جملات تاکیدی مثبت برای ثروتمند شدن

تکرار جملات تاکیدی مثبت مخصوصا جملات تاکیدی مثبت برای ثروت و ثروتمند شدن، یکی از راه‌های قدرتمند برای باور به آرزوهایمان و موفقیت در زندگی است. انسان زمانی که چیزی را باور کرد به سرعت در زندگی‌اش خلق خواهد شد.

 

جملات تاکیدی ثروت آفرین

در ادامه 22 تا از قوی ترین جملات تاکیدی مثبت برای میلیاردر شدن ،که امیدوارم با تکرار روزانه آن‌ها، خصوصا قبل از خواب و بلافاصله بعد از بیداری، نتایج شگفت انگیزی را در وضعیت مالی‌تان خلق کنید. همانطور که می‌دانید در این ساعات درجاتی از هیپنوتیزم را تجربه می کنیم و به همین دلیل دریچه‌ی ضمیر ناخودآگاه برای دریافت تلقینات، باز است و مغز ما کمتر جملات را فیلتر می‌کند.

 

جملات تاکیدی مثبت برای ثروتمند شدن:
من ثروتمندم.
پول و ثروت به آسانی به زندگی من سرازیر شده.
زندگی من از هر جهت در فراوانی و ثروت است.
همیشه پول فراوان از راه های مختلف وارد زندگی من می‌شود.
من همیشه به سادگی و به سرعت پول به دست می‌آورم.
من به سرعت و به سادگی پول و ثروت را به سوی خودم جذب می‌کنم.
من همیشه تمام پول مورد نیازم را دارم.
زندگی من همیشه سرشار از ثروت است.
من از نظر مالی در فراوانی هستم.
من همیشه در مورد پول و ثروت مثبت فکر می‌کنم.
من روی جذب ثروت تمرکز کردم.
من همیشه به سادگی به تمام هدف‌های مالی‌ام میرسم.
پولِ فراوان و حلال به سادگی به زندگی من سرازیر شده.
من هر روز ثروتمند‌تر می‌شوم.
من احساس ثروتمندی می‌کنم.
من پول را دوست دارم و پول هم من را دوست دارد.
من در حال جذب پول هستم.
من بسیار خوشحال و سپاسگزارم که پول فراوان از منابع مختلف هر روز بیشتر و بیشتر به سمت من می‌آید.
من بیش از حد پولدار هستم.
من در همه جا فراوانی را می‌بینم.
من مثل آهنربا پول و ثروت را به سوی خودم جذب می‌کنم.
من خودم را دوست دارم.
من دوست داشتنی هستم.


جذب ثروت با فنگ شویی

ثروت واقعی یعنی داشتن چیزهایی که در آرزوی آنها هستید که درنهایت با کار سخت و تلاش به‌دست می‌آید. اما فنگ شویی ثروت می‌تواند به شما کمک کند پول بیشتری ذخیره کنید و مقدار آن را در زندگی‌تان افزایش دهید. فنگ شویی ثروت به شما کمک می‌کند فضایی ایجاد کنید که با قراردادن آگاهانه اشیا در مکان‌های مشخص منجر به جذب ثروت شود. اما به‌یاد داشته باشید که محیط به‌ تنهایی نمی‌تواند موفقیت و کامیابی را تضمین کند و نمی‌تواند جایگزین تلاش برای رسیدن اهداف تان شود.


می خواهم پولدار شوم چگونه

توجه داشته باشید که شما می‌توانید از فنگ‌ شویی برای ایجاد فضای بیشتر در خانه و ذهن‌تان استفاده کنید و برای خود موفقیت و ثروت بیشتری به‌ارمغان بیاورید. دراینجا توصیه‌های ساده‌ای در استفاده از فنگ شویی ثروت بیان می‌شود که می‌تواند پول و ثروت را به خانه‌ی شما جذب کند.

 

1. در ورودی خانه را به‌گونه‌ای درست کنید که پول جذب کند
 

فنگ شویی ثروت - درب ورودی خانه

در ورودی میزان انرژی را که در تمام خانه‌ی شما جریان پیدا می‌کند، معین می‌کند. درنتیجه در ورودی خانه‌تان را تمیز و با طراوت نگه دارید و در مقابل آن گل‌های زیبا بکارید. ایده‌ی این کار این است که جریان انرژی از در ورودی خانه‌تان به‌سهولت انجام شود، چیزی شبیه به جریان آب.

در ورودی باید محکم و بزرگ باشد و بدون اینکه صدایی بدهد، کاملا باز شود. در باید با کل خانه متناسب باشد. اگر خانه‌ی بزرگ‌تری دارید، در ورودی‌تان نیز باید بزرگ‌تر باشد. محوطه‌ی ورودی خانه‌تان باید زیبا باشد و به‌خوبی رنگ‌آمیزی شده باشد. پادری باید درخشان و نو باشد. سطل‌های زباله، گلدان‌های شکسته‌ی قدیمی و چیزهای دیگری را که مانع جریان انرژی از درب ورودی می‌شود، از سر راه بردارید.

 

2. محوطه‌ی فنگ‌ شویی خانه را برای جذب پول مشخص کنید
سنت‌های مختلف فنگ‌ شویی، بخش‌هایی از خانه را به‌عنوان منطقه‌ی ثروت معرفی می‌کنند. یکی از این مکان‌ها جنوبی‌ترین بخش خانه‌ یا اتاق‌تان است و اگر اتاق شما درمقابل در ورودی خانه قرار دارد، کنج سمت چپ اتاق مکان مناسبی است.

 

3. کنج ثروت را تمیز نگه‌داری دارید
شلوغی و کثیفی می‌تواند بر همه‌ی حوزه‌های زندگی شما تأثیر بگذارد و نه‌تنها مانع جذب انرژی می‌شود، بلکه نمی‌تواند انرژی ثروت را نیز در خود نگه دارد. همه‌ی اقلام غیرضروری را که باعث شلوغی کنج ثروت می‌شود، جمع‌آوری کنید. این موارد می‌تواند شامل گیاه‌های خشک‌شده، سطل‌های زباله و همه‌ی چیزهایی باشد که شما را یاد افراد، مکان‌ها و چیزهایی می‌اندازند که ترجیح می‌دهید به آنها فکر نکنید. همچنین مراقب همه‌ی چیزهایی باشید که پول را به شکلی منفی نشان می‌دهند، مانند قبض‌های پرداخت نشده، بازپرداخت وام‌ها و رسید چیزهایی که از خرید آنها پشیمان شده‌اید.

یخچال، کمد‌ها، کشو‌های لباس و سطح لوازم خانه را تمیز نگه دارید. همه‌ی چیزهایی را که مدت‌هاست از آنها استفاده نکرده‌اید، دور بریزید. اقلام خراب و قدیمی را در صورت نیاز تعمیر کنید. یک شیر شکسته و خراب می‌تواند باعث از دست‌دادن ثروت باشد. هنگامی‌که این مکان‌ها را تمیز می‌کنید، از پارچه و چوب گرد‌گیری استفاده کنید.

 

4. از نماد‌های ثروت استفاده کنید
 

فنگ شویی ثروت - نماد ثروت

از نمادهای ثروت فنگ‌ شویی استفاده کنید که شما را به یاد ثروت و فراوانی می‌اندازد. پول‌های خردتان را در این جام شیشه‌ای در ناحیه‌ی ثروت‌تان ذخیره کنید تا تصویری از فراوانی و ثروت نمایش داده شود. همچنین پول‌های درون جام را خارج نکنید و مطمئن شوید مداوم به آنها پول اضافه می‌کنید. بگذارید این جام شیشه‌ای تبدیل به نمادی شود که نشان می‌دهد شما به‌دنبال افزایش پول‌تان هستید.

در کنج ثروت‌تان از نمادهای مختلف پول مانند منوپولی و دیگر بازی‌های مربوط به پول استفاده کنید. قلک، جعبه‌ی جواهرات و دفترچه‌ی حساب پس‌انداز چیزهای دیگری هستند که می‌توانید در این مکان قرار دهید. همچنین می‌توانید از عکس پول و تصویر خانه‌ یا ماشینی که در آرزوی داشتن آن هستید یا هر چیز دیگری که برای شما یادآور ثروت است، استفاده کنید.

کشتی ثروت یکی دیگر از نمادهای مشهور ثروت در فنگ‌ شویی است. کشتی ثروت باید پر از سکه‌های طلا و سنگ‌ها و جواهرات قیمتی باشد. باور رایج این است که این کشتی نه‌تنها به شما کمک می‌کند، پول بیشتری داشته باشید، بلکه مانع از این می‌شود که ثروت کنونی شما تمام شود. این کشتی باید در کنج ثروت اتاق شما قرار داده شود، به‌شکلی که از در ورودی به‌نظر برسد کشتی درون خانه‌ی شما شناور است. هر ماه یک سکه یا جواهر به آن اضافه کنید. همچنین می‌توانید پول کشور‌های دیگر را نیز در آن قرار دهید تا ثروت را از همه‌ی نقاط جهان جمع کنید. کشتی ثروت را درون اتاق خواب، آشپزخانه یا حمام نگذارید. هرگز کشتی خالی را درمعرض دید قرار ندهید.

 

5. نمادهای مربوط به آب را به خانه‌تان اضافه کنید
 

آب یکی از نمادهای باستانی مرتبط با ثروت است. درنتیجه یک آب‌نما در کنج ثروت خانه‌تان قرار دهید. مطمئن شوید که نور خوبی روی آب‌نما وجود دارد و به‌گونه‌ای قرار داده شده است که گویی آب وارد خانه‌ی شما می‌شود؛ نه اینکه از آن خارج می‌شود. همچنین برخی بر این باورند که قراردادن مجسمه‌ی اژدها در کنار نماد آب می‌تواند باعث جذب ثروت شود. اگر امکان قراردادن آب‌نما را در خانه‌یتان ندارید، از تصاویر آب جاری مانند آبشار یا رودخانه‌ی خروشان در خانه‌تان استفاده کنید.

مطمئن شوید که آب درون آب‌نما راکد نشده است و از عکس‌های مرتبط با طوفان‌های سهمگین استفاده نکنید. از نمادهای آب در اتاق خواب‌تان استفاده نکنید؛ چرا که می‌تواند تأثیر منفی برروی وضعیت مالی‌تان بگذارد.

همچنین می‌توانید یک آکواریوم که در آن ماهی اژدها یا ماهی اورانا وجود دارد را در جنوبی‌ترین قسمت خانه‌تان قرار دهید. براساس فنگ شویی اورانای طلایی نمادی از ثروت بی‌انتها است. اغلب بر این باورند که این ماهی باعث خوش اقبالی می‌شود و منابع جدید درآمد با خود به همراه می‌آورد. فقط مطمئن شوید که آکواریوم بزرگ و تمیز است و اکسیژن کافی در آن وجود دارد. به ماهی‌ها خوب غذا بدهید و آنها را سالم و شاد نگه‌ دارید. همچنین می‌توانید آکواریوم را درمقابل درب ورودی خانه تان قرار دهید.

 

6. با استفاده از گیاهان ثروت را جذب کنید
 

فنگ شویی ثروت - جذب ثروت با استفاده از گیاه

گیاه‌هایی را که برگ‌های گردِ شبیه به سکه دارند، در کنج ثروت‌تان قرار دهید. برای مثال‌ گیاه‌هایی مانند دیفنباخیا، یشم یا لوناریا برای این کار مناسب هستند.

استفاده از گیاهانی که گل‌های قرمز یا بنفش دارند، می‌تواند تأثیر این کار را افزایش دهد. از گیاه‌های تیغدار یا گیاهانی که برگ‌های سفت و خاردار دارند، باید پرهیز کرد. در فنگ شویی این باور وجود دارد که بامبو به علت رشد زیادی که دارد باعث خوش‌اقبالی می‌شود. بامبو معمولا در گلدان شیشه‌ای گذاشته می‌شود، اما اگر آن را درون یک گلدان سرامیکی گذاشته‌اید، یک سکه‌ی فلزی درون آن قرار دهید. بامبوی شما باید هشت ساقه داشته باشد، چرا که هشت قوی‌ترین عدد برای پول و ثروت است. یک گیاه ثروت می‌تواند باعث افزایش پول و کامیابی شود.

 

7. از گل استفاده کنید
گل‌ها علاوه‌بر زیبایی‌شان، خوش‌اقبالی و شانس بسیار زیادی نیز با خود به‌همراه می‌آورند. می‌توانید از گل طبیعی، نقاشی یا تصویر گل یا گل‌های مصنوعی و ابریشمی استفاده کنید. سعی کنید گل‌های زندگی مانند قرمز یا بنفش را در ناحیه‌ی ثروت خانه‌تان قرار دهید. از گل‌های خشک‌شده پرهیز کنید؛ چرا که آنها در فنگ شویی نماد مرگ و تباه‌شدن هستند.

 

8. از کریستال استفاده کنید
 

فنگ شویی ثروت - استفاده از درخت جواهر

کریستال لیمویی به‌عنوان نمادی که می‌تواند ثروت را جذب کند، شناخته می‌شود. سنگ ثروت معروف دیگر پیریت است. درخت جواهرات که سنگ‌هایی مانند یاقوت بنفش، کریستال لیمویی، مرجان، مروارید یا عقیق در آن کار شده است نیز به‌عنوان جذب‌کننده‌ی ثروت شناخته می‌شود. می‌توانید این درخت را در کنج ثروت خانه‌تان قرار دهید.

 

9. از آینه استفاده کنید
 

آینه‌ها همچون جاذب ثروت عمل می‌کنند. آنها با خود خوشی، کامیابی، ثروت و پول به‌همراه می‌آورند. در محل غذاخوری‌ خانه‌تان یک آینه قرار دهید، به‌‌گونه‌ای که میز غذا را بازتاب دهد. این کار نمادی از فراوانی و ثروت است. آینه‌ای که دارای قاب طلایی و ترجیحا گرد یا مستطیل شکل است، می‌تواند بهترین انتخاب برای این کار باشد.

 

10. رنگ‌های ثروت
 

در فنگ شویی رنگ‌هایی مانند طلایی، سبز، قهوه‌ای، بنفش، قرمز، زرد، آبی و مشکی رنگ‌های مربوط به ثروت هستند. برای اینکه ثروت را جذب کنید از این رنگ‌ها در دکور خانه‌تان استفاده کنید. این رنگ‌ها می‌توانند در آینه‌ها، چارچوب‌ها، نقاشی‌ها، سینی‌ها، میز چای، بالشت‌ها، قالیچه‌ها یا کتاب‌های بزرگ به کار رفته باشند.

 

11. از اشکال مختلف استفاده کنید
 

فنگ شویی ثروت - اشکال مختلف

این باور وجود دارد که استفاده از شکل‌های مختلف باعث جذب میزان مناسب انرژی به کنج ثروت شما می‌شود. شکل‌های مستطیلی، دایره‌ای و موج‌دار را به‌راحتی می‌توان ایجاد کرد.

 

12. از آشپزخانه‌تان به‌خوبی مراقبت کنید
 

آشپزخانه نماد پرورش است، ازاین‌رو مهم‌ترین بخش خانه‌ی شما درنظر گرفته می‌شود. مطمئن شوید که نور کافی دارد و فضای کاملا بازی دارد. اگر آشپزخانه شما کوچک است، کاری کنید که بزرگ به‌نظر برسد. برای مثال آینه در آن قرار بدهید تا احساس کنید که فضای بزرگی است. اگر ورودی آشپزخانه از محلی که در آن کار می‌کنید، قابل دیدن نیست، از آینه استفاده کنید تا بتوانید آن را ببینید. اجاق گازتان را تمیز نگه دارید. سطل آشغال را درجایی بگذارید که قابل‌دیدن نباشد. از نمادهای ثروت مانند انگور سبز یا بنفش، پرتقال یا گل‌های تازه در ناحیه‌ی ثروت آشپزخانه‌تان استفاده کنید.

 

13. اجازه بدهید ثروت وارد باغچه‌تان بشود
 

باغچه‌تان را زیبا درست کنید. یک آب‌نما به باغچه اضافه کنید. مسیرهای منحنی ملایم برای باغچه طراحی کنید تا انرژی به‌آرامی در آن جریان داشته باشد. از مجسمه‌های فلزی مانند لاک‌پشت یا بادساز استفاده کنید. برای جذب‌کردن ثروت گل‌های قرمز یا بنفش اضافه کنید.

 

14. سوراخ‌های درون دیوار را بتونه‌کاری کنید
 

سوراخ‌هایی که به‌خاطر میخ و پیچ در دیوار باقی مانده‌اند، می‌توانند باعث نشت انرژی از خانه‌ی شما شوند. این سوراخ‌ها را به‌گونه‌ای پر کنید که قابل‌دیدن نباشند تا از نشت‌کردن انرژی جلوگیری شود. همچنین می‌توانید از درپوش‌های مات یا همرنگ دیوار برای پوشاندن سوراخ استفاده کنید. از درپوش‌های شفاف استفاده نکنید؛ چرا که برای اهداف فنگ شویی مناسب نیستند.

 

15. ظرف‌های نگهداری مواد غذایی را از نیمه پرتر نگه دارید
 

فنگ شویی ثروت - ظروف غذا را پر نگه دارید

با پر نگه‌داشتن ظرف‌های نگهداری غذا و نوشیدنی، با نگاه‌کردن به آنها و برداشتن‌شان احساس ثروتمندبودن داشته باشید.

 

16. کاری کنید که کیف پول‌تان ثروت را جذب کند
 

کیف پولی انتخاب کنید که به شما کمک کند ثروت‌تان را افزایش دهید. اجازه ندهید کیف‌تان شلوغ شود و آن را به خوبی سازمان‌دهی کنید. نگذارید رسید‌های قدیمی، عکس‌ها و کارت‌هایی که به‌ندرت استفاده می‌شوند، کیف شما را پر کنند. هنگامی‌که می‌خواهید کیف پول بخرید یک کیف پول بزرگ و با کیفیت انتخاب کنید تا باعث رشد ثروت‌ تان شود. هنگام انتخاب رنگ کیف دقت کنید؛ رنگ‌های قهوه‌ای یا مشکی انتخاب‌های رایج‌تری هستند، اما رنگ‌های دیگر مانند قرمز، آبی پررنگ و سبز نیز می‌توانند انتخاب‌های خوبی باشند. به‌طور کلی هرچه کیف پول پررنگ‌تر باشد، با قدرت بیشتری می‌تواند از انرژی حفاظت کند. اما به رابطه‌ی میان رنگ‌ها و نماد تولدتان توجه داشته باشید. درنتیجه به داوری و تجربه‌ی خودتان اعتماد کنید و ببینید چه چیزی برای شما مناسب است


قانون جذب در 68 ثانیه

آرام و ریلکس دراز بکشید

 سپس برای حدود 17 ثانیه هر چه را که در زندگی می خواهید به طور کامل و واضح تصور و تصویر سازی کنید. جزئیات آنچه که می­خواهید را تجسم خلاقانه کنید. مثلا اگر لپ تاپ می­خواهید، به رنگ لپ تاپ خودتان فکر کنید، به صفحه کیبرد آن فکر کنید. تصور کنید که دارید با لپ تاپتان کار می­کنید و احساسات خوبی را که دارید حس کنید. این تصویر سازی را فقط برای 17 ثانیه انجام دهید و سپس آن را فراموش کنید و روزتان را ادامه دهید. حتی به چیزهای مثل می­تونم لپ تاپ را بدست بیارم؟ این کار جواب می­ده؟ و به چیزهای شبیه این هم فکر نکنید. رها کنید و قصد و هدف خود را فراموش کنید. همین! احتمال زیادی وجود دارد که خواسته شما برآورده شود. (کارکرد قانون جذب)

 

آیا تکنیک قانون جذب در 68 ثانیه جواب می دهد؟
 

من چندین بار از تکنیک قانون جذب در 17 ثانیه استفاده کرده­ام. سال ها پیش وقتی از کشتی پیاده شده بودم و درحال برگشت به تهران بودم، همکارم را در فرودگاه فرانکفورد (که واقعا شهری است) گم کردم سعی کردم پیدایش کنم اما هیچ کس فردی را با آن خصوصیات ندیده بود. بعد از اینکه مدتی، همان جایی که بودم ایستادم چشمانم را بستم و 17 ثانیه لحظات خوبی را تصور کردم که او را پیدا کرده­ام. خیلی زود یکی از مسئولان فرودگاه گفت دوستم را دیده و به من کمک کرد پیدایش کنم و ما به پرواز خود رسیدیم. برایم عجیب و باورنکردنی بود. اما قانون 17 ثانیه قانون جذب واقعیت داشت. قانون جذب در 17 ثانیه عمل کرد.

در مطالعات بیشتر، در بین تکنیک­های قانون جذب، اخیرا آزمایشی انجام دادم و تلاش کردم 15 رویای کوچک را در 50 روز آشکار کنم. حقیقت جالب این است که 13 مورد آن ها به نوعی برآورده شدند و 9 مورد دقیقا همان طور که من می­خواستم آشکار شدند. آیا این معجزه نیست؟

پس از چنین اتفاقات باورنکردنی و نتایج مثبتی اکنون ایمان محکم به این تکنیک دارم چرا شما این تکنیک را امتحان نمی کنید؟  فقط 17 ثانیه  بر روی آنچه که می­خواهید تمرکز کنید و سپس فراموشش کنید. اگر بخواهید می توانید برای یک یا دو دقیقه این کار را انجام دهید و مطمئنا نتایج بهتری خواهید داشت. در هر حال از آشکارسازی خود لذت ببرید.

 

راز بزرگ تصویر سازی در 68 ثانیه چیست؟
 

" وقتی رادیو را  روی فرکانس خاصی تنظیم کنید هر چه را که پخش می­شود می­شنوید. به همین ترتیب هر چه را که به آن تمرکز کنید مثل این است که دارید فرکانس رادیو را تنظیم می­کنید و وقتی بر چیزی فقط 17 ثانیه تمرکز کنید، فرکانس آن را در خودتان فعال می­کنید. زمانی که این فرکانس را فعال کردید، قانون جذب شروع به پاسخ دادن به این فرکانس می­کند در واقع شما خاموشید و قانون کارش را انجام می دهد. "  آبراهام هیکس

این روش راهی عالی برای آشکار سازی رویاهای شماست بدون آنکه زمان زیادی را به آن اختصاص دهید.


دعا برای ثروت عظیم- طلسم ثروت عظیم

آیة‌الکرسی، منشأ خیر و برکت

دعای کسب ثروت

آیة‌الکرسی منشأ خیر و برکتی است که خداوند تبارک و تعالی توسط حضرت رسول اکرم در سوره مبارکه بقره به انسان عطا فرموده است و خداوند می‌فرماید: این آیه عظیم‌الشأن و با برکت را به بندگانم هدیه می‌کنم و به همین دلیل است که پیغمبر عزیز ما به پیروانش توصیه می‌کند که آیة‌الکرسی را مورد توجه خاص خود قرار دهند و تلاوت کنند تا از منشأ خیر و برکت آن بهره بگیرند.


فرکانس پول

برای اینکه این فرکانس عمل کنه ؛ این فرکانس رو مثل یک آهنگ عادی ندونید . چون در حال اینکه این فرکانس در حال پخش است و شما گوش میدید ، این فرکانس پیام های پنهان را که برای ثروت شما است ، به ناخودآگاه میفرستد و ناخودآگاه آن را عملی میکند :) امیدوارم به آرزوهاتون با این فرکانس برسید


راز جذب پول

جذب فوری ثروت با راز جذب پول
 

اگر برای پول و ثروتمند شدن ارزش زیادی قائل نیستید، به‌احتمال‌زیاد به آن نمی‌رسید.امروز میخاهم در این مقاله از جذب فوری ثروت با راز جذب پول حرف بزنم اگر به دنبال جذب ثروت هستید، آن‌هم به جستجوی شما می‌پردازد; اگر در درونتان هیچ‌گونه اشتیاق پرسوزوگدازیبرای جذب ثروت نداری، در اطراف شما هیچ ثروتی پدیدار نمی‌شود; داشتن هدف مشخص برای جذب ثروت امری ضروری و اساسی جهت رسیدن به آن است; این سخن، سخن یکی از میلیاردرهای خودساخته است.با جذب فوری ثروت می توانیم مانند ثروتمندان جهان باشیم حتماً شنیده‌اید: در زندگی به هر چیزی فکر کنید آن را جذب می‌کنید; آیا به جذب فوری ثروت فکر می‌کنید؟

 

جذب فوری ثروت
 

شاید بگویید: چه کسی از ثروتمند شدن بدش می‌آید؟! بله درست است حق با شماست; هیچ‌کس از پولدار شدن رفاه، آسایش; آرامشو غنی بودن بدش نمی‌آیداما آیا تابه‌حال فکر کرده‌اید که چرا همه ثروتمند نیستند؟همه دوست دارند ثروتمند باشند ولی چرا فقط تعدادی می‌توانند جذب فوری ثروت کنند؟

جذب فوری ثروت فقط با اندیشیدن اتفاق نمی‌افتد; دقیقاً مانند هر چیز دیگری که فقط بافکر کردن نمی‌شود به آن دست پیدا کرد.اگر شخصی هرروز از صبح تا شب بنشیند و به ثروت فکر کند، چه می‌شود؟

اتفاق خاصی نمی‌افتد; فقط تبدیل به یک رؤیاپرداز حرفه‌ای می‌شود که طولی نمی‌کشد. شاید به بیماری‌های مختلفی چون افسردگی هم مبتلا شود؛ اما چه عاملی باعث جذب فوری ثروت در زندگی می‌شود؟

 

راز جذب پول با قانون جذب 

شاید همه‌ی شما قانون جذب و راز جذب پول را می‌شناسید و یا لااقل اطلاعات محدودی از راز جذب پول با قانون جذب آن به گوشتان رسیده است.می‌خواهم کمی درباره‌ی راز جذب پول با قانون جذب صحبت کنم:طبق تحقیقات کاملاً علمی توسط دانشمندان بسیاری در زمینه‌های مختلف چون کیهان‌شناسی; روانشناسی، فیزیک و… جهان بر روی قوانینی استوار است;

بدون هیچ نقصی; طبق این تحقیقات جهان از پایه از انرژی تشکیل‌شده است.همه‌ی موجودات، هوا، خاک، آب و… همه از انرژی تشکیل‌شده‌اند.زمانی دو چیز همدیگر را جذب می‌کنند که انرژی‌هایی از یک جنس داشته باشند.انرژی‌های یکسان همدیگر را جذب می‌کنند. این انرژی از کجا می‌آید؟

 

ثروتمند شدن

اگر بخواهم در مورد تمام جنبه‌های این تحقیقات صحبت کنم; نیاز به ساعت‌ها زمان و صدها برگه کاغذ دارمکه اینجا قصد ما این نیست; الآن در زمینه‌ی جذب فوری ثروت صحبت می‌کنیم; ثروت و فراوانی هم نوعی انرژی است.به همین دلیل توسط افرادی جذب می‌شود که آن را جذب می‌کنند; چه کسانی ثروت را جذب می‌کنند؟کسانی که با ثروت هم فرکانس و یا هم انرژی هستند; زمانی که فردی می‌گوید ثروت اصلاً چیز مهمی نیست!چطور انتظار دارد ثروت را در زندگی‌اش جذب کند؟! این دقیقاً دفع ثروت است.زمانی که به‌طور ناخودآگاه یعنی با تمام سلول‌های وجودتان ثروت را ارزشمند می‌دانید، آن را جذب می‌کنید.در پکیج کسب درآمد بیش از صد باور ضد ثروت را موردبررسی قراردادیم.

 

انرژی ثروت ساز

آگاهی از این موضوع شمارا بسیار کمک می‌کند تا ;در فرکانس و انرژی ثروت قرار بگیرید; بنابراین زمانی می‌توانید ثروت را جذب کنید که با ثروت هم انرژی باشید; دقیقاً مانند زمانی که دو فرد هم انرژی همدیگر را جذب می‌کنند.اگر کمی دقت کنید زمانی که بی انرژی هستید گرایش زیادی به آهنگ‌های آرام و شاید کمی منفی دارید و زمانیکه سرحال و پرانرژی هستید از گوش دادن به آهنگ‌های شاد و پرانرژی لذت می‌برید. مثال بسیار است که اگرکمی خودتان دقت کنید متوجه این گرایش می‌شوید؛ این‌یک قانون است: هم انرژی‌ها همدیگر را جذب می‌کنند.

جذب ثروت آسان است اگر خود را در فرکانس ثروت;قرار دهید و قرار گرفتن در انرژی و فرکانس ثروت تنها زمانی اتفاق می‌افتد که ثروت را به‌عنوان ارزش باور کنید و اعتماد داشته باشید که می توانید ثروتمندترین افراد جهان باشید.


راه ساده برای جذب پول و ثروت از طریق قانون جذب

تقریبا تمام کسانی که می شناسم دوست دارند پول بیشتری داشته باشند. حتما برای شما هم این سوال پیش آمده که چرا بعضی افراد نسبت به دیگران پول بیشتری دارند؟
پاسخ من این است که همه دوست دارند به بهشت بروند، اما هیچ کس حاضر نیست بمیرد! ثروتمند شدن هم به همین شکل است. تمام ما دوست داریم ثروتمند شویم، اما وقتی صحبت از شب بیداری، سخت کار کردن، پس انداز، ریسک و … می شود، هیچ کس حاضر نیست زحمت ثروتمند شدن را بکشد!

جذب پول و ثروت

 

در ادامه 5 راه ساده برای آمادگی ذهن جذب ثروت را بیان کردم. به یاد داشته باشید که آمادگی ذهنی به تنهایی کافی نیست و اقدام حلقه گم شده موفقیت است! همزمان که ذهنتان را آماده جذب ثروت می کنید، اقدام کنید.

 

پول مثل برق است!

می توانید با پول مقدار زیادی شادی ایجاد کنید یا مقدار زیادی ناراحتی! تصمیم با شماست. داشتن حس خوب نسبت به پول و ثروتمندان اولین گام برای جذب پول و ثروت از طریق قانون جذب است! پول همه چیز نیست، به شرطی که آن را داشته باشید. اگر پول نداشته باشید آن وقت پول همه چیز می شود.

عاشقش باشید

هرچیزی برای اینکه در زندگی تا پدیدار شود باید به آن عشق داشته باشید. اگر می ترسید عاشق پول باشید، چطور می خواهید آن رادر زندگی تان پدیدار کنید؟

از نمادها استفاده کنید

نماد هایی داشته باشید که دایما شما را به یاد هدفتان بیاندازند. برای پول و ثروت نمادی انتخاب کنید تا با دیدن آن مدام به یاد آورید که به دنبال چه چیزی هستید. مثلا می توانید از سنگ ریزه یا نور خورشید به عنوان نماد استفاده کنید.

 

اقدام کنید

فقط اقدام است که می تواند هدف های ما را به این دنیای مادی بیاورد. اگر تمام تلاش های ذهنی و تجسم خلاق را به بهترین شکل انجام دهید اما اقدامی برای رویاهایتان نکنید، هیچ دستاوردی نخواهید داشت. سریع و هوشمندانه اقدام کنید.

تجسم کنید

تجسم با تصور متفاوت است. تجسم یعنی با تمام حواس 5 گانه داشتن پول و ثروت را در ذهنتان زندگی کنید. اینگونه سریعتر می توانید داشتن ثروت را تجسم کرده و به موفقیت برسید. وقتی تجسم می کنید در جزئیات تصویر دقیق شوید.


من همین الان پول میخوام

 

 تنها راه افزایش رفاه و بهبود وضعیت مالیتان ،تغییر نگرشتان نسبت به پول و ثروت است.

چطور فکر انسان میتواند نگرش‌ و طرز فکرتان را تعیین کند؟

  1. ذهن انسان مدام در حال تفکر است.

  2. هر تفکری باعث ایجاد احساس در انسان میشود.

  3. احساسات نیز باعث افزایش یا کاهش ارتعاشات انرژی بدن میشوند و هر انرژی ،مشابه خودش را جذب میکند.

اگر ذهن باعث شود بدن انرژی مثبتی از خود ساطع کند بدیهی است که تمام انرژی هایی که جذب انسان و یا فرد جذب آن میشود مثبت خواهند بود و برعکس.

تنها کافی است یکبار نگرش و طرز فکرتان را بر روی فرکانس جذب پول و ثروت تنظیم کنید تا به صورت حیرت آوری پول و ثروت وارد زندگیتان شود.


پول زیاد میخوام

درآوردن پول زیاد نیاز به داشتن کمی دانش و مهارت دارد و بسیاری از افراد که خیلی زود پولدار می شوند روشهای چگونه پول زیاد در بیاوریم را می دانند در اینجا روشهای پول درآوردن زیاد بدون زحمت را بیان خواهیم کرد.

 

چگونه پول زیاد در بیاوریم

شاید زمانی پول درآوردن زیاد سخت‌تر از امروز بوده. شاید زمانی واقعاً باید پای فیل را بلند می‌کردی تا از زیر آن یک دلار بیرون بکشی. ولی آن زمان، اگر می‌خواستی با مشتری‌ات در تماس باشی، باید مثلاً خبرنامۀ چاپی درست می‌کردی و پولِ پُست می‌دادی و آخر سر هم نمی‌دانستی چند نفر این خبرنامه را خوانده‌اند یا کدام بخش‌هایش برایشان جالب‌تر بوده است. در حالی که در عصر اینترنت، می‌توان مثلاً از طریق ایمیل به‌راحتی (و با هزینۀ‌ خیلی کمتر) با مخاطبان و مشتریان در ارتباط بود و رفتار و نحوۀ تعامل آنها را نیز تحلیل کرد و پول زیاد بدست آورد. فناوری قطعاً تسهیلات بیشتری نیز طی سال‌های آینده به ارمغان خواهد آورد و افق‌های جدیدی را در برابر همۀ ما خواهد گشود. چه بهتر که از این امکانات جدید استفاده کنیم و در زمانه‌ای که تغییرات شتابناک‌تر از همیشه شده است، از راه خدمت‌رسانی صحیح، سریع‌تر به موفقیت‌های مالی (که یکی از زیربناهای داشتن زندگی‌ای بهتر است) برسیم.

گاهی که از پول درآوردن زیاد راحت و آسان صحبت می‌شود، تصور افراد به این سمت می‌رود که فقط با لم دادن روی کاناپه و فکر کردن به پول می‌شود پول درآورد؛ و بعد از آن هم فقط باید سوار لامبورگینی شد و دوردور کرد و خوش گذراند. اما نکتۀ جالب و مهم این است که تا فرد نتواند بر خودش مدیریت داشته و عادت‌های خوب در خودش ایجاد کند، پول درآوردن زیاد و بدون زحمت و راحت خواب و خیالی بیش نیست. طی این چند نکته که در ادامه می‌نویسم، سعی می‌کنم روشهای پول درآوردن زیاد بدون زحمت توضیح دهیم.

 

روشهای پول درآوردن زیاد

پول درآوردن زیاد سخت است و اگر به دنبال درآوردن پول بیشتر هستید باید زیاد کار کنید. اگر می‌خواهید بعد از چند سال بینی‌تان را با پول پاک کنید، باید حداقل در سال‌های اولیه حسابی زحمت بکشید تا تمام ریزه کاری‌های کارتان را یاد بگیرید. چه خودتان کاری را از صفر شروع کردید و چه برای کس دیگری کار می‌کنید، تا کار را از خودتان ندانید و برای آن زحمت نکشید نه چیزی یاد می‌گیرید، نه پیشرفت می‎کنید و نه پولی از آن کار در می‌آورید. همچنین برای پول درآوردن زیاد باید در زندگی ریسک‌پذیر باشید این بدان معنا نیست که چشم بسته قمار کنید. ریسک‌های هوشمند و حساب شده شانس موفقیت را تا حد بسیاری بالا می‌برند. کسی که تمام پولش را در بانک خوابانده مطمئناً به جایی نخواهد رسید. کسی هم که با نیم ساعت تحقیق کردن درباره پرورش شترمرغ، ناگهان نصف سرمایه‌اش را خرج این امر می‌کند دیوانه است. درباره هر سرمایه‌گذاری اطلاعات کسب کنید و با پردازش صحیح این اطلاعات و مشورت با افراد ذیصلاح اقدام کنید. ریسک کردن در زندگی اولین قدم برای پول درآوردن زیاد است.

 

راههای پول درآوردن بدون سرمایه

برای پول درآوردن بدون سرمایه سعی کنید در یکی از زمینه‌های کاری‌تان چنان متخصص شوید که کسی نتواند روی دست‌تان بلند شود. دنیای امروز دنیای تخصص است و برای پول درآوردن بدون سرمایه باید متخصص شوید. کسی این خاصیت را بدست خواهد آورد که عاشق یادگیری باشد. شما را به‌عنوان یک برنامه نویس در شرکتی استخدام کرده‌اند و هر روز وظایف چالش برانگیزی به شما محول می‎‌شود. اگر اهل جست و جو و یادگیری باشید نه تنها وظیفه‌ی خود را انجام داده‌اید بلکه بعد از چند وقت برای خود غولی خواهید شد که تمام شرکت‌های معتبر برای داشتن‌تان سر و دست می‌شکنند و اینگونه می توانید پول زیاد در بیاورید. همچنین برای پول درآوردن زیاد باید چند شغل داشته باشید البته نه به آن شیوه‌ای که سازمان بازرسی کل کشور را عصبانی کند . اگر کاری را در حد تخصص یاد گرفته‌اید شروع کنید درباره آن مطلب بنویسید، مشاوره بدهید و تدریس کنید و از تمام این‌ها پول در بیاورید.

آدمی که علاف باشد می‌خواهد پول های زیادش را خرج اَتینا کند. انقدر کار سر خودتان بریزید که وقت پول خرج کردن نداشته باشید. وقت مفید‌تان را در چرخه‌ای از کار و یادگیری بگذرانید و البته به اندازه استراحت کنید تا از کارتان زده نشوید.

 

راه پول درآوردن زیاد

کدام آدم میلیاردی را می‌شناسید که برای پول درآوردن زیاد شرکت نزده باشد؟ راستش من چند نفری را می‎شناسم که شرکت نزده‌اند. اما خودم می‎روم پیدایشان می‌کنم و مخ‌شان را می‎زنم تا این‌ کار را بکنند. جدای از شوخی، تأسیس شرکت برای درآوردن پول بیشتر کار خیلی آسانی است و اگر مقدار کمی پول داشته باشید می‎توانید به یکی از آگهی‌های ثبت شرکت‌ها در روزنامه همشهری زنگ بزنید و با پرداخت کمی پول شرکت‌تان را رسماً ثبت کنید. منتها این‌که چه‌طور شرکت را اداره کنیم مهم است. شرکت‎های موفق کارشان را این‌طور شروع نکرده‎اند که یک‌شبه 50 نفر را استخدام کنند و 10 میلیون دلار در حلق شرکت بریزند و بسم الله بگویند. این‌ها کارشان را از دفاتر خیلی کوچک و محقر شروع کرده‌اند و حالا شده‌اند غول‎های چند ملیتی. همین شرکت پیکسار که استیو جابز آن‎را خرید و آن را به این عظمت درآورد، شرکتی بود که در شروع کار چند نفر گرافیست کامپیوتری با ذوق را دور هم جمع کرده بود و انیمیشن‌های کوتاه و بسیار ساده می‎ساخت.

 

همچنین شما می توانید برای بدست آوردن پول ززیاد یک واسطه استخدام کنید. این مورد با عنوان آربیتراژ شناخته شده‌است و به این ترتیب است که اساسا باید شخص دیگری کار را برای شما انجام بدهد. به عنوان مثال، شما می‌توانید شرکت طراحی وب راه‌اندازی کنید یا یک شرکت خدماتی برای بردن سگ‌ها به پیاده‌روی، اما کار پیاده‌روی سگ‌ها یا برنامه‌نویسی را بر عهده‌ی شخص دیگری بگذارید. بهتر است هر کاری می‌کنید، دلالی نباشید که مسئول بازاریابی این خدمات است!

 

یکی دیگر از روشهای پول درآوردن زیاد اجاره ملک و املاک است در برخی از کشورهای خارجی اگر منزلتان را به مدت کمتر از 14 روز و زمانی که خودتان نیز در آن اقامت دارید اجاره دهید، شامل پرداخت مالیات نخواهید شد و می توانید پول زیاد در بیاورید. برای بیشتر کردن و یک پارچه کردن درآمدتان نیز می توانید کل ملک و یا یکی از اتاق های آن را به صورت اجاره بلند مدت نیز اجاره دهید. همچنین می توانید از طریق اجاره املاک تجاری و یا زمین هایی که دارید تحت جای پارکینک و یا مثلا اقامت گاه ساحلی نیز کسب درآمد زیاد داشته باشید. شما می‌توانید زمانی که در حال سپری کردن تعطیلات‌تان هستید، خانه‌تان را اجاره بدهید یا ویلای‌تان را هنگامی که در خانه هستید اجاره بدهید و اینگونه پول درآوردن بیشتر را تجربه کنید. شما همچنین می‌توانید گاراژ، فضای پارکینگ یا فضای اداری‌تان را که خودتان استفاده نمی‌کنید، اجاره بدهید و پول زیادی بگیرید. این یک درآمد اضافی خوب است که واقعا برای کسب آن لازم نیست هیچ کار دیگری به جز درج آگهی انجام بدهید. پول حاصل از اجاره دادن، یک گزینه خوب برای افرادیست که خانه دوم، ملک خالی و یا فضای اضافی در خانه های فعلی خود دارند. به عنوان مثال، می توانید از طریق سایت های مرتبط برای اجاره ملک و یا اجاره اقامت گاه های تفریحی، با اجاره های کوتاه مدتی، از قبیل اجاره اتاق یا اجاره کل خانه خود، پول درآوردن زیاد داشته باشید.

 

سرمایه گذاری در سهام برای درآوردن پول بیشتر

درآوردن پول زیاد از طریق سهام خریدن امکان پذیر است. هنگامی که در سهام سرمایه‌گذاری کنید، تبدیل به یک سهامدار می‌شوید. به این ترتیب شما سهمی از سود آن شرکت یا نهاد را خواهید داشت. سال‌های سال است که سرمایه‌گذاری در سهام روش محبوبی برای پول درآوردن بیشتر بدون زحمت است، و به لطف اینترنت، تحقیق و سرمایه‌گذاری در سهام به تنهایی توسط خودتان بسیار آسان‌تر شده‌است.
به خاطر داشته باشید که سهامی که شما در آن سرمایه‌گذاری می‌کنید می‌تواند در طول مراحل مختلف زندگی تغییر کند. دستاوردهای سرمایه ای راهی برای درآوردن پول زیاد از دارایی های از جمله سهام، املاک و مستغلات و حتی ارز مجازی هستند و این بدین دلیل است که این نوع درآمد ها در طول زمان افزایش یافته و این روشیست که برخی از ثروتمندترین مردم آمریکا در سال 2017 از آن برای خود کسب درآمد کرده اند. به عنوان مثال، می توانید از طریق فروش خانه ای که مالک آن هستید، درآمد جانبی کسب کنید زیرا معمولا با گذر زمان به ارزش املاک و مستغلات افزوده میشود. زمانی که خانه خود را به فروش می رسانید می توانید کنترل کنید تا بتوانید از نرخ بهره های مالیاتی ای که به نفعتان هستند بهره ببرید.

 

وام‌دهی فرد به فرد: شرکت‌هایی مانند لندینگ کلاب (LendingClub)، پراسپر (Propser) و هارمونی( Harmoney) یک صنعت جدید به راه انداخته‌اند که در آن هر کسی می‌تواند تبدیل به وام‌دهنده شود. شیوه‌ی کار آنها این است که شخص وام دهنده را با یک مصرف‌کننده که در تامین ضمانت وامی که می‌خواهد از بانک بگیرد مشکل دارد یا ترجیح می‌دهند چنین وامی بگیرد، مطابقت می‌دهند. شما می‌توانید نرخ بهره‌ی بالاتری در وام‌هایی که می‌دهید به‌دست بیاورید چرا که مستقیما با خود وام‌گیرنده در ارتباط هستید و اینگونه می توانیم پول زیاد در بیاوریم .

 

همچنین ما می توانیم از راه بهتری پول زیاد در بیاوریم مثل محصولات فیزیکی بفروشید درست مثل یک سایت وبلاگ نویسی، راه‌های متفاوتی برای پول درآوردن زیاد بدون انجام کار با فروش محصولات فیزیکی وجود دارد. احتمالا یکی از راههای درآوردن پول زیاد فروش وسایل قدیمی‌تان در وب‌گاه‌های فروش محصولات دست دوم است. اما حتی اگر چیزی برای فروش ندارید، می‌توانید با دراپ‌شاپینگ* شروع کنید. مثلا می‌توانید محصولاتی را برای یک شرکت در وب‌گاه ای‌بِی eBay یا آمازون (Amazon) به فروش برسانید و آنها خودشان باقی کارها از جمله حمل‌ونقل را انجام خواهند داد.

*(توزیع مستقیم (drop shipping) نوعی تکنیک مدیریت زنجیره‌ی تامین کالاست که در آن خرده‌فروشان جنس را در انبار نگه نمی‌دارند و در عوض سفارش‌های مشتریان و جزییات مربوط به حمل‌ونقل را به تولید کننده، خرده‌فروشان دیگر، و یا یک عمده فروش فرستاده و پس از آن کالای موردنظر را به طور مستقیم برای مشتریان ارسال می‌کنند- مترجم.

شما همچنین می‌توانید فروشگاه تجارت الکترونیک خود را با استفاده از شاپیفای (Shopify) راه‌اندازی کنید. آنها تمام چیزهایی که برای فروش برخط محصولات نیاز دارید، در اختیارتان می‌گذارند از یک فروشگاه کاملا برخط تا گنجاندن دکمه‌ی خرید در کانال‌های شبکه‌های اجتماعی‌تان.

 

چگونگی پول درآوردن از اینترنت

پول درآوردن از اینترنت امروزه بسیار رایج شده است اگر وقت و تلاش زیادی برای ساختن یک سایت اختصاص داده‌اید و ترافیک زیادی به‌دست آورده‌اید، می‌توانید آن را در بازارهای خرید و فروش وب سایت مانند فلیپا (Flippa) بفروشید و طعم پول درآوردن از اینترنت را بچشید. من در این وبسایت کلی سایت خریداری کرده‌ و فرخته‌ام و پول زیادی به جیب زده‌ام. در واقع ساخت یک وبلاگ به شما کمک می کند تا درآمدی برای خود ایجاد کنید که می تواند در طول زمان رشد کرده و بیشتر شود. به عنوان مثال Meeta Aurora وبلاگ نویس غذا، یا همین روش توانسته است با وجود این که به صورت تمام وقت مشغول به کار است، ماهانه بیش از 5000 دلار از بلاگ خود پول در بیاوریم.

می توانید مهارت های جدیدی مانند فروش، تبلیغات یا افیلیت مارکتینگ (سیستم همکاری در فروش) را یاد گرفته و بکار ببرید تا با استفاده از پلتفرم هایی مثل Ad Thrive و Amazon Associates وبلاگتان را مقیاس بندی کنید. بنابراین می توانید از طریق به کار بردن راه های مختلف، از سایت تان کسب درآمد کنید و پول زیاد در بیاوریم. به عنوان مثال، با قرار دادن لینک های فروش محصولات و یا خدماتی که با موضوع کلی وبلاگتان مرتبط هستند در پست ها و نوشته هایتان، می توانید در ازای ترویج فروش آن کالا یا خدمات، حق کمیسیون دریافت کنید. همچنین می توانید وبلاگتان را با ارائه محصولات دیگری مثل یک کتاب الکترونیکی، قالب یا راهنمای ای که خودتان آن را ساخته و یا نوشته اید ترویج دهید.

 

بهترین روش پول درآوردن بدون زحمت

یکی دیگر از روشهای پول درآوردن بدون زحمت استفاده از پاسخگوهای خودکار برای فروش خدمات، محصولات و یا عضویت است. به این ترتیب که مردم آدرس رایانامه‌ی خود را در سایت شما می‌گذارند و سپس یک رایانامه‌ی خودکار حاوی لینک دانلود محصولات یا اطلاعات ارزشمندی که باید ارائه بدهید و همچنین یک سری رایانامه جهت پیگیری دریافت می‌کنند. برای انجام این کار شما به سرویسی مانند آپتین مانستر (OptinMonster) نیاز دارید. همچنین برای پول درآوردن زیاد بدون زحمت می توانید یک انجمن ایجاد کنید اگر شما خود را به عنوان یک شخصیت بانفوذ ثابت کرده باشید، می‌توانید یک انجمن ایجاد کنید که در آن دیگران هزینه‌ای را به طور ماهانه پرداخت می‌کنند تا محتوای دارای کیفیت بالا و اطلاعاتی را که افراد غیرعضو به آن دسترسی ندارند دریافت کنند و اینگونه پول زیادی در بیاورید. یکی از نمونه‌های مورد علاقه‌ی من تیموتی سایکس (Timothy Sykes) است که ماهانه 100 هزار دلار از طریق عضویت در انجمن‌اش که دربار‌ه‌ی شیوه‌ی کسب پول از طریق سهام کم‌ارزش است، به‌دست می‌آورد.

 

پول درآوردن زیاد با فروش حق امتیاز امکان پذیر است. اگر شما یک موسیقیدان، بازیگر، و یا نویسنده‌ی با استعداد هستید، پس می‌توانید حق امتیاز از کارتان به‌دست بیاورید و بفروشید. به عبارت دیگر مردم برای استفاده از کارتان یا دارایی‌های خلاقانه‌تان پول زیاد پرداخت می‌کنند. با صدور مجوز محصول یا اختراعی که متعلق به شماست، می تواند تا سالیان سال از طریق پروانه کسب و حق امتیازی که اعطا کرده اید درآمد جانبی زیادی کسب کنید. در واقع این روش یک راه سریع برای عرضه و رسیدن محصول شما بازار مورد نظرتان است.

به عنوان مثال، با توجه به صنف کاریتان می توانید 3 الی 5 درصد حق فروش کالای مصرفی ای که مجوز فروش آن را به کسی داده اید را برای خود طلب کنید. شما می توانید یک اپلیکیشن را مجاز به فروش و ارایه محصولات و یا خدماتتان کنید و یا با هدف کسب پول زیاد و درآمد بیشتر از ارایه حق امتیاز، زمانی که کاربرانتان رو به رشد هستند، یک اپلیکیشن برای خدمات و یا محصولتان بسازید و یا سفارش دهید. طبق تحقیقات مجله Biolaw and Business، میزان درآمد جانبی حاصل از ارایه حق امتیاز در صنایع مرتبط با تکنولوژی می تواند تا 80 درصد بیشتر از سایر صنایع باشد.

محصول اطلاعاتی خود را در ازای دریافت پول زیاد بفروشید. اگر شما در یک حوزه‌ی خاص آگاهی و اطلاعات دارید، می‌توانید تولید محصولاتی مثل کتاب‌ها و یا ویدیوها، و فروش آنها را در وبلاگ‌تان شروع کنید. ممکن است تولید و بازاریابی محصولات‌تان زحمت و کار زیادی را ایجاب کند، اما وقتی که همه چیز را سر و سامان دادید، می‌توانید کنار بکشید و از درآمد زیاد حاصل از کارتان لذت ببرید.

 

چگونه بدون کار پولدار شویم

شاید معروف‌ترین راه برای پول درآوردن زیاد بدون کار، راه‌اندازی وبلاگ خودتان باشد. فقط چند دقیقه طول می‌کشد که وبلاگ را راه‌اندازی کنید و البته هزینه‌ی چندانی هم در بر ندارد – فقط باید نام دامنه‌تان را خریداری کنید و هزینه‌ی میزبانی وب را بپردازید. پس از آن، تولید محتوا را آغاز کنید؛ محتوای جالب و شگفت‌انگیزی که آدم‌ها به خواندن یا به اشتراک‌گذاری آن‌ علاقمند باشند. به عنوان مثال، اگر شما یک حسابدار هستید که صاحبان کسب‌وکارهای کوچک را در زمینه‌ی مالیات‌شان کمک کرده‌اید، همین می‌تواند موضوع وبلاگ شما باشد. وبلاگ خودم در مورد فاکتور نوشتن است برای کمک به مشتریان که همه چیز را در مورد این موضوع یاد بگیرند. این محتوا باعث می‌شود هزاران نفر در ماه ثبت نام کنند. حتما اگر می خواهید پولدار شوید مباحثی را در وبلاگ‌تان درج کنید که محبوب هستند. اگر شما یک حیوان خانگی داشتید که هنوز هم آن را دوست دارید و در مورد آن مطلب بنویسید، بعید می‌دانم که افراد زیادی به آن مراجعه کنند و بتوانیم از آن پول زیاد در بیاوریم. اما، کسی چه می‌داند، شاید هم اتفاقات خوبی رخ بدهد!

 

هنگامی که بازدید کننده بدست آوردید، می‌توانید با استفاده از روش‌های زیر پول زیادی را در بیاورید:

سود کمیسیون به عنوان یک شعبه: به این ترتیب شما می‌توانید محصولات یا خدمات افراد دیگر را در سایت خود به فروش برسانید و کسب درآمد کنید. اطمینان حاصل کنید که این محصولات یا خدمات با وبلاگ شما مرتبط هستند. به عنوان مثال، یک وبلاگ حسابداری می‌تواند شعبه‌ی فروش نرم‌افزارهای حسابداری و تنظیم فاکتور باشد. زمانی که شعبه‌ی محصول یا خدمات خاصی شدید، یک کد مخصوص به خودتان به شما داده می‌شود و به این ترتیب هر بار که بازدیدکننده‌، آن لینک را روی سایت‌تان کلیک می‌کند، شما پول کمیسیون خودتان را دریافت می‌کنید.
فروش تبلیغات. اگر سایت شما دارای ترافیک لازم برای تبدیل شدن به یک شعبه را داشته باشد، پس ممکن است به اندازه‌ی کافی خوب باشد که تبلیغ‌کنندگان تبلیغات را در سایت شما بخرند. شاید رقم دریافتی‌تان در ابتدای کار کم باشد، مثلا زیر 20 دلار در هر آگهی به‌دست بیاورید. اما، در نهایت ممکن است بتوانید مبالغ سه رقمی به‌دست بیاورید. فراموش نکنید که برای پول در آوردن زیاد سایت تان باید کیفیت داشته باشد.
حامی مالی پیدا کنید. این یکی کمی متفاوت از صرفا فروش تبلیغات در سایت تان است. حمایت‌های مالی می‌تواند درج محتوایی مخصوص حامی مالی‌تان یا قرار دادن لوگوی یک شرکت به طور دائمی در صفحه‌ی وبلاگ‌تان باشد.

 

پول درآوردن زیاد از طریق فریلنسینگ

در واقع فریلنسینگ راهی عالی برای بهبود مهارت و یا ساخت مهارت های جدید در حین پول درآوردن زیاد است. به عنوان مثال، می توانید به عنوان یک استراتژیست محتوا (مدیر محتوا) و یا مدیر شبکه های اجتماعی، آزادانه مهارت های مورد نیاز در دنیای واقعی را یاد بگیرید. می توانید به عنوان یک برنامه نویس حرفه ای و یا یک متخصص کار کنید و پول زیادی برای خدمات خود بگیرید. حتی می توانید برای رسیدگی به برخی وظایف کوچک پیمانکارانی را استخدام کنید تا بدین نحو به رشد کسب و کارتان نیز کمک کرده و بدان سرعت ببخشید و پول درآوردن زیاد را تجربه کنید.


قانون جذب پول و ثروت

شما در زندگی‌تان پولدار نمی شوید چون در مورد "پول و ثروت و فراوانی" بیشتر، باورهای منفی دارید و حتی ناخوادآگاه،در محاوره های روزمره خود از عبارت های ضد جذب پول و ثروت استفاده می کنید. چون افکار مخفی شما، پول را نمی‌خواهد.

جذب ثروت

ممکن است حتی جملات تأکیدی جذب پول را هم یک یا چند بار در روز تکرار کنید ولی چون فقط به زبان می آورید و آنها را باور ندارید، تاثیر چندانی عایدتان نمی شود. و متاسفانه بقیه روز را با جملات تأکیدی منفی درونی در مورد پول می‌گذرانید. این اتفاق به‌صورت خودآگاه و در بیشتر موارد ناخودآگاه صورت می‌گیرد. باورهایی که در ضمیر ناخودآگاه شما است، دنیای اکنون شما را می سازد، برای جذب پول بیشتر، باید باورهای ضمیرناخودآگاه خود نسبت به پول و ثروت بیشتر را آگاهانه و با تمرین و تکرار و تکرار و تکرار تغییر دهید و باورهای درست را جایگزین کنید تا بصورت ناخودآگاه جذب کننده ثروت و فراوانی شوید.

 

قانون جذب پول

 

روشن است که میلیاردرهایی مثل بیل گیتس، وارن بافت و مارک زاکربرگ بخشی از این یک درصد را تشکیل می دهند. اما به جز اینها چه کسانی جزو این یک درصد محسوب می شوند؟ بر اساس آمارهای کردیت سوئیس، 47 میلیون نفر دیگر، در دنیا هستند که میزان دارایی آنها 798 هزار دلار یا بیشتر است. بیشترین افراد جزو یک درصد ثروتمند جهان در این کشورها زندگی می کنند:

18 میلیون نفر در آمریکا.
3.5 میلیون نفر در فرانسه
2.9 میلیون نفر در انگلیس
2.8 میلیون نفر در آلمان
2 کشور نیز در آسیا هستند که بیش از یک میلیون نفر از شهروندان آنها جزو یک درصد ثروتمند دنیا هستند
ژاپن با 4 میلیون نفر
چین با 1.6 میلیون نفر
کشوری که نسبت به جمعیت خود بیشترین درصد ثروتمندان جزو یک درصد را در خود جای داده، سوئیس است. از هر 10 سوئیسی، یک نفر یعنی 800 هزار نفر از 8 میلیون نفر جزو یک درصد ثروتمند دنیا هستند.


کتاب قانون جذب ثروت

در بخش محصولات می توانید کتاب صوتی قانون جذب ثروت را دانلود و گوش دهید


دعای ثروتمند شدن سریع - دعای جذب ثروت فوری

 

اولین گام :
در دستیابی به شانس و ثروت این است که از دارائی‌های خود آگاه بوده و از آنها بهره بگیریم. باید این مطلب را بفهمیم که همه دارایی‌ها و سرمایه‌ها‏ نعمت خداست که می‌توان از آنها استفاده کرد. نعمتهایی در وجود هر شخص نهاده شده است که هر شخصی می‌تواند به اندازه درک و فهم خود از این نیروی خدادادی که در وجود وی نهاده شده است‏ استفاده کند و زندگی را به میل خود در راحتی و خوشی بگذراند. بنابراین باید هر شخصی صفات خدایی را در خود جستجو کند.

انسان باید بداند که به دنیا آمده است تا با بهره گیری از توان،گنجایش باطنی و روحی،استعداد و ذهنی پر از ایده‌های تازه بتواند شغل و درآمد خوبی داشته باشد و هم شانس و هم ثروت را متوجه خود سازد. اما زمانی شخص احساس توانگری خواهد کرد که با خدا یکرنگ شود و با او دوست باشد‏، آنوقت است که با توجه به تقوایی که دارد خودش را خوشبخت یا بدبخت می داند. در حقیقت باید گفت که پولدار شدن و رشد کردن در زندگی ربطی به کار و حرفه ندارد، بلکه ثروت ارتباط مستقیم با ذهن و باور انسان دارد و اینکه انسان چگونه خود را با محیط سازگار می کند و از گنجینه باطنی‌اش استفاده می‌کند. انسان نباید به خود اجازه دهد تا افکار منفی در او رخنه کند بلکه باید همواره به خود بگوید که: “من گنجی در نهان دارم و تا جایی که بتوانم از آن برمی دارم.”

پس زمانی انسان می‌تواند به شانس و ثروت دست یابد که ذهن و فکر او بر دنیایش حکومت کند؛ یعنی زمانی که انسان به این واقعیت برسد که همانطور که نفس کشیدن در دست اوست، بدست آوردن ثروت نیز در اختیار او نهاده شده است و او می تواند هر چقدر که ثروت می‌خواهد بدست آورد بنابراین کافی است که انسان به اقیانوس فکر و ذهن خود مراجعه کند و در آن دست دراز کند تا به آرزوهای خود برسد.

 

دعا برای ثروت بی حد وحصر

گام دوم :
این است که انسان باید حق خود را از زندگی بیابد‎؛ یعنی انسان باید مقام خود را در جهان هستی پیدا کرده و قدرت و استعداد خود را به دیگران نشان دهد و مفید باشد و در این صورت است که انسان می تواند حق خود را از زندگی، آرامش‏، آسودگی، رفاه، آزادی و بهره‌مندی از نعمتهای بی دریغ پروردگار درک کند. انسان باید به این قاعده اعتقاد داشته باشد که “هر طور فکر کنی همانطور می‌شود.”‎؛ یعنی به اصل علت و معلول باید توجه داشته باشد که اگر به فراوانی و آسایش و نعمت و یک زندگی با نشاط و مملو از موفقیت اعتقاد داشته باشد و به آن فکر کند و از موهبت و دارایی‌های وجودی‌اش بهره بگیرد بی شک به این طریق هر چه را که می‌خواهد کسب خواهد کرد.

انسان باید افکار خود را با موج مثبت پر کند و به این اصل اعتقاد داشته باشد که پروردگار در هر لحظه برای کمک به او آماده است و حمایت کننده اوست و در هر وضعیتی به کمک او می‌آید و او را از بدبختی و بیچارگی رها خواهد کرد و این در صورتی میسر خواهد بود که انسان با توجه به تقوایی که دارد و ارتباطی که با پروردگار خود برقرار می‌کند، خدا را حامی و پشتیبان خود ببیند. بنابراین انسان اگر با خدا باشد خدا نیز همواره نیازهای او را برطرف خواهد کرد.

ثروت از غیب

گام سوم :
این است که انسان بخاطر نعمتهایی که خدا به او ارزانی داشته است سپاس پروردگار را به جا آورد و به این نتیجه برسد که هر آنچه که پروردگار به او عطا کرده، خود گنجی نهان است که در صورت بهره‌گیری درست می‌تواند انسان را به آرامش و خوشبختی برساند. پس انسان در هر شرایطی باید شاکر و سپاسگزار پرودگار باشد. انسان باید بداند که قانون ثروت همانطور که برای بقیه وجود دارد برای او نیز برقرار است پس انسان باید ثروت و نعمت را در یک قدمی خود ببیند و برای رسیدن به آن از نیروی باطنی‌اش بهره بگیرد. اما نکته دیگر این است که انسان خود تفکر تهیدستی و فقر را در ذهن خود تداعی می‌کند و به خود می قبولاند که تهیدست و فقیر است چرا که اشخاص دیگری نیز وجود دارند که در شرایط آنها زندگی می‌کنند، حرفه و کاری شبیه کار آنها انجام می‌دهند اما در عین حال زندگی خوش و شادی را می‌گذارنند و چهره‌ای بشاش دارند. پس انسان باید تفکر تهیدستی را نوعی بیماری روحی بداند و اجازه نفوذ این تفکر را به خود ندهد و در عوض این تفکر را در خود بپروراند که “ثروت خدا در زندگی من می‌باشد و همیشه بر آن افزوده می شود.”

تفکر دیگری که انسان باید همیشه در ذهن خود داشته باشد این است که “ثروت مال من است و به آن می‌رسم”. اگر انسان به این تفکر اعتقاد داشته باشد برای بدست آوردن آن سعی خواهد کرد تا از فکر و ایده‌های تازه استفاده کند و به مهارت جدید دست یابد و راه پیشرفت را در پیش بگیرد.

گام چهارم :
نیز در دستیابی به شانس و ثروت این است که اولاَ انسان باید بداند که حسادت و بدخواهی مانع توانگری و دستیابی به ثروت است؛ یعنی در اینجا انسان تفکر خلاقانه ندارد و مایل است که خود به سعادت و پیروزی برسد اما دیگران از این موهبت بی بهره باشند. در اینجا انسان فکر منفی را در خود تداعی می‌کند و چنان که قبلاَ نیز گفتیم دیگر نمی‌تواند با این تفکر منفی به آنچه که می‌خواهد دست یابد. ثانیاّ انسان باید شکست را پل پیروزی بداند و با اولین شکست خود را نبازد چرا که انسان زمانی شیرینی و خوشی پیروزی حقیقی را خواهد چشید که شکستی را تجربه کرده باشد.

سخن پایانی :
از آنچه که گفتیم چنین بر می آید که سرمایه اصلی انسان در شناختن خویش و شناختن منبع بی حد نیروها و انرژی‌هایی است که در درون او نهاده شده است. که اگر انسان به این شناخت دست یابد آن زمان است که می‌تواند هر چقدر که بخواهد ثروت بدست آورد و تنها کافی خواهد بود که دست دراز کند و کامیاب گردد. پس اولین اصل توانگری و دستیابی به شانس و ثروت این است که از این مسئله شناخت داشته باشیم که فکر تنها مخزن نهانی انسان است که قادر است او را به اصل و سرچشمه منابع مادی و آشکار زندگی راهنمایی کند و به عبارتی دیگر از منبع و مخزن بی حساب باطن، ثروتی را که می‌خواهد در دستان او بگذارد. نکته دیگر این است که اگر ذهن انسان آماده باشد یعنی تفکرات مثبت را در خود بپروراند آنگاه همه چیز آماده خواهد بود.


دعا برای زیاد شدن کسب و کار

دعا کردن بسیار فواید خوبی دارد. و هر دعایی برای مورد خاصی می باشد. و امام های بزرگوار هم تأکید کرده اند که دعا برای گره باز شدن مشکلاتتان است پس حتما بخوانید و از دعاها بهره ببرید. در این مطلب که به گزارش سایت سماتک است این دعا مخصوص رونق کسب و کار است و به شما برکت می دهد.

 

هر کس سوره مبارکه مومن را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن و با حال وضو بنویسد و بر دیوار مغازه آویزان کند خرید و فروش در آن مغازه بسیار واقع شود و صاحب مغازه از کاسبی خود خیر زیاد ببیند

 

دعا جهت رونق کسب حلال :
هر کس این آیات (1 الی 6 سروه مطففین) را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد و در دکان و محل کسب قرار دهد، آن چه از بیع و کاسبی پیدا شود به فسق و معاصی خرج نکند و حق الله را از آن ادا کند .

 

آیات 1 الی 6 سروه مطففین :

وَیْلٌ لِّلْمُطَفِّفِینَ

الَّذِینَ إِذَا اکْتَالُواْ عَلَى النَّاسِ یَسْتَوْفُونَ

وَإِذَا کَالُوهُمْ أَو وَّزَنُوهُمْ یُخْسِرُونَ

أَلَا یَظُنُّ أُولَئِکَ أَنَّهُم مَّبْعُوثُونَ

لِیَوْمٍ عَظِیمٍ

یَوْمَ یَقُومُ النَّاسُ لِرَبِّ الْعَالَمِینَ
خواص آیات قرآن کریم ص 198

 

دعا  جهت خیر و برکت اموال :

خاصیت این آیات ( 1 الی 6 سوره جاثیه ) خیر و برکت است در اموال و اشجار و اثمار و حفظ آن از آفات و بلایا .

 

چون کسی را این امور مطلوب بود، روزه گیرد و طهارت کند و این آیات را در کاسه نو با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد و آن را از آب پاک پر کند و با آب آن آیات را بشوید و آن را در سرا یا دکان یا مزرعه بریزد مقصود حاصل شود.

 

آیات 1 الی 6 سوره جاثیه :
حم

تَنزِیلُ الْکِتَابِ مِنَ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

إِنَّ فِی السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ لَآیَاتٍ لِّلْمُؤْمِنِینَ

وَفِی خَلْقِکُمْ وَمَا یَبُثُّ مِن دَابَّةٍ آیَاتٌ لِّقَوْمٍ یُوقِنُونَ

وَاخْتِلَافِ اللَّیْلِ وَالنَّهَارِ وَمَا أَنزَلَ اللَّهُ مِنَ السَّمَاءِ مِن رِّزْقٍ فَأَحْیَا بِهِ الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَا وَتَصْرِیفِ الرِّیَاحِ آیَاتٌ لِّقَوْمٍ یَعْقِلُونَ

تِلْکَ آیَاتُ اللَّهِ نَتْلُوهَا عَلَیْکَ بِالْحَقِّ فَبِأَیِّ حَدِیثٍ بَعْدَ اللَّهِ وَآیَاتِهِ یُؤْمِنُونَ
خواص آیات قرآن کریم ص 152 و 153

 

 دعا جهت رونق کاسبی

هر کس سوره مبارکه مومن را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن و با حال وضو بنویسد و بر دیوار مغازه آویزان کند خرید و فروش در آن مغازه بسیار واقع شود و صاحب مغازه از کاسبی خود خیر زیاد ببیند .

خواص آیات قرآن کریم ص 144

 

دعا جهت پر خیر و برکتی کیسه :
اگر کسی از اهل بازار سوره مبارکه حجر را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد و در کیسه خود نهد نقد کیسه و منافع او بسیار شود و مردم معامله با او را دوست دارند.


راههای پول درآوردن بدون سرمایه

البته ما به شما ماهیگیری یاد می دهیم فقط ایده می دهیم این شما هستید که باید توانایی هایتان را بسنجید و با این ایده ها کسب خودتان را راه بیندازید. 
 

راه های پولدار شدن بدون سرمایه
 

1. اینترنت 
 
راه انداختن یک سایت چندان هم پول نمی خواهد حتی سرایه هنگفتی ام لازم ندارد به شرط اینکه ابتکار داشته باشید و وارد حوزه ای بشوید که تخصصش را دارید و می توانید از آن کسب درآمد کنید. 
 
بعدش هم بازاریابی موثر و فعال می خواهدکه از عهده اش بربیایید. 
 
اینترنت منبع درآمد خیلی خوبی است به شرط اینکه سعی کنید از زیر و بم آن اطلاعات بدست بیاورید و هر روز به دانشتان بیفزایید. 
 
 

2. صنایع دستی 
 
هنر همیشه بازار دارد به شرط آنکه نیاز سنجی کندید بدانید چه چیزی در چه زمانی و برای چه کسانی جذابیت دارد آن وقت است که به راحتی می توانید هنر دست خودتان را به بالاترین قیمت بفروشید و کلی سود کنید. 
 
 

3.صنایع غذایی 
 
خوردنی همیشه بازار دارد به شرط اینکه مبتکر باشید و سبک ارائه محصولاتتان متفاوت باشد جالب است بدانید گرفتن مجوز فعالیت از اتحادیه های مختلف مرتبط به صنایع غذایی خیلی هم دشوار نیست به شرط آنکه اهل نظافت باشید. 
 
چگونه پولدار شویم در ایران

 

4. خدمات 
 
حوزه خدمات این روزها بازار خوبی دارد به شرط آنکه ابتدا موقعیت سنجی کنید که در چه منطقه ای از تهران چه خدمتی کم و یا محدود است. 
 
سنگ بزرگ برندارید در سطح توان خودتان وارد عرصه شوید و به مرور خدماتتان را توسعه و بهبود بخشید. 
 
 

5. بهداشت و سلامت 
 
در این فضای آلوده و هوای نامطبوع مردم به دنبال هر چیزی هستند که سلامت و شادابی را به آنها باز گرداند و دقایقی به آنها آرامش بدهد اگر کمی زرنگ باشید می توانید پول خوبی به جیب بزنید 
 
 

6.بازاریابی و فروش 
 
حتما لازم نیست شما خودتان تولید کننده باشید اگرچه این بخش ایده آل ماجرا باشد اما اگر بتوانید برای دیگران مشتری و بازار های تازه پیدا کنید اطمینان داشته باشید که برای سود خوبی خواهد داشت . خیلی ها هستند که تولیدات خوبی دارند اما راه فروشش را نمی دانند. 
 
 

7.اطلاع رسانی 
 
حجم وسیع اخبار، اطلاعات و دانسته ها مردم را در سیلی از اطلاعات گرفتار کرده که نمی دانند کدام مناسب و برایشان کارآمد است اگر بتوانید این نیاز آنها را برآورده کنید سپاسگذار شما خواهند بود و حاضرند هزینه آن را هم بپردازند.


چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم

بهترین مزیت اینترنت برای شما می تواند این باشد که نیاز به سرمایه اولیه ندارید و خیلی راحت می توانید از توانایی های معمولی خود برای شروع کسب و کارتان استفاده نمایید. برای این کار تنها نیاز است کمی هوش اقتصادی و خلاقیت داشته باشید. اینترنت این امکان را به شما می دهد تا بدون این که به صورت فیزیکی جایی حضور داشته باشید بتوانید کار مورد نظر خود را انجام دهید. بنابریان ایده اصلی رسیدن به پول با اینترنت این است که نباشید ولی کار را به درستی انجام دهید. 

 

راه های پولدار شدن از طریق اینترنت

زمانی که اینترنت به زندگی ما وارد شد بسیاری از افراد با امکانات ویژه آن آشنایی نداشتند و تصور می کردند تنها برای یافتن پاسخ سوال خود باید به آن مراجعه کنند. در حالی که برخی دیگر کمی دید خود را وسعت بخشیدند و از توانایی هایی که اینترنت در اختیار آن ها قرار می داد استفاده کردند و به این ترتیب منبع درآمد خوبی برای خود ایجاد کردند. این در حالی است که بسیاری از کسب و کار های قدیمی هم چنان نیز راضی نشده اند که باید از اثر این فناوری برای رشد کسب و کار خود استفاده نمایند. به این ترتیب هر چه به تلاش خود اضافه کنند ولی از فضای مجازی غافل بمانند باز هم ممکن است نتیجه دلخواه خود را دریافت نکنند. اما از طرف دیگر افراد دیگری هستند که همواره در تلاشند بدون این که زحمت زیادی بکشند درآمد خود را به با استفاده از اینترنت افزایش دهند. این جاست که راه رسیدن به پول با اینترنت مطرح می شود

 

- طراحی گرافیکی یا طراحی سایت : اولین چیزی که افراد برای معرفی برند خود می خواهند داشتن یک سایت است که نیاز به طراحی گرافیکی های مختلفی دارد. شما تنها با صحبت کردن با مشتری می توانید سفارش خود را دریافت نموده و کار خود را در خانه آغاز نمایید.

 

- تولید محتوا : با استفاده از اینترنت و ایجاد سایت بسیاری از افراد به دنیال معرفی کسب و کار خود هستند. برای این که بتوانند این کار را به خوبی انجام دهند باید محتواهای خوبی به کاربران و مخطبان هدف خود ارائه دهند. اگر شما توانایی تولید محتوا را در زمینه های مختلف نگارشی، صوتی، تصویری دارید می توانید با نشستن در خانه و از راه دور این کار را با استفاده از اینترنت انجام دهید. 

 

رسیدن به پول با اینترنت

- تبلیغات آنلاین : برخی دیگر از افراد این مسئولیت را به عهده می گیرند که بازدید سایت شما را تا حد زیادی افزایش دهند و در نتیجه رتبه خوبی برای آن بدست بیاورند. در نتیجه در این حالت سایت شما به یکی از سایت های مطرح تبدیل می شود که افراد زیادی به دنبال تبلیغ در آن هستند. این کار ممکن است کمی زمان بر بوده باشد ولی در نهایت نتیجه بسیار خوبی خواهد داشت. 

 

- استفاده از شبکه های اجتماعی : استفاده از سایت ممکن است باز هم برای شما در ابتدا هزینه داشته باشد ولی ساختن یک صفحه در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام همین هزینه را نخواهد داشت. شما می توایند صفحه ای برای خود ایجاد کنید و توانایی های خود را در آن به نمایش بگذارید. بنابراین می توانید فالوورهای واقعی برای خود کسب کرده و از طریق آن ها کسب درآمد کنید. 

 

همراهان عزیز راه رسیدن به پول با اینترنت بسیار ساده است اگر شما کمی حواستان را جمع کرده و از فرصت ها استفاده نمایید. در نتیجه شما قادر خواهید بود آزادانه کار کنید حتی در خانه و به سادگی درآمد خود را بدست آورید.


سابلیمینال جذب فوری ثروت

 سابلیمینال جذب فوری ثروت  تجلی انرژی پول نتایج زیر را برای شما بوجود خواهد آورد:
✔️جذب منابع رایگان فراوانی

✔️بدست آوردن هر هدفی که در ذهنتان است

✔️ آزاد کردن باورهای محدود کننده درباره پول

✔️داشتن احساسات خوب در مورد پول

✔️حساب بانکی پر از پول

✔️دریافت ایده هایی برای جذب پول

✔️تبدیل ایده ها به پول و موفقیت

✔️ایحاد تفکرات خلاق

✔️آهنربای پول شدن

✔️گرفتن درس از اشتباهات گذشته

آیا به دنبال راههای پولدار شدن با سرمایه کم هستید؟ آیا می‌دانید رمز ثروتمند شدن و پولدار شدن در ایران چیست؟ با سابلیمینال جذب پول  و راز جذب ثروت فوری را یاد بگیرید و اهداف مالی تان را محقق کنید!


نکته مهم پایانی 

این اتفاقی نبوده که شما وقتتان را صرف مطالعه این مقاله کرده اید . شما قطعاٌ می توانید با دنبال کردن 7 گامی که در اینجا کلی گویی شد از همین لحظه ثروت را به زندگی تان جذب کنید . توجه کنید که عنوان این پست گام های ساده بود نه راحت . گاهی اوقات مشکلترین چیزهایی که در زندگی انجام می دهیم فی النفسه ساده هستند اما مطمئناً به این معنی نیست که آسان هستند .   

تغییر ، فرایندی زمان بر است که درمورد اغلب چیزها از جمله ایجاد تغییر در چگونگی تفکر درباره پول صادق است . این مطلب در مورد تلاش ما برای وزن کم کردن یا تعهد به انجام فعالیت فیزیکی به عنوان راهی برای غلبه بر افسردگی هم صدق می کند .  

درنهایت به یاد داشته باشید اکثریت مردمی که ثبات مالی دارند از طریق کارسخت و صادقانه ، و ایجاد اعتقادات پایدارعمیق در خود به آن رسیده اند .

 

source : keramatzade