چگونه با دختر و دختران  صحبت کنید

 

آیا شما دچار لکنت و فراموشی نام خود می شوید، هر زمان که با یک دختر صحبت می کنید؟ در صورتی که چنین باشد، زمان آن است که  چندین نکته را بدانید تا بتوانید خود را در یک رابطه نگه دارید و علاقه ی دختران را به هیچ وجه از دست ندهید. برای صحبت کردن با دختر، به شیوه ی دوستانه و با احساس ابراز علاقه به افکار خود، صادقانه و با استفاده از زبان بدن باز احساس و رفتار کنید. این ممکن است به نظر می آید ارعاب، اما با تمرین کمی، شما باید قادر به صحبت کردن با هر دختر خواهید بود

قسمت اول


شروع یک مکالمه

1. از چشم خود برای صحبت با دختر و دختران استفاده کنید

 

دختر زیبا

حتما بخوانید: چگونه شخصیت یک دختر را در دوران نامزدی بشناسیم؟

  برای انجام این کار دقیق و جالبی نیاز نیست . فقط  به او لبخند بزنید، چشمان خود را روی دختر قفل کنید و از دور نگاه کنید، و پس از گذراندن زمان همچنان به او نگاه کنید. شما مجبور نیستید فعلا چیزی در مورد خودتان به او بگویید؛ در عوض، شما می توانید برای اولین بار او را در مورد خودتان کنجکاو کنید. البته اگر قبلا دختر را شناختید، پس  خیلی سخت کارتان سخت نیست و به او سلام کنید. اگر احساس می کنید اعتماد دارید،خودتان را بهش معرفی کنید

  • اطمینان حاصل کنید ، زبان بدن با اعتماد به نفس را به عنوان رویکرد خود در مقابل دختر نگه دارید. سر خود را بالا نگه دارید، چشم خود را به طور مستقیم  در نگاه دختر انداخته و حرفهاتون را ادامه دهید
  • اگر به مدت طولانی صبر کنید، ممکن است احساس نادیده گرفتن او را احساس کنید.

2.خودتان را  به دختر و دختران معرفی کنید

 

عکس دختر زیبا ایرانی

حتما بخوانید: 9 راه عاشق کردن زنان و دختران به سمت خود

همه باید این کار را انجام دهند. بگویید "سلام، من علی هستم - نام شما چیست؟" یا، "من علی هستم، خوشحالم که با شما ملاقات می کنم." شما همچنین می توانید با درخواست از او در مورد چیزی که وجه مشترک دارید، مانند یک کلاس که هر دو شما آن را دارید صحبت کنید. هنگامی که او پاسخ می دهد و نام خود را به شما می دهد، دست خود را بچرخانید و به آرامی تکان دهید. اگر قبلا دختر را می شناختید، می توانید فقط سلام کنید و از نام او استفاده کنید.

  • هنگامی که نام دختر را می دانید، چند بار از آن استفاده کنید، بنابراین او فکر می کند که شما واقعا در مکالمه راغب و مشتاق هستید . فقط یک یا دو بار کافی است

3.نقش برای دختر و دختران بازی نکنید و خودتان باشید

 

زیباترین دختر ایران

حتما بخوانید: ویژگی های رابطه ی پدر و دختری

 اجازه دهید که دختر ببیند که شما واقعی هستید و نقش بازی نمی کنید. اگر شما یک مرد خجالتی، خنده دار هستید، خنده دختر را در بیاورید. اگر جدی تر هستید، با او درباره موضوعاتی که جالب و معنی دار هستند،صحبت کنید. همچنین، شما باید در مورد دختر چیزهایی بفهمید. این بخشی از خود بودن است. اما هر کاری که می کنید، اطمینان حاصل کنید که تمام وقت خود را صرف صحبت کردن درباره خود نکنید، از دختر سوالاتی بپرسید و باید واقعا به پاسخ او علاقه نشان دهید.

  • به یاد داشته باشید، در حالی که مهم است که خودتان باشید، باید به چیزهای غیر عادی تر، نوعی از ویژگی هایی که مردم می گویند، برگردید."باید ابتدا دختر را بشناسید"  سعی کنید در مورد چیزهایی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید صحبت کنید.

4.لبخند به دختر بزنید

 

زیباترین دختر سال ایران

حتما بخوانید: ویژگی های رفتار زنان که برای مردان بیشترین جذابیت را دارد

 لبخند به دختر می تواند بسیار به شما کمک کند. این نشان می دهد که شما از مکالمه لذت می برید و احساس راحتی می کنید که باعث می شود دختر نیز با شما صحبت کند. سعی کنید یک عبارت طبیعی داشته باشید که لب های شما کمی لبخند زده باشد. شما مجبور نیستید تمام وقت لبخند بزنید، اما ابتدای مکالمه لبخند زدن در لحظات کلیدی، می توانید دختر را احساس کنید. اگر او می گوید چیزی خنده دار است، بخند...

  • لبخند زدن ، دختر را در راحتی قرار داده و باعث می شود دختر هم از شما خوشش بیاید.
  • تمام وقت، لبخند نزنید، بدیهی است در تمام لحظات همیشه لبخند مناسب نیست.

5.از چیزهای شخصی دور بمانید

 

دختر تنها

حتما بخوانید: 40 نکته در مورد آداب معاشرت با خانم ها

 اگر دختر را دوست دارید، مطمئنا، هدف این است که او را در سطح عمیق حس ببرید، اما این بدان معنا نیست که شما باید در مورد غم و اندوه خود و در مورد مرگ مادربزرگتان صحبت کنید. در عوض موضوعات ناخوشایند، حرفهایی را انتخاب کنید که در مورد آنها مانند حیوانات خانگی، گروه های مورد علاقه خود و یا سرگرمی صحبت کنید، به طوری که قبل از اینکه واقعا متوجه یکدیگر باشید، دختر را ناراحت نکنید.

 

  • انتخاب موضوع های عادی برای شروع، به این معنی نیست که شما باید مباحث خسته کننده را انتخاب کنید . شما لازم نیست که در مورد آب و هوا حرف بزنید .فقط موضوعات را شخصی نکنید. مگر اینکه در جایی زندگی کنید که در آن مردم واقعا در آب و هوا علاقه مند هستند، در مورد آن صحبت کنید.
  • جریان مکالمه را دنبال کنید. گاهی اوقات دو نفر واقعا سریع پیش می روند و سریعتر از انتظار با هم صمیمی می شوند و حرفهای عمیق تر را می توان پیش برد.

قسمت دوم


 

1. یافتن زمینه مشترک با دختر و دختران

 

روز دختر

حتما بخوانید: چگونه مرد مورد علاقتون را به سمت خودتون جذب کنید؟

سعی کنید موضوع را در جهت زمینه مشترک با دختر که هر دو به آن علاقه و توجه دارید هدایت کنید مثلا عشق خود را به دوچرخه سواری. شما لازم نیست این کار را با درخواست دختر در مورد او و پنج گروه مورد علاقه، انواع غذا، سرگرمی ها، و یا فرم های ورزش صحبت کنید؛ شما فقط می توانید به جریان طبیعی مکالمه گوش کنید و ببینید آیا میتوانید چیزی را که دوست دارید پیدا کنید . به عنوان مثال، اگر شما به طور معمول ذکر کنید که شما دیروز کار خاصی را انجام دادید و دختر نیز علاقه مند باشد، پاسخ خواهد داد.

  • هنگامی که صحبت میکنید، «بله» یا «نه» سوالی مطرح کنید، بنابراین میتوانید مکالمه را ادامه دهید.
  • ناامید نشوید اگر احساس می کنید چیزی ندارید که مشترک باشد. در یک مکالمه سرگرم کننده برای مدت زمان طولانی نگه دارید، می توانید چیزی در نهایت پیدا کنید.
  • ممکن است معلوم شود که تو خیلی چیزها مشترک نیستید، اما به دلیل اینکه شخصیت ها یا چشم انداز های مشابهی دارید، کلیک می کنید. این عالی هم هست

 


2.هنگام صحبت کردن با مخاطب تماس بگیرید 

 

دختر غمگین

حتما بخوانید: اصول فرایند آشنایی پیش از ازدواج و انتخاب همسر

این روش دیگری است که احساس خاص به دختر می دهد. شما مجبور نیستید به چشمانش نگاه کنید، مثل اینکه شما در حال بازتابی از خود هستید و او را خسته می کنید، اما باید توجه خود را جلب کنید، نه به دنبال گوشی خود بروید و یا از اتاق خارج شوید .شما می توانید با یک بار در هر لحظه تماس چشم را قطع کنید، اما فقط برای نگه داشتن چیزهای جالب، نه نشان دادن خستگی شما.

  • تماس با چشم، اعتماد به نفس را نشان می دهد. قفل کردن چشم با دختر،باعث نزدیکی و حس اطمینان به طرفین را می دهد.

3.ابراز علاقه به افکار و عقاید دختر

 

دختر زیبای من

حتما بخوانید: برای داشتن یک ازدواج موفق این مقاله را مطالعه کنید

افکار و عقاید دختر-گوش دادن به طرز محسوسی، هنگامی که او صحبت می کند. دختران مانند بچه هایی که به حرف گوش می دهند و آنچه را که می گویند دوست دارند. اجازه دهید او صحبت کند و افکار شما را با شما به اشتراک بگذارد . گفتن "بله" یا "نه" در زمان مناسب و پاسخ به سوالات او خیلی مهم است.

  • از او بپرسید که چه چیزی در مورد دختر،مورد توجه شماست - موسیقی مورد علاقه خود، روند جدید مد در این فصل یا اهمیت دوستی.
  • اگرچه مهم است که نظر او بپرسید، سعی کنید بلافاصله از مذاکره درباره مذهب یا سیاست جلوگیری کنید، ممکن است به بحثی که پیش بینی نکرده اید، برسید و همه چیز را خراب کنید.
  • هنگامی که او چیزی می گوید،نظر و پاسخ دهید و نشان دهید که با گوش دادن به چیزی که او در حال صحبت است گوش می دهید. 

4.به دختر تعلیف ظریف بدهید

 

زنان زیبای جهان

حتما بخوانید: 6 نکته طلایی برای شناختن شخصیت زن ها

 اگر دوست دارید نوع موسیقی  یا کتابهایی  او بخواند، به او بگویید که طعم خوبی دارد. شاید دختر هم از لباس، مو و یا طلا و جواهر خود تعریف کند و با گوش دادن عمیق و ابراز علاقه قلب او را تسخیر می کنید. 

  •  وقت آن نیست که او را با صدای کوچک صدا کنید. قبل از اینکه  حتی نام خانوادگی را بشنود.
  • اگر او خنده بزرگی داشته باشد، نترسید که به او بگویید.

5.از تحصیلات دختر و دختران بپرسید

 

زیباترین دختر جهان 2018

حتما بخوانید: زن شاد

 با درخواست از دختردر مورد موضوعات مورد علاقه او در مدرسه، در مورد معلمان مورد علاقه خود سوال کنید . فقط نپرسید و بگو: "جالب است ..." از او بپرسید چرا او موضوع خاصی را دوست دارد یا چرا او می خواهد پرستار یا وکیل شود، وقتی او رشد می کند.

  • برخی از دختران دوست ندارند در مورد مدرسه صحبت کنند. اگر شما احساس عدم علاقه دارید، فقط حرکت کنید.
  • آن را بازجویی نکنید. شما همچنین می توانید در مورد موضوعات مورد علاقه خود صحبت کنید.

6.دختر را دوست ندارید تا حس شوخ طبعی خود را درک کند

 

زیباترین زن جهان

حتما بخوانید: زنان موفق چه کارهایی را انجام نمی دهند؟

 بهتر است که دختران را درباره چیزهایی که ممکن است به طور جدی، به ویژه وزن، چهره یا هوش، جدی بگیرند صحبت نکنید. اگر شما در ابتدای رابطه با شما مجبور به جدایی از دختر شوید، سخت است که دوباره ارتباط برقرار کنید.

 

  •  دختر را عصبی نکنید مگر اینکه شما واقعا احساس اعتماد به نفس می کنید که دختر آن را دریافت می کند.
  • رهبری دختر را دنبال کنید. اگر او مدتی است که شما را ناراحت کرده است، به خوبی او را مجذوب خود کنید. فقط مطمئن شوید که جوک های خود را در همان سطح  نگه دارید.

قسمت سوم


 

 

1.او را بالا ببر

 

زیباترین دختر دنیا در کتاب گینس

حتما بخوانید: چگونه برای همسر خود زن جذاب باشیم؟

 نگران نباشید حس شوخ طبعی خود را سرزنش کنید. در ابتدا خیلی جلف یا نامناسب نباشید. فراموش نکنید اگر یک حس شوخ طبعی وجذاب دارید ، اجازه دهید دختران این حس شما را ببینند.

  • اگر شوخی کنید و او خنده نمی کند، به او نشان دهید که خود را بیش از حد جدی نمی گیرید. به خود بگویید: "شاید بار دیگر شانس بهتری داشته باشم ..." و او خنده خواهد کرد.

2.سعی نکنید

 

دختر زیبا اینستا

حتما بخوانید: چند کار زنان که برای مردان بسیار جذابیت دارد

 اگر میخواهید علاقه خود را حفظ کنید،باید تسلیم او باشید، اگر نمی خواهید رابطه را ادامه دهید، 10 میلیون بار او را ناراحت کنید.آرامش دادن بهدختر او را تحت تاثیر شما قرار می دهد.

  • اگر دختر متوجه شود که شما با خودتان راحت هستید  لازم نیست سعی کنید تا او را دوست داشته باشید، او میخواهد با شما بیشتر صحبت کند.

 

3اعتماد به نفس خود را حفظ کنید

 

دخترونه

حتما بخوانید: 10 راه زبان بدن که زنان را بیشتر قدرتمند کند

در مورد خودتان اعتماد داشته باشید. مثبت بودن، آرامش و خوشبختی در پی دارد. بنابراین دختر گرم تر با شما صحبت خواهد کرد. حتی اگر فکر می کنید خنده او را تحریک می کنید، خیلی خودخواهانه نباشید.

  • شما مجبور نیستید که اعتماد به نفس داشته باشید. شما می توانید در مورد اینکه چگونه فوتبال را دوست دارید .
  • یک علامت اعتماد به نفس این است که بتوانید در خودتان بخندید. این به او نشان خواهد داد که شما خود را بیش از حد جدی نمی گیرید.

4.آرام باش 

 

ایده دخترونه

حتما بخوانید: حسادت زنانه چیست؟

اگر شما عصبی هستید، دختر قادر خواهد بود بگوید. اگر احساس عصبانیت می کنید، آرام کردن سخنرانی خود، به جای هر کلمه ای که می گویید، تمرکز خود را بر پویایی مکالمه بگذارید. اگر شما آرام نباشید، دختر احساس ناراحتی می کند. نفس عمیق بکشید، سخنرانی و حرکت خود را کم کنید، و به جای بدترین چیزی که می تواند اتفاق بیافتد، فکر کنید تا بهترین سناریو را انتخاب کنید.

  • اگر واقعا عصبی هستید و  واضح است، می توانید یک شوخی کوچک در مورد آن برای خلق و خوی  کنید و فضا را تغییر دهید.
  • اگر شما واقعا نوع عصبی هستید، یک بطری آب یا نوشابه بخورید تا ارام شوید و از آن لذت ببرید تا به آرامش برسید .

5.دروغ نگو فقط به او ضربه بزن 

 

دخترونه باحال

حتما بخوانید: نشانه های افسردگی در زنان چیست؟

صادقانه با او صحبت کنید. اگر شما واقعا می دانید دوستش دارید و به او دروغ می گویید، برای شما بسیار شرم آور است و اعتماد او (و رابطه) را از بین می برد. هر زمان که دختر را می بینید، نباید هر کاری را انجام دهید.

  • حتی اگر دختر برای مدتی متوجه نشود، دیگران (و دختران دیگر) متوجه می شوند که شما صادق نیستید.
  • اگر می خواهید دوباره دختر را ببینید، در نهایت دروغهای شما برملا می شود و با شما روبرو خواهند شد. اگر شما می خواهید او را دوست داشته باشید، پس او باید شما را واقعی ببیند و بشناسد و ای ن در نهایت باعث می شود شما را دوست بدارد.

6.مثبت باقی بمان

 

دختر باکلاس

حتما بخوانید: 6 نکته طلایی برای شناختن شخصیت زن ها

 صحبت در مورد چیزها و افرادی که شما را خوشحال می کنند و تمرکز بر تجربیات مثبت شما هر دو می تواند به شما کمک کند؛ اما اگر می خواهید در ابتدا برایش مشغول به کار شوید، باید یک لحظه کاملا مثبت را تنظیم کنید.

  • حتی اگر شما یک لحظه منفی داشته باشید می توانید به حرفهای مثبت تغییر دهید.
  • اگر او درباره یک گروه خاصی که واقعا از آن متنفر باشد، به شما می گوید، می توانید چیزی شبیه به این داشته باشید: "من واقعا به اندازه کافی از موسیقی آنها شنیده ام" یا "آنها مورد علاقه من نیستند، اما خیلی خوب هستند". در ابتدا با دختر صحبت نکنید که چقدر از چیزی متنفرم.

7اطلاعات تماس دختر را دریافت کنید

 

چگونه دختری خوش تیپ باشیم

حتما بخوانید: 15 انتظاری که زنان از همسرانشان دارند

می توانید ایمیل و شماره تلفن همراه دختر را بپرسید. آیا می توانم به شما تلفن بزنم تا بتوانیم این کار را انجام دهیم؟ " او بدون تردید می گوید بله.

  •  منتظر نمانید تا دختر بخواهد شماره همراه خودش را به شما اطلاع دهد. احتمالا دختر مایل نیست که دوباره شما را ببیند.

source : https://keramatzade.com/How-to-talk-to-girl-and-girls

 

دانلود PDF مقاله: چگونه با دختر و دختران صحبت کنیم