراید و سپند 13.306.000
سواری شخصی سایر 4 سیلندر ها 15.642.000
سواری شخصی بیش از 4 سیلندر 17.505.000
بارکش تا یک تن 13.765.000
بارکش بیش از یک تن تا 3 تن 16574000
بارکش بیش از 3 تن تا 5 تن 20.980.000
بارکش بیش از 5 تن تا 10 تن 26.879.000
بارکش بیش از 10 تن تا 20 تن 31.277.000
بارکش بیش از 20 تن 33.148.000
وسایل نقلیه کشاورزی 5.768.000
وسایل نقلیه راهسازی و ساختمانی 8.240.000
وسایل نقلیه حمل زباله و خیابان پاک کن ها 13.391.000
خودروهای عمومی با ظرفیت 7 نفر با راننده 32.217.000
خودروهای عمومی با ظرفیت 9 نفر با راننده 33.148.000
ون با ظرفیت 10 نفر با راننده 33.518.000
مینی بوس با ظرفیت 16 نفر با راننده 41.206.000
مینی بوس با ظرفیت 21 نفر با راننده 42.803.000
اتوبوس با ظرفیت 27 نفر با راننده و کمک راننده 63.118.000
اتوبوس با ظرفیت 40 نفر با راننده و کمک راننده 79.411.000
اتوبوس با ظرفیت 44 نفر با کمک راننده و کمک راننده 84.276.000

روش محاسبه قیمت بیمه شخص ثالثروش محاسبه حق بیمه شخص ثالث

خرید بیمه شخص ثالث

در اولین قدم به این می‌پردازیم که حق بیمه شخص ثالث بر چه اساسی تعیین می‌شود و سپس به عوامل مؤثر بر قیمت نهایی خواهیم پرداخت.

حق بیمه پایه ابلاغ شده توسط بیمه مرکزی1. حق بیمه پایه ابلاغ شده توسط بیمه مرکزی

اساس تعیین حق بیمه شخص ثالث و میزان پوشش مالی و بدنی که به آن خواهیم پرداخت مبلغ تعیین شده برای دیه کامل یک انسان در ماه حرام است. هر ساله قوه قضائیه میزان مشخصی را به عنوان حق دیه کامل در ماه حرام اعلام می‌کند. در سال 97 دیه کامل در ماه حرام 308 میلیون تومان و در ماه غیر حرام 231 میلیون تومان تعیین شده است. در تقویم قمری چهار ماه‌ ذی‌القعده، ذی‌الحجه، محرم و رجب ماه‌های حرام به شمار می‌آیند. بدین معنی که اگر فوت ناشی از حادثه رانندگی در یکی از این چهار ماه رخ دهد میزان دیه 308 میلیون تومان و در باقی ماه های سال 231 میلیون تومان خواهد بود. بر همین اساس حداقل پوشش مالی نیز در سال 97، 7/7 میلیون تومان تعیین شده است که یک چهلم دیه کامل در ماه حرام است. بیمه مرکزی بر اساس این مبلغ، حداقل و حداکثر حق بیمه‌ را به شرکت‌های بیمه ابلاغ می‌کند. این مبلغ پایه حق بیمه خواهد بود. در مراحل بعدی می‌توان با استفاده از تخفیف‌ها و تغییر برخی از فاکتورهای مؤثر بر قیمت حق بیمه، قیمت را کاهش یا افزایش داد.

third party extention discount2. تخفیف عدم خسارت بیمه شخص ثالث

تخفیف عدم خسارت یا همان‌طور که در بیمه‌نامه درج می‌شود “ت‌ع‌خ” تخفیفی است که به نسبت تعداد سال عدم استفاده از بیمه شخص ثالث به بیمه‌گزار تعلق می‌گیرد. برای مثال اگر شخص 1 سال از بیمه شخص ثالث خود استفاده نکرده باشد یا به عبارتی 1 سال در تصادفی مقصر شناخته نشده باشد، برای تمدید بیمه شخص ثالث خود در سال آینده مشمول 10% تخفیف حق بیمه می‌شود. به همین ترتیب با افزایش تعداد سال عدم خسارت، درصد تخفیف نیز افزایش می‌یابد.سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

ت‌ع‌خ یک سال دو سال سه سال چهار سال پنج سال شش سال هفت سال هشت سال نه سال به بالا
درصد تخفیف 5% 10% 15% 20% 30% 40% 50% 60% 70%

third party price on car usage3. کاربری خودرو

کاربری خودرو تعیین‌کننده میزان ریسک خودرو برای رخ دادن حادثه و همچنین میزان هزینه معمول در یک حادثه رانندگی است. برای مثال خودروهای تاکسی یا آموزش رانندگی، بیشتر در معرض حوادث رانندگی هستند و باید حق بیمه شخص ثالث بیشتری را پرداخت کنند. تاکسی‌ها موظف به پرداخت 20% حق بیمه بیشتر و خودروهای آموزش رانندگی موظف به پرداخت 15% حق بیمه بیشتر هستند. کاربری‌های دیگری نیز تعریف شده‌است که برخی از آن‌ها صنعتی، آمبولانس و حمل خون و آتش‌نشانی، بارکش، عمومی سازمانی و … هستند.


third party extention latency penalty4. جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث

در مقابل تخفیف عدم خسارت بیمه شخص ثالث، جریمه دیرکرد آن موجب افزایش حق بیمه می‌شود. همان‌طور که اشاره کردیم بیمه شخص ثالث برای تمامی دارندگان وسایل نقلیه اجباری است. درصورتی‌که در تمدید بیمه شخص ثالث وقفه‌ای بیفتد به صورت روزشمار مبلغی به حق بیمه اضافه خواهد شد که برای خودروهای مختلف متفاوت است. اضافه شدن جریمه دیرکرد به حق بیمه به صورت روزشمار تنها تا 365 روز محاسبه و اعمال می‌شود؛ به این صورت که جریمه دیرکرد یک سال با دو سال فرقی ندارد.سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان


میزان پوشش بیمه شخص ثالث5. میزان پوشش

میزان پوشش از موارد دیگری است که تعیین‌کننده حق بیمه است. پوشش به معنای تعهد مالی شرکت بیمه در مقابل بیمه‌گزار است. حداقل میزان پوشش مالی تعیین شده از جانب بیمه مرکزی در سال 97، 7/7 میلیون تومان است. بیمه‌گزار می‌تواند با پرداخت حق بیمه بیشتر، پوشش مالی بالاتری را خریداری کند. برای مثال اگر خسارت وارد شده به زیان‌دیده در یک حادثه رانندگی 9 میلیون تومان باشد و فرد مقصر حداقل میزان پوشش مالی را خریداری کرده باشد، باید مابه‌تفاوت 1/3 میلیون تومان خسارت وارد شده را شخصاً تقبل کند در صورتی‌که با پرداخت حق بیمه اندکی بیشتر و خرید پوشش 10 میلیون تومانی لازم نبود هیچ هزینه‌ای را جدا از خسارت پرداختی شرکت بیمه بپردازد.سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان


insurance company discount6. تخفیف شرکت بیمه

همان‌طور که گفتیم، بیمه مرکزی هر ساله حداقل و حداکثر حق بیمه را به شرکت‌های بیمه ابلاغ می‌کند. بر این اساس شرکت‌های بیمه می‌توانند در این بازه قیمتی، مبلغی را که برایشان مطلوب است به عنوان حق بیمه به متقاضیان بیمه شخص ثالث اعلام کنند. تفاوت قیمتی بین شرکت‌های بیمه از همین مورد نشأت می‌گیرد. چرا که بعضی از شرکت‌ها با اعمال تخفیف‌های مجاز قیمت پایین‌تری را به بیمه‌گزاران ارائه می‌دهند. با این حال حتی بعد از اعمال تخفیف‌ حق بیمه دریافتی از بیمه‌گزار نباید از حداقل حق بیمه‌ای که بیمه مرکزی اعلام کرده است کمتر باشد.سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان


third party insurance credit7. مدت اعتبار بیمه‌ نامه

مدت اعتبار بیمه‌نامه شخص ثالث می‌تواند از چند روز تا یک سال باشد. برخی از شرکت‌های بیمه، بیمه شخص ثالث را به صورت روزشمار نیز ارائه می‌دهند. در کل خرید بیمه شخص ثالث به صورت سالانه مقرون‌به‌صرفه‌تر است. برای مثال قیمت بیمه‌نامه شش ماهه از نصف قیمت بیمه‌نامه یک ساله بیشتر است. چرا که بیمه‌های کوتاه مدت برای شرکت‌های بیمه ریسک بیشتری دارند.سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان


نحوه تأثیرگذاری تمامی فاکتورهای بالا در فرمول‌هایی وارد می‌شوند و قیمت نهایی حق بیمه را تعیین می‌کند. با توجه به پیچیده بودن این محاسبات می‌توان با مراجعه به مدیر بیمه با تغییر هر یک از این موارد نحوه تأثیر آن را بر قیمت نهایی بررسی کرد. برای مثال می‌توان پوشش بیمه‌نامه را از 7/7 میلیون تومان تا 30 میلیون تومان تغییر داد و گزینه مناسب را انتخاب کرد.سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان


کاهش جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالثآیا می‌توان جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث را کاهش داد؟

محاسبه نرخ بیمه شخص ثالث 98

همان‌طور که در قسمت‌های قبل توضیح دادیم به دلیل اجباری بودن بیمه شخص ثالث برای تمامی دارندگان وسیله نقلیه، نداشتن آن حتی برای مدت یک روز عواقبی در پی خواهد داشت. افراد ممکن است به دلایل متعددی تاریخ اتمام یا همان سررسید بیمه‌نامه خود را فراموش کنند؛ مواردی مانند مشکلات مالی، فراموشی، سهل‌انگاری، عدم دسترسی به دفتر نمایندگی بیمه و … . در چنین شرایطی جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث به صورت روزانه محاسبه و به حق بیمه شخص اضافه می‌شود.

جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث به هیچ عنوان قابل بخشش و تخفیف نیست و کاهش جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث به عنوان تخلف نمایندگی بیمه محسوب می‌شود.سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان


عواقب دیرکرد تمدید بیمه شخص ثالثعواقب دیرکرد تمدید بیمه شخص ثالث
بیمه شخص ثالث جدید
به غیر از عواقب مالی، مشکلات دیگری نیز وجود خواهد داشت که علاوه بر خسارات مالی بالا موجب صرف زمان زیادی نیز خواهد بود. از عواقب اصلی نداشتن بیمه شخص ثالث عبارتند از:

police stop car whitout insurance1. متوقف شدن توسط پلیس راهنمایی و رانندگی

پلیس راهنمایی و رانندگی در صورت شناسایی خودروی فاقد بیمه شخص ثالث آن را متوقف می‌کند و به پارکینگ انتقال می‌دهد. در این حالت شخص خاطی باید بیمه‌نامه شخص ثالث دارای اعتبار تهیه کند و علاوه بر پرداخت جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث که به حق بیمه‌اش اضافه شده است، هزینه پارکینگ را نیز بپردازد.سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان


driving accident with no insurance2. حوادث رانندگی

در صورت نداشتن بیمه شخص ثالث در تصادفات، چه فرد مقصر باشد و چه زیان‌ دیده؛ به مشکلات جدی بر خواهد خورد. درصورتی‌ که مالک خودرو، مقصر باشد باید تمامی هزینه را شخصاً بپردازد. در بعضی از مواقع به ویژه اگر فوت یا خسارات بدنی دیگر در اثر حادثه رخ دهد، خسارت مالی جبران‌ناپذیری برای راننده مقصر به همراه خواهد داشت.

در صورتی‌که راننده فاقد بیمه شخص ثالث در حادثه رانندگی زیان‌دیده باشد نیز ممکن است با مشکلاتی مواجه شود. چرا که پلیس راهنمایی و رانندگی برای ارائه گزارش به مدارک هر دو طرف نیاز دارد. از طرفی شرکت بیمه طرف قرارداد با خودروی مقصر نیز ممکن است در پرداخت خسارت به راننده زیان‌ دیده فاقد بیمه شخص ثالث مشکلاتی به وجود آورد.سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان


car deal without third party insurance3. خرید و فروش خودروی فاقد بیمه شخص ثالث

در صورتی‌که مالک خودروی فاقد بیمه شخص ثالث قصد معامله آن را داشته باشد ابتدا باید برای وسیله نقلیه خود بیمه شخص ثالث تهیه کند چرا که امکان خرید و فروش خودرویی که تحت پوشش بیمه شخص ثالث نیست وجود ندارد.سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان


افزایش حق بیمه در اثر جریمه دیرکرد4. افزایش حق بیمه ناشی از جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث

همان‌طور که توضیح دادیم درصورتی‌که تمدید بیمه شخص ثالث با تأخیر انجام شود به صورت روزشمار مبلغی به عنوان جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث به حق بیمه شخص ثالث افزوده خواهد شد. گاهی ممکن است این مبلغ به یک میلیون تومان نیز برسد و این مبلغ مشمول هیچ‌گونه تخفیف یا بخشودگی نمی‌شود.


در صورتی‌که خودرویی دارای تخفیف عدم خسارت بیمه شخص ثالث باشد در صورت تأخیر در تمدید بیمه‌نامه، تعداد سال تخفیف آن حفظ خواهد شد. برای مثال اگر خودروی فرد یک سال تخفیف عدم خسارت داشته باشد و به دلیل دیرکرد در تمدید بیمه‌نامه مشمول جریمه شود، باید جریمه دیرکرد را بدون احتساب تخفیف و به صورت کامل بپردازد اما در حق بیمه اصلی 5% تخفیف خواهد داشت و تعداد سال تخفیف عدم خسارت خودرو نیز از بین نمی‌رود.


insurance extention timeچند روز قبل از اتمام اعتبار بیمه‌نامه باید آن را تمدید کرد؟

خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث ایران

اعتبار بیمه شخص ثالث از دوازده بامداد فردای خرید بیمه‌ نامه آغاز می‌شود و تا بامداد روز سررسید بیمه‌نامه معتبر است. برای مثال اگر روز اتمام اعتبار بیمه‌نامه فردی دوشنبه باشد و فرد بیمه‌نامه خود را در هر ساعتی از روز دوشنبه تمدید کند اعتبار بیمه‌نامه‌اش از بامداد سه شنبه آغاز می‌شود و فرد در این فاصله تحت پوشش بیمه شخص ثالث نیست و در صورتی‌ که خسارت ناشی از حادثه رانندگی برایش اتفاق بیافتد باید تمام هزینه را شخصاً تقبل کند.

بهترین زمان برای تمدید بیمه شخص ثالث یک هفته قبل از اتمام تاریخ اعتبار بیمه‌نامه است. تمدید بیمه زودتر از یک هفته مانده به تاریخ سررسید نیز صرفه اقتصادی ندارد.

در مدت زمانی که بیمه‌نامه قبلی و جدید همپوشانی دارند اگر حادثه رانندگی رخ دهد از بیمه‌نامه قبلی استفاده می‌شود.

اگر برای مثال فرد 5 سال تخفیف عدم خسارت داشته باشد طبعاً در بیمه‌نامه جدیدش درج خواهد شد. حال اگر در مدت همپوشانی دو بیمه‌نامه فرد دچار خسارت شود و مجبور به استفاده از بیمه شخص ثالث خود شود 5 سال تخفیف عدم خسارت وی از بین می‌رود و در بیمه‌نامه جدید وی اعمال می‌شود. در این حالت شخص با پرداخت مبلغی که به واسطه تخفیف از حق بیمه‌اش کسر شده بود الحاقیه‌ای دریافت می‌کند که از بین رفتن تخفیف عدم خسارت وی در آن درج شده است.سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان


استثنا بخشش جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالثاستثنا بخشش جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث

تنها در یک صورت جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث بخشیده می‌شود و آن هم در صورتی است که اعتبار بیمه‌نامه خودرو زمانی که در پارکینگ نیروی انتظامی متوقف شده است پایان یابد. در این صورت مالک خودرو با ارائه مجوز رفع توقیف به شرکت بیمه از پرداخت جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث معاف می‌شود.


یکی از مزایای اصلی خرید آنلاین بیمه از مدیر بیمه از میان برداشتن تمامی محدودیت‌های زمانی و مکانی است؛ به این صورت که در هر ساعتی از شبانه‌روز و در هر جای ایران امکان خرید و تمدید بیمه شخص ثالث وجود دارد. از مزایای دیگر این سامانه یادآوری سررسید بیمه‌نامه چند روز قبل از موعد آن است.


third party insurance transferانواع روش‌های انتقال بیمه شخص ثالث

قیمت بیمه شخص ثالث ۹۸

در شرایط متفاوتی ممکن است فرد قصد انتقال بیمه شخص ثالث خود را به روش‌های مختلف داشته باشد. در ادامه به چند مورد از اَشکال انتقال و روند آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

1. تمدید بیمه شخص ثالث با شرکت بیمه‌ای متفاوت

در بسیاری از مواقع فرد ممکن است به دلایلی مانند عدم رضایت از نحوه سرویس‌دهی شرکت بیمه یا تفاوت قیمتی و غیره قصد تمدید بیمه شخص ثالث خود با شرکتی دیگر را داشته باشد. در این صورت روند و تمامی مدارک با حالتی که تمدید بیمه‌نامه از طریق شرکت قبلی انجام شود یکسان است.

درصورتی‌ که بیمه شخص ثالث دارای تخفیف عدم خسارت باشد و فرد بیمه‌نامه‌اش را با شرکتی متفاوت تمدید کند، تخفیف بیمه‌نامه از بین نمی‌رود.


2. انتقال بیمه شخص ثالث به مالک جدید خودرو

بیمه شخص ثالث مانند بیمه بدنه نیست که تنها متعلق به شخص است؛ به این معنا که بیمه شخص ثالث می‌تواند متعلق به شخص یا خودرو باشد. در صورت معامله خودرو مالک جدید خودرو می‌تواند بیمه‌نامه را به نام خود ثبت کند که در این صورت الحاقیه‌ای ضمیمه بیمه‌نامه می‌شود مبنی بر تغییر مالک بیمه‌نامه و یا می‌تواند مشخصات بیمه‌نامه را تغییر ندهد چرا که شماره شاسی خودرو در بیمه‌نامه درج شده است و از آن‌جایی که کارت خودرو به نام مالک جدید است مشکلی پیش نخواهد آمد.سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان


3. انتقال تخفیف بیمه شخص ثالث

در برخی از موارد فرد مایل به انتقال تخفیف بیمه شخص ثالث خود به خودروی دیگری است. این انتقال به دو صورت امکان‌پذیر است. در مواردی ممکن است فرد قصد فروش خودروی خود را داشته باشد. در این حالت می‌تواند تخفیف بیمه‌نامه خود را به خودروی جدید خود انتقال دهد. از طرفی در مواردی ممکن است فرد قصد داشته باشد که تخفیف عدم خسارت بیمه‌نامه‌اش را به شخص دیگری انتقال دهد. در این حالت انتقال تخفیف بیمه‌نامه تنها در یک خانواده و بین مادر، پدر و فرزندان امکان‌پذیر است.

در انتقال تخفیف بیمه شخص ثالث باید به قانون خودروهای مشابه دقت داشت. قانون خودروهای مشابه به این صورت است که انتقال تخفیف بیمه‌نامه تنها بین خودروهایی با کاربری مشابه امکان‌پذیر است و امکان انتقال تخفیف بیمه‌نامه از خودروی سواری به بارکش وجود ندارد.


گم شدن بیمه شخص ثالثبعد از گم‌شدن بیمه شخص ثالث چه روندی را باید طی کرد؟

اولین قدم بعد از گم‌شدن بیمه شخص ثالث گزارش فوری آن به نمایندگی بیمه است. برای بیمه شخص ثالث المثنی صادر نمی‌شود و تنها گواهی صادر می‌شود. برای دریافت گواهی ابتدا باید به مجتمع بیمه‌ای که بیمه‌نامه از آن صادر شده است مراجعه کرد. در صورتی که فرد شرکت بیمه خود را فراموش کرده است، می‌تواند با هریک از موارد شماره پلاک خودرو، شماره شاسی، شماره موتور یا شماره بیمه‌نامه از طریق سایت بیمه مرکزی مشخصات بیمه‌نامه را استعلام کند. مدارک لازم جهت ارائه به مجتمع بیمه نیز سند خودرو و کارت شناسایی است.

ارزش قانونی این گواهی هیچ تفاوتی با اصل بیمه‌نامه ندارد. نمایندگی بیمه تعداد کوپن‌ها و تخفیف عدم خسارت و مشخصات دیگر بیمه‌نامه قبلی را استعلام می‌کند و در گواهی بیمه شخص ثالث درج می‌کند. در صورتی‌که بعدها شخص در حادثه رانندگی دچار خسارت شود الحاقیه‌ای مبنی بر استفاده از بیمه شخص ثالث و از بین رفتن تخفیف عدم خسارت ضمیمه گواهی بیمه خواهد شد.

صدور گواهی بیمه شخص ثالث رایگان است.سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان


بیمه شخص ثالث قسطی

محاسبه نرخ بیمه شخص ثالث 98

اجباری بودن و پر هزینه بودن بیمه شخص ثالث، باعث شده تا شرکت های بیمه روش های متفاوتی را برای ارائه این بیمه در نظر بگیرند تا از این طریق امکان خرید بیمه شخص ثالث برای همه افراد با شرایط و توان مالی متفاوت فراهم شود. یکی از این روش ها ارائه بیمه شخص ثالث قسطی است.

با خرید بیمه ثالث به صورت اقساطی، می توانید حق بیمه خود را به صورت تدریجی و با فاصله زمانی پرداخت کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که بیمه شخص ثالث قسطی با بیمه شخص ثالثی که به صورت نقدی خریداری می شود، از نظر شرایط، اعتبار بیمه نامه، کیفیت ارائه خدمات و نحوه پرداخت خسارت تفاوتی ندارد و تنها تفاوت آن در نحوه پرداخت حق بیمه است.

در حال حاضر امکان خرید قسطی بیمه شخص ثالث به صورت آنلاین و از طریق سایت ازکی فراهم شده است. شرایط خرید بیمه شخص ثالث قسطی از ازکی به این صورت است که باید ابتدا 50 درصد مبلغ بیمه نامه را به صورت نقد پرداخت نمایید و مابقی آن را در قالب 1 تا 3 فقره چک و در بازه زمانی 3 تا 6 ماهه (به تناسب شرکت بیمه انتخابی) بپردازید.سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان


تغییرات قانون جدید بیمه شخص ثالثتغییرات قانون بیمه شخص ثالث در سال 96

خرید قسطی بیمه شخص ثالث ایران

قانون بیمه شخص ثالث در سال 97 دست‌خوش تغییراتی شده است. هرکس به‌عنوان بیمه‌گزار بیمه شخص ثالث بهتر است درباره این تغییرات اطلاعات کافی داشته باشد. قانون جدید بیمه شخص ثالث در موارد زیر دچار تغییراتی شده است که به توضیح درباره آن‌ها می‌پردازیم:

الحاقیه بیمه شخص ثالث1. الحاقیه بیمه شخص ثالث

در سال‌های گذشته بیمه‌گزارانی که سررسید بیمه‌نامه‌شان ابتدای سال شمسی نبود، موظف بودند با اعلام نرخ جدید حق بیمه از جانب بیمه مرکزی، مابه‌تفاوت حق بیمه را بپردازند تا بتوانند حداقل میزان پوشش مالی را برای بیمه‌نامه خود تهیه کنند. این مابه‌تفاوت در قالب الحاقیه‌ای ارائه می‌شد که هر ساله دغدغه بسیاری از رانندگان بود. خوشبختانه در سال 96 الحاقیه حذف شده است و در صورت بروز خسارت، مابه‌تفاوت مبلغ ناشی از افزایش نرخ دیه و حق بیمه توسط صندوق خسارات بدنی پرداخته می‌شود و دیگر نگرانی بابت خرید الحاقیه وجود ندارد.

برخورد بیمه شخص ثالث با رانندگان سابقه‌دار2. بیمه شخص ثالث برای رانندگان سابقه‌دار!

در قانون جدید بیمه شخص ثالث نرخ این بیمه برای رانندگان با نمره منفی بالا و سابقه تخلفات رانندگی زیاد با سایر افراد فرق می‌کند. قطعاً این افراد باید حق بیمه بیشتری نسبت به افراد کم تخلف بپردازند زیرا ریسک خسارت این افراد بیشتر است.

 برخورد قانون جدید بیمه شخص ثالث با متقلبان3. برخورد قانون جدید بیمه شخص ثالث با متقلبان

در قانون جدید بیمه شخص ثالث درصورتی‌که فردی با صحنه‌سازی و تقلب اقدام به دریافت خسارت از بیمه کند، به حبس تعزیری محکوم می‌شود و باید دو برابر مبلغ خسارت دریافت شده از بیمه را پرداخت کند.

در این قانون راننده مقصر حادثه تحت هیچ شرایطی زندانی نمی‌شود.

پرداخت خسارت بیمه شخص ثالث توسط رانندگان متخلف4. رانندگان متخلف و پرداخت خسارت بیمه شخص ثالث

مطابق قانون جدید بیمه شخص ثالث درصورتی‌که راننده مقصر به دلیل رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی باعث بروز حادثه شده باشد، باید بخشی از خسارت وارد شده را پرداخت کند.

جریمه شرکت های بیمه5. جریمه برای شرکت‌های بیمه

این قانون برای شرکت‌های بیمه هم در شرایطی جریمه در نظر گرفته است. اگر مدارک بیمه‌گزار کامل باشد و دادگاه رأی مبنی بر دریافت خسارت به نفع بیمه‌گزار داده باشد، درصورتی‌که شرکت بیمه در پرداخت خسارت تأخیر کند باید جریمه بپردازد.

بیمه حوادث راننده6. تغییرات بیمه حوادث راننده

در قانون جدید بیمه شخص ثالث به راننده مقصر هم توجه شده است. در این قانون خسارات جانی راننده مقصر مطابق بیمه‌نامه پرداخت می‌شود؛ درصورتی‌که در قانون قدیم فقط فوت و نقص عضو تحت پوشش بیمه حوادث راننده قرار می‌گرفت.

دریافت خسارت شرکت های بیمه از ارگان های مقصر7. شرکت‌های بیمه از ارگان‌های مقصر خسارت بگیرند

درصورتی‌که حادثه رخ داده به علت خرابی راه، نبود علائم راهنمایی و رانندگی و… باشد، شرکت بیمه می‌تواند نسبت به دریافت خسارت از ارگان مربوطه اقدام کند. میزان خسارت طبق رأی دادگاه اعلام می‌شود.

دریافت خسارت بیمه شخص ثالث در حوادث مختصردریافت خسارت در حوادث مختصر

درصورتی‌که حادثه‌ای رخ دهد و کمتر از 6 میلیون و 300 هزار تومان به خودروی زیان‌دیده خسارت وارد کند، برای دریافت خسارت از بیمه نیازی به کروکی و گزارش پلیس نیست. در این حالت بیمه با حضور خودرو طرفین حادثه و مدارک مورد نیاز هزینه خسارت را پرداخت می‌کند.

تغییرات قانون جدید بیمه شخص ثالث در سال 97تغییرات قانون بیمه شخص ثالث در سال 97

در ابتدای سال 97 قانون بیمه شخص ثالث دستخوش تغییراتی شد. بنابراین محاسبه بیمه شخص ثالث از این پس تغییر می‌کند. تغییرات اعمال شده در این قانون در سال 97 عبارت است از:

حذف کوپن بیمه شخص ثالث

کوپن بیمه شخص ثالث در سال 97 حذف شده است و بیمه‌نامه شخص ثالثی که از این به بعد خریداری می‌کنید کوپن ندارد. با اینکه کوپن بیمه نشان دهنده تعداد خسارت خودرو محسوب می‌شود ولی از آنجا که اطلاعات هر فرد در سیستم بیمه موجود است لذا حضور کوپن بیمه خیلی ضروری نیست.

محاسبه تخفیف‌های بیمه شخص ثالث

قانون تخفیف‌های بیمه شخص ثالث در سال 97 نیز تغییر کرده است. از این به بعد اگر فرد تصادف کند و از بیمه خود استفاده کند، تخفیف‌های او به‌طور کامل از بین نمی‌رود و فقط مقداری از آن کم می‌شود. به‌طور مثال در تصادف اول 20 درصد از تخفیف بیمه و در تصادف دوم 30 درصد از آن از بین می‌رود. از طرف دیگر سالانه به‌جای 10 درصد فقط 5 درصد به میزان تخفیف‌های بیمه شخص ثالثاضافه می‌شود.سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان


خرید بیمه شخص ثالثخرید بیمه شخص ثالث

بیمه شخص ثالث قسطی بیمه ایران

بعد از پرداختن به موارد مهم در مورد بیمه شخص ثالث نوبت به بررسی نکات مهم در خرید این بیمه می‌رسد.

در گذشته خرید بیمه شخص ثالث عمدتاً از طریق دفاتر نمایندگی بیمه انجام می‌شده است. امروزه تمامی صنایع به سمت الکترونیک شدن پیش می‌روند. صنعت بیمه نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در ادامه به توضیح مراحل خرید بیمه شخص ثالث از مدیر بیمه می‌پردازیم:

1. ورود به مدیر بیمه

2. انتخاب نوع خودرو و مدل خودرو و سال ساخت

3. وارد کردن سابقه عدم خسارت-عدد ت‌ع‌خ درج شده روی آخرین بیمه‌نامه با مدت اعتبار بیمه‌نامه جمع شود.

4. وارد کردن تاریخ اتمام یا همان سررسید بیمه‌نامه و مقایسه قیمت

5. تغییر مدت اعتبار، کاربری خودرو و پوشش به انتخاب خود

6. مقایسه قیمت و کیفیت شرکت‌های مختلف و ثبت سفارش

7. ثبت‌نام یا ورود به حساب کاربری

8. آپلود عکس پشت و روی کارت ماشین و بیمه‌نامه (کیفیت عکس‌ها به گونه‌ای باشد که خواندن اطلاعات آن‌ها امکان‌پذیر باشد. تمامی کوپن‌های بیمه‌نامه در عکس بیمه‎نامه مشخص باشند.)

9. ثبت جزئیات محل ارسال بیمه‌نامه

10. مطالعه قوانین و شرایط و تایید در صورت پذیرفتن

11. پرداخت آنلاین

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا کرامت