آن‌وقت به‌طور یقین نسبت به پول احساس خوبی دارد.

اگر نگاهی به دنیای اطرافتان بی اندازید، خواهید دید که بیشتر مردم نسبت به پول احساس خوبی ندارند، زیرا بیشتر پول و ثروت دنیا دست حدود 10 درصد از مردم است.

تنها تفاوت میان ثروتمندان وسایرین این است که آن‌ها نسبت به پول بیش از آنکه احساسات بد نشان دهند، احساسات خوب بروز می‌دهند. به همین سادگی؛  جذب ثروت همین است.
مقاله مرتبط:قانون جذب ثروت

قانون جذب ثروت چگونه عمل می کند؟

در قانون جذب ثروت مهم نیست که کار شما چیست. شما اگر این قوانین را به کار ببرید، قطعاً در زمینه ثروت به رشدی فراتر از آنچه الان به ذهنتان می رسد خواهید رسید.


چگونه با قانون جذب ثروت ، ثروتمند شویم ؟

یکی از قوانین ثروت این است که یا عاشق کاری باشید که انجامش می دهید و یا کاری انجام دهید که عاشق اش هستید. حس خوب شما باعث می شود کارایی شما چند برابر شود.بتوانید ایده های خوب در کسب و کارتان پیاده سازی کنید و ایده ها را به بهترین شکل ممکن ارائه دهید. چرا که ایده وقتی به سراغ شما می آید که کارتان را در قلب تان داشته باشید و به کار خودعشق بورزید. اگر در کارتان عشق نباشد، انرژی و انگیزههم نیست.

 

رموز حذب ثروت با قانون جذب


یکی دیگر از قوانین جذب ثروت که به عقیده من هیچ روش سریع تر دیگری برای جذب ثروت وجود ندارد این است که بابت هر پولی که وارد زندگی تان میشود شکرگذار باشید. کسانی که شکرگذارنیستند بدترین وضعیت مالی را دارند.


   برای جذب ثروت آنچه را دوست دارید، انجام دهید.

هیچ حسی در کاری که از آن متنفرید، وجود ندارد! اگر در حال حاضر کاری را که انجام می دهید دوست ندارید راهی برای لذت بردن از آن بیابید. دنبال کردن آنچه نسبت به آن شور و اشتیاق دارید،بزرگ ترین راز جذب ثروت است. دانی داچ، دونالد ترامپ، بیل گیتس و بسیاری از افراد موفق دنیا هم بر این باورند که «شور و اشتیاق» در کنار مواردی که گفته شود، جواز استقلال مالی شماست.

مندرزندگی کاری خودم، وقتی برای شرکت هایی کار می کردم که کارم را دوست نداشتم، راه هایی برای آنچه دوست دارم، پیدا می کردم؛ برای مثال اولین کتابم را در ساعت ناهار در چنین شرکت هایی نوشتم. آخر هفته ها هم کتابم را می فروختم. 

با گذشت زمان، انجام دادن کار مورد علاقه ام تمام زندگی ام شد و امروز هر لحظه از زندگی ام شگفت انگیز است. دوست دارید چه کاری انجام دهید؛ حتی اگر برای آن هزینه ای دریافت نکنید؟ این سرنخی برای آنچه باید انجام دهید است و البته یافتن راه هایی که باید صرف آن کنید.
شما می توانید با دوست داشتن، پول بیشتری جذب کنید.

در نهایت منتظر موفقیت باشید! انتظار این را داشته باشید که همین الان پول جذب کنید و بگویید: «تعجب می کنم این همه پول امروز چگونه به سمتم می آید؟!»

این امر مغز شما را نسبت به یافتن فرصت ها هوشیار نگه می دارد و شما پس از آن به اقدامی جسورانه دست می زنید.

مقاله مرتبط:چگونه از طریق قانون جذب ثروتمندشویم؟

    سرمایه گذاری کنید تا جذب ثروت کنید


.ممکن است شما فکر کنید که شرط موفقیت در سرمایه گذاری داشتن مقدار زیادی پول است اما سرمایه گذاری موفق اصولا هیچ ربطی به میزان پولشما ندارد.

برای اینکه بتوانید خوب سرمایه گذاریکنید باید خوب فکر کنید و از پول و دارائی های خود به بهترین نحو استفاده کنید. هنگامی که شما تصمیم بهسرمایه گذاری می گیرید قبل از هر چیزی باید امنیت سرمایه خود را تامین کنید.

 

رموزجذب ثروت با قانون جذب

منظورازتامین امنیت پرهیز از هرگونه سرمایه گذاری در مکانهائی است که هیچ تضمینی برای موفقیت سرمایه گذاری ندارد.

    ارباب پول خود باشید

آیا تا بحال فکر کرده اید که به چه دلیلی پول خرج می کنید؟ شما به چهار طریق از پول خود استفاده می کنید.

1- آن را خرج می کنید. 2- پس انداز می کنید. 3- سرمایه گذاری می کنید. 4- یا اینکه پول خود را می بخشید.

سوالی که ممکن است شما از خودتان بپرسید این است که چطور می توانید خلاقانه پول خرج کنید, یعنی هم خوب خرج کنید و هم خو پس انداز کنید؟

برای رسیدن به جواب این سوال
قبل از هرچیز باید مشخص کنید که شما چه نوع پول خرج کنی هستید؟ برای بعضی ها پول خرج کردن یه نوع تفریح است, بعضی ها هم برای پز دادن پول خرج می کنن. حتی ممکنه آدم هایی هم پیدا بشن که به پول خرج کردن معتاد شده باشند. به هر حال و به هر دلیلی که پول خرج می کنید فراموش نکنید که برای ثروتمند شدن باید ارباب پول خود باشید و به اواجازه ندید که هر کاری دوست داره بکنه.


   سپاسگزار باشید ثروت فعلی باشید

به خاطر پول و ثروت فعلی خود شکرگزار باشید؛ حتی اگر ثروت چندانی ندارید! خواهید دید که پول بیشتری جذب خواهید کرد. حس قدردانی سیگنالی می فرستد که برای شما چیزهای بیشتری برای شکرگزاری به ارمغان می آورد.
با آنچه در این لحظه می تواند برای آن سپاسگزار باشید، شروع کنید. من خانه ای نداشتم  و در حالی که فقر را تجربه می کردم این تمرین را با سپاسگزاری برای داشتن یک مداد شروع کردم! وقتی منحس سپاسگزاری واقعی را تجربه کردم، حس و انرژی آن به زندگی ام منتقل شد و سپاسگزاری ام را بیشتر و بیشتر گسترش دادم. امروز موارد بسیار زیادی برای سپاسگزاری دارم؛ از خانه و ماشینگرفته تا کلکسیون گیتارم؛ اما همه این ها با یک مداد شروع شد. به اطراف نگاه کنید و از خود بپرسید: «همین الان برای چه چیزی سپاسگزارم؟»: و سپس حس سپاسگزاری را تجربه کنید.

 

مشاهده لینک pdf مقاله:رموز جذب ثروت با قانون جذب

مطالب مرتبط

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند

کتاب الکترونیکی تو ثروتمند زاده شده ای-باب پراکتور

کتاب الکترونیکی تو ثروتمند زاده شده ای-باب پراکتور

بدون شک باب پراکتور استاد کنترل ذهن و برنامه‌ریزی ضمیر ناخودآگاه است. باب پراکتور از کاری که در آن مهارت زیادی دارد، یعنی برنامه‌ریزی ضمیر ناخودآگاه، در کتاب "تو ثروتمند زاده شده ای" استفاده کرده است و نشان داده است برای دستیابی به ثروت باید ابتدا ذهنیت ثروت را در خود ایجاد کنیم

کتاب صوتی نگران نباشید،پول درآورید

کتاب صوتی نگران نباشید،پول درآورید

در این کتاب کاملا استثنایی، ریچارد کارلسون 100 کلید ثروتمند شدن را به شما می‌آموزد. این کتاب با تمرکز کاملا ویژه بر روی کـسب درآمد بیشتر و ثروتمند شدن، راه‌های عملی را ارائه می‌دهد که هر فردی با بکارگیری آن‌ها به راحتی می‌تواند میزان ثروت و سرمایه خویش را چندین برابر افزایش دهد و آنچه را که سالیان سال به دنبالش بوده است، بدست آورد.» به خاطر داشته باشید مسافرت یک هزار کیلومتری با قدم اول آغاز می‌شود، ببخشید و ببخشید و ببخشید، جادوی عدم وابستگی را بیاموزید، اشتیاق آرام را تجربه کنید، جادوی عدم وابستگی را بیاموزید و...

کتاب صوتی قانون جذب ثروت

کتاب صوتی قانون جذب ثروت

این کتاب به ما میگوید،مهمترین عاملی که نمی توانیم پول درآوریم,عدم درک این است که: هر ذره در جهان هستی، شامل هم خواسته و هم ناخواسته است و اصل و اساس قانون جذب این است که شما با توجه کردن به هر چیزی، آن را به زندگی‌تان دعوت می‌کنید، نه با فکر کردن به آن

کتاب صوتی راز ثروت

کتاب صوتی راز ثروت

اگر فیلم راز  را دیده باشید، در ابتدای فیلم، خانم راندا برن به نسخه قدیمی کتابی اشاره می‌کند که رازی را به او فهماند و این راز زندگی‌ مالی‌اش را به کلی تغییر داد. رازهایی که در آن کتاب بود خانم راندا برن را از درماندگی و آن وضعیت سخت زندگی به ثروت و خوشبختی رساند. “کتاب راز ثروت ” همان کتاب است. وقتی این کتاب را می‌خوانی، متعجب می‌شوی از اینکه والاس واتلز، نویسنده کتاب، بیش از صد سال پیش، چقدر دقیق، اصول ثروت  را درک و بیان نموده است.

کتاب صوتی موفقیت نامحدود در20 روز-آنتونی رابینز

کتاب صوتی موفقیت نامحدود در20 روز-آنتونی رابینز

کتاب صوتی موفقیت نامحدود در 20 روز اثر آنتونی رابینز، مدرس – سخنران و مربی موفقیت است که میشه این کتاب رو معروف ترین و بهترین کتاب رابینز در ایران دونست. به جرات می توان گفت که کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز بهترین کتابی است که از این نویسنده منت