10 روش اثبات شده در مورد چگونگی ثروتمند شدن


تایپ کردن"چگونه سریع ثروتمند شویم" و سپس ضربه زدن به دکمه جستجو بر روی کامپیوتر  به شما راه های مختلف (و حتی مسخره ) در ایجاد یک زندگی ثروتمندانه نشان می دهد. همه چیز خیلی هیجان انگیز است و به سادگی خیلی خوب  اگر که درست باشد و اغلب اوقات، این ها کلاهبرداری یا دروغ است.

بنابراین، بسیاری از مردم واقعا معتقدند که راه هایی برای ثروتمند شدن سریع وجود ندارد - مگر اینکه یک نسل دور از دنیا بمیرد و ارث زیادی برای شما باقی بگذارد.

روش های اثبات شده مختلفی در مورد نحوه ثروتمند شدن سریع بدون عذاب وجدان و گناه وجود دارد، اما اکثر آنها دقیقا "سریع نیستند."

در اینجا ما چند روش ساده برا یرسیدن به ثروت را به شما پیشنهاد میکنیم  


 

1.ایجاد یک  کسب و کار برای ثروتمند شدن

برای اطمینان از موفقیت کسب و کار جدید شما، باید در ذهن داشته باشید و این نکات را در  کسب و کار تان جدی بگیرید:

 

لذت بردن از آنچه شما انجام می دهید.
کسب و کار خود را به طور جدی. دنبال کنید
برنامه ریزی را در کسب و کارتان تمرین کنید.
به طور عاقلانه مدیریت امور مالی خود را برعهده بگیرید.
فعالانه فعالیت های بازاریابی را انجام دهید
تمرکز بر نیازهای مشتریان خود.
خجالت نکشید که خود و کسب و کارتان را ارتقا دهید.
یک تصویر حرفه ای  از کسب و کارتان طراحی کنید
ارائه خدمات شخصی
از مزایای تکنولوژی فعلی استفاده کنید

 

.سرمایه گذاری در املاک و مستغلات و ثروتمند شدن

مالکیت زمین یکی از قدیمی ترین نشانه های ثروت است.

وقتی تغییرات اقتصادی در سال 2008 آغاز شد، املاک و مستغلات سرمایه گذاران ثروتمند را جذب کرد. حتی امروزه خرید، توسعه، و در نهایت فروش ملک یک راه مطمئن برای به دست آوردن ثروت است. به عنوان مثال، اگر شما وامی حدود 200،000 دلار دریافت کنید و 50،000 دلار برای خرید یک ملک که هزینه 250،000 دلار هزینه داشته باشد و سپس آن را برای 400،000 دلاربفروشید، می توانید پول خود را به راحتی دو برابر کنید.

 

سرمایه گذاری در سهام بورس

 

.3 سرمایه گذاری در بازار سهام و ثروتمند شدن

اگراز یک مرد هوشمند برای راهنمایی در مورد نحوه ثروتمند شدن سریع بپرسید  او به شما خواهد گفت که در بازار سهام سرمایه گذاری کنید. سهام را عاقلانه انتخاب کنید و ازسود سهام خود  برای سرمایه گذاری بیشتر در سهام استفاده کنید. این به شما کمک خواهد کرد ثروت را بسازید. هرچند ممکن است  زمانی سهام شما ناپایدار شود، هنگامی که شما به عنوان یک متخصص در تجارت تبدیل می شوید، می توانید تغییرات را پیشاپیش تشخیص دهید تا درآمد خود را خالی نگه دارید. سقوط بازار سهام را با استفاده از فرصت برای خرید سهام بیشتر زمانی که قیمت پایین هستند، کار کنید.


.4 طراحی یک محصول جدید برای ثروتمند شدن

هنگامی که شما قادر به ایجاد یک محصول جدید هستید، باید مالکیت معنوی محصول  خود را دریافت کنید. چیزی که باید انجام دهید برای کسب درآمد از طریق آن است یا از طریق مجوز یا تخصیص. با صدور مجوز، شما یک قرارداد را امضا می کنید که حق امتیاز را به حق ثبت اختراع می دهد. پس از آن محصول خود را کپی، و به فروش خواهید رساند.


.5اجاره دادن 

چیز خوبی در مورد داشتن ملک اجاره ای می توانید با داشتن کار فعلی خود ا زاجاره دادن ملک خود نیز کسب درآمد کنید. افرادی که صاحبخانه شدند و تمام وقت در یک دفتر کار می کنند احتمالا به بازنشستگی زودهنگام می رسند.

یوتیوب

 

.6 یک ویدیو اینترنتی  ایجاد کنید و ثروتمند شدن را یاد بگیریید

اینترنت یک مکان عالی برای دنبال کردن راه هایی در مورد نحوه ثروتمند شدن سریع است. اگر چیزی منحصر به فرد دارید که می خواهید با افراد به اشتراک بگذارید، با ایجاد یک ویدیو و آپلود آن به YouTube انجام دهید. تبلیغات YouTube باعث خواهد شد که شما 2 دلار در هر 1000 بازدید کسب کنید. اگر کانال YouTube شما مشهور شود شما می توانید معاملات تایید و میلیون ها دلار کسب کنید.


7.از بحران ها کسب درآمد کنید و ثروتمند شدن را بیاموزیید

با بحران اقتصادی، مردم خوشحال هستند که هر نوع کاری را انجام دهند، حتی کسانی که به درآمد خوبی دارند. با این حال، مشاغل چالش برانگیز وجود دارد که در آن مکان هایی که در آن زندگی می کنیدبه دلیل شرایط آب و هوایی، میزان جرم و ناآرامی های مدنی دشوار است، قرار می گیرد. شغل هایی مانند این، شما را با حقوق شش رقمی و مسکن آزاد، و نیز فرصت های سفر، پاداش می دهد.


.8سرمایه گذاری  های بدون مالیات را انتخاب کنید

اکثر سرمایه گذاری ها مالیات های شما را بالا می برد اما پس انداز و سرمایه گذاری هایی وجود دارد که شما را نیازی به پرداخت مالیات ندارید. برخی از این موارد عبارتند از ISA، اوراق قرضه پاداش کودکان و پس انداز بازنشستگی.


 

منتشرکتاب

 

9.کتاب منتشر کنید

چگونه می توان به عنوان یک نویسنده ثروتمند شد؟ نوشتن داستان هایی که خوانندگان بیشتر دوست داشته باشند. خودتان داستانهای خود را منتشر کنید و میلیونها نفر را جذب خواهید کرد. نیویلی بلولیل، رمان نویس عاشقانه می گوید که او از انتشار کتاب های خود آموخته است که اگر شما کتاب های خودرابهخ صورت چند جلدی منتشر کنید، هر بار که جلد جدیدی را منتشر می کنید، خوانندگان قدیمی آن را خریداری می کنند.


.10 خانه خود را سینمایی کنید

فیلم ها، آگهی های بازرگانی و تلویزیونی نشان می دهد که برای پیدا کردن حاهایی هستند که بتوانند فیلم خود را تدوین کند، کارشناسان محل را استخدام کنند. اگر خانه شما یک عنصر معماری منحصر به فرد و جالب داشته باشد، می توانید با استفاده از آن به عنوان یک مجموعه فیلم یا ویدئو، از آن درآمد کسب کنید.

 

کسب ثروت مستلزم کار زیاد است. اگر شما با راهنمایی در مورد نحوه ثروتمند شدن سریع دنبال ثروت بدون تلاش هستید مواظب باشید. به جای اینکه به دنبال راه هایی برای دریافت ثروت سریع باشید، روش هایی را برای کسب درآمد در خانه پیدا کنید.

 

 منبع:  investorguide

 

دانلودpdf مقاله :10 روش اثبات شده در مورد چگونگی ثروتمند شدن

مطالب مرتبط