حالت‌های منفی مانند بدبختی، بی‌پولی، بیماری و رنج.

 

بر هر چه که تمرکز کنید همان اتفاق می‌افتد. مهم این است که بتوانیم ذهنمان را بر مطلوب های خود متمرکز کنیم.

یکی از مدافعین جدی قانون جذب در این مورد می گوید:«تنها کافی است به گوشه ذهنتان بچسبید و به تصاویر ذهنی تان تمرکز دهید و آن قدر به آن انرژی مثبت بدهید تا در دنیای برون به صورت واقعیتی عینی جلوه گر شود.

این قانون همان قانون جاذبه عمومی است اما در حیطه افکار. قانون جاذبه نیوتن میگوید: کره زمین همه اجسام را به سمت خود می کشد، اما قانون جذب می گوید: تمام چیزهایی را که ما تصور می کنیم به سوی ما جذب می شوند.
 

1- قدم اول قانون جذب فعال سازی قدرت ذهن، تغییر تصاویر ذهنی است

رویدادهای زندگی همه پرداخته تجسمات انسان است بنابراین باید نیروی تجسم و تصور ذهن را باور داشت و به تغییر نگرش نسبت به خود، محیط پیرامون، دیگران و زندگی همت گماشت تا موجبات تغییر در واقعیت این امور فراهم شود. آینده انسان‌ها از راه شیوه تفکری که بر می گزینند رقم می خورد و در حقیقت آن‌ها به آنچه تفکر می‌کنند تبدیل می‌شوند.


قدرت تغییر ذهن

پدیده هایی که در زندگی انسان‌ها اتفاق می‌افتد زاییده تفکر آن‌هاست نه مستقل از فکر.»« هر چیزی که می خواهید در زندگی شما اتفاق بیفتد در ذهن خود تصور کنید. از درون بر آن تمرکز کنید و از بیرون به آن علاقه نشان دهید و به تصور ذهنی عشق بورزید. حالا انرژی درونی شما تصادفاتی را جذب خواهد کرد که با آرزوهای شما جور درخواهند آمد و ذهن بر هر چه تمرکز پیدا کند همان توسعه پیدا میکند و بزرگ میشود.

این قدرت ذهن، از زبان و بیان متأثر میشود، بیان کلمات و عبارات باعث می شود بدن مان نیز به همان راهی برود که اظهارشده است

«تو همه‌چیز را به‌ طرف خودت جذب می‌کنی. مردم، شغل، شرایط زندگی، وضع سلامتی، ثروت، قرض، شادی، ماشینی که سوار می‌شوی و اجتماعی که در آن زندگی می‌کنی. مثل آهن‌ربا همه این‌ها را به‌طرف خودت جذب می‌کنی.

به هر چه فکر کنی همان اتفاق می‌افتد. کل زندگی تو تجلی افکاری است که در ذهنت جریان دارند.
"با تصور شما و افکار شما تمام دنیا یک کاتالوگ می شود در دست شما. انگار شما دارید به جهان سفارش می دهید.

 

2-در قانون جذب افراد موفق تنها به چیزهایی که میخواهند فکر میکنند.
 
به این مطلب فکر کنید : وقتی کاری مهم پیش روی خوددارید یا با مشکلی خاص مواجه می‌شوید، دوست دارید تمام مراحل انجام کار را بی عیب و نقص به اتمام برسانید. اما همین تمایل ممکن است باعث شود در ذهن خود بیشتر راجع به مواردی که ممکن است اشتباه شود فکر کنید؛ و بدون اینکه متوجه شوید، این طرز برخورد مانع از دستیابی به برنامه‌ای مفید و کارآمد خواهد شد، همان‌طور که شاید حدس زده باشید… این عمل شانس اشتباه انجام دادن کارها را دوچندان خواهد کرد.


 

مقالات مرتبط : قانون جذب ثروت | قانون جذب | قانون جذب عشق | چگونه با قانون جذب ثروتمند شویم؟


3- اگر تمایل دارید کارهای خود را به این صورت قانون جذب انجام دهید باید بدانید تنها نیستید

 
اگر از مردم سؤال کنید در زندگی خود چه می‌خواهند یا تصمیم دارند به چه اهدافی دست یابند، آن‌ها اغلب مقدار زیادی از زمان و انرژی خود را صرف گفتن اینکه چه چیزی را نمیخواهند خواهند کرد.
 
ما در زندگی خود زمان زیادی را صرف اینکه چه چیزهایی ممکن است اشتباه شود یا غلط از کار در بیاید، تلاش برای جلوگیری از وقوع این موارد و مقابله با نتایجی که نمی‌خواهیم، می‌کنیم.
 
مطمئناً نمی‌خواهیم موارد بد یا اشتباهات مهلک برایمان اتفاق بیفتند، پس باید اقدامات احتیاطی منطقی و معقول را در نظر بگیریم.

اما اگر دائماً به چیزهایی که نمی‌خواهیم فکر کنیم، در زندگی‌مان بیشتر اتفاق می‌افتند و پیوسته آن‌ها را تجربه می‌کنیم.



بگذارید یک‌بار دیگر این مطلب را بگویم… چون خیلی مهم است : 

فکر کردن در مورد چیزهایی که نمی‌خواهیم احتمال وقوع آن‌ها را بیشتر خواهد کرد.
و افکار ناخودآگاه شما نیز هستند، یعنی همان افکاری که شما به دنبالشان نیستید. افکار ناخودآگاه تأثیری عمیق بر روی تجربیات زندگی واقعی ما دارند.

 

 

قانون جذب
 

اکثر اوقات کارهایمان را به صورت کاملاً ناخودآگاه انجام می‌دهیم … بنابراین آنچه در ناخودآگاه ماست دنیای ما را شکل می‌دهد … به عنوان مثال ترس‌ها و ناکامی‌هایمان را. آیا تابه‌حال متوجه شده‌اید زمانی که امری نامطلوب یا چیزی بد اتفاق می‌افتد، شما به افکار منفی خود ادامه می‌دهید و ناگهان اتفاق بد دیگری می‌افتد؟
و اگر شما ترکیبی از افکار مثبت و منفی را در ذهن خود داشته باشید، آنچه تجربه خواهید کرد شرایطی بینابین از مجموع این افکار است.اما تقصیر شما نیست.


4- قانون جذب :حتی دررسیدن به هدف نباید ذره‌ای شک کرد .


وقتی کائنات این یقین و اطمینان را در وجود شخص پیدا کند خودش راهی برای رساندن آرزو به صاحب آرزو پیدا خواهد کرد .
البته روشن نگه‌داشتن شعله وصال در دل صاحب آرزو هم شرط اساسی است و فردی که خواستار رسیدن به خواسته و مطلوب خود است حتی لحظه‌ای برای یافتن معبر و گذرگاهی به سمت مقصد نباید تعلل کند .
ضمانت و اطمینانی که قانون جذب می‌دهد این است که اگر صاحب آرزو حتی یک‌لحظه دررسیدن به خواسته و آرزویش تردید نکند و خود را همین‌الان رسیده به آرزو تصور کند بقیه کارها به عهده کائنات است و حتماً شخص به خواسته و آرزویش میرسد این ضمانت چیز کمی نیست و این همان چیزی است که فرد عاشق و دلباخته در اعماق وجود خودش حس میکند و به ان اطمینان دارد .


نکته طلایی و کلیدی دیگری که در قانون جذب و عشق ، هر دو وجود دارد و در کتاب قدرت خانوم بایرن هم به ان اشاره شده است این است که این دو قانون در هر دو سمت کار میکنند .
یعنی اگر کسی عاشق چیزهای بد و ناپسند باشد باز هم قانون عشق برایش کار میکند و او نهایتا با معشوق زشت و نازیبای خود محشور میشود و اگر کسی به چیزهای ناشایاست دل ببند باید بداند که قانون دلبستگی دیر یا زود او را با سرعتی شگفت اور به ناشایست ها میرساند . قانون جذب هم همین ادعا را دارد .


طرفداران قانون جذب میگویند اگر کسی از این قانون در مسیر غلط استفاده کند باز هم جواب میگیرد و در حقیقت علت این که خیلی ها با وجود به کار بردن قانون جذب به جواب و ارزوی دلخواه خود نمیرسند بلکه بر عکس به چیز دیگری میرسند که دلخواه آن‌ها نیست .

طرفداران قانون جذب و همینطور خانوم بایرن میگوید که آن‌ها دقیقا همان چیزی را که الان به ان رسیده اند به قانون جذب دیکته کرده اند .
همین که فرد گوشه چشمی به چیزی غیر آرزو داشته باشد و در خلوت با ان غیر آرزو دلخوش باشد همین گوشه چشم داشتن برای کائنات که قرار است ما را به اهداف و ارزوهایمان برساند یک علامت قوی است که میگوید مقصد و مقصود واقعی ما چیزی جز ان چیزی است که بر زبان می اوریم و در حقیقت همان چیزی است که به ان گوشه چشم داریم و در خلوت از ان یاد میکنیم .


5- قدرت و قانون جذب

شما می‌توانید زندگی‌تان را تغییر دهید، زیرا توانایی نامحدودی دارید تا درباره‌ی آنچه دوست دارید فکر کنید و سخن بگویید، و بنابراین توانایی نامحدودی دارید تا تمام چیزهای خوب را به زندگی‌تان بیاورید! درهرحال قدرت شما بسیار بیشتر از افکار و گفتار مثبت درباره‌ی آن چیزهایی است که دوست دارید، زیرا قانون جذب به افکار و احساسات شما واکنش نشان می‌دهد. باید عشق را احساس کنید تا بتوانید قدرتش را در اختیار بگیرید!


6-قانون جذب :احساسات شما محرک هستند

افکار و گفتار بدون احساسات هیچ قدرت و تأثیری در زندگی‌تان ندارند. در روز افکار بسیاری از ذهنتان می‌گذرد که بار چندانی ندارند و به‌حساب نمی‌آیند زیرا بسیاری از افکار احساسی قوی را در درونتان برنمی‌انگیزند. آنچه احساس می‌کنید است که اهمیت دارد.

مشاهده لینک pdf مقاله:قانون جذب چیست؟چگونه کار میکند؟

مطالب مرتبط

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند

آرزوهایی دست یافتنی

آرزوهایی دست یافتنی

اولین بار کتاب ارزوهای دست یافتنی را زمانی نوشتم، که سراسر وجودم فقط لبریز از یک چیز بود:
تعهد به موفقیت، تعهد به تغییر همه‌ی جوانب زندگی‌ام، تعهد به تبدیل تمام رویاهایم به واقعیت!!
هم، اکنون که این جملات را می‌نویسم و هم در تمامی لحظات زندگی‌ام در تمامِ این سال‌ها، این تعهد نه تنها فراموش نشده، بلکه جزئی از تجربه زندگی‌ام است!
هرگاه از خودم می‌پرسم که اگر بخواهم مهم‌ترین عامل موفقیتم را بیان کنم، از چه عاملی یاد می‌کنم:
در پاسخ به خودم می گویم: شناخت ِقوانینی که خداوند برای موفقیت ما در جهان تعبیه نموده و اجرای آن‌ها در تمام جزئیات زندگی‌ام! قوانینی کیهانی که هرگز تغییر نمی‌کند و به قول خداوند: هرگز از قوانینِ خود تخطی نمی‌کند!
در حالیکه صدای آرامی نیز به من می‌گوید: همین “تعهد” تو را با قوانین کیهانی موفقیت آشنا کرد.
در بازنویسی کتاب رویاهایی که رؤیا نیستند، تمامِ تجاربم و آگاهی‌ام از قوانین ِکیهانی موفقیت را با شما شریک شده‌ام!

این‌ها همه تجارب فردی است که راههای مختلفی را آزموده و به روشی قطعی، دقیق و عملی برای تجربه موفقیت در تمام جنبه‌های زندگی‌اش دست یافته!                                                                                                                                                                                              احمدرضا کرامت

کتاب صوتی قانون جذب ثروت

کتاب صوتی قانون جذب ثروت

این کتاب به ما میگوید،مهمترین عاملی که نمی توانیم پول درآوریم,عدم درک این است که: هر ذره در جهان هستی، شامل هم خواسته و هم ناخواسته است و اصل و اساس قانون جذب این است که شما با توجه کردن به هر چیزی، آن را به زندگی‌تان دعوت می‌کنید، نه با فکر کردن به آن