چگونه ثروتمند شویم ؟ قانون جذب ثروت -یکی از قوانین ثروت این است که یا عاشق کاری باشید که انجامش می دهید و یا کاری انجام دهید که عاشق اش هستید. قانون جذب ثروت حس خوب شما باعث می شود کارایی شما چند برابر شود. 

قدرت شما در قانون جذب ثروت و جذب پول همواره به باورهای‌تان درباره‌ی پول بستگی دارد. و باورهای‌تان بر پایه‌ی افکاری است که درباره‌ی پول دارید.


جذب فوری ثروت

7 اسرار برای جذب پول و ثروت با استفاده از قانون جاذبه

 

جذب فوری ثروت و قانون جذب ثروت - چه احساسی می کنید اگر به شما گفته شود رویای کودکی شما دارای یک ابرقدرت است که می تواند به هر چیزی که می خواهید برساند. به نظر می رسد که این رویا ممکن است تا حدی از واقعیت دور باشد. در حقیقت، این مفهوم کاملا جدید مربوط به دقیق بودن واقعیت است. این قانون جذابیت ثروت است.

 

کتاب قانون جذب ثروت

 

با توجه به این قانون جذب ثروت ،شما می توانید هر چیزی که بخواهید، در ذهن و حالت احساسی خود ایجاد کنید. مردم عمدتا از قانون جاذبه برای پول استفاده می کنند، و بسیاری از مردم به نحوی به ظاهر غیر منطقی، وضعیت مالی خود را بهبود بخشیدند. در اینجا 7 اسرار برای استفاده از این قانون جذب ثروت و پول وجود دارد.

 

1-قانون جذب ثروت ،رسیدن به وضوح

مهم است که زمان دقیق انجام دقیق آنچه را که می خواهید، بدانید. برای اینکه این کار سریعتر انجام شود، باید از اهداف خود مطلع شوید. شما اهداف خود را در مورد مقدار، چقدر پول می خواهید دریافت کنید.

 

2-قانون جذب ثروت ،از تکنیک های تجسم استفاده کنید

تجسم یکی از قوی ترین راه های استفاده از انگیزه و تغییر در حالت ذهنی و احساسی شماست. طبق نظر  فیزیک ، هر انرژیی که قرار داده اید باید به شما بازگردد. وقتی چیزی را که می خواهید دریافت کنید تجسم کنید، آن را به واقعیت روزمره خود جذب می کنید. بگذارید بگوییم شما می خواهید با قانون جذب ثروت  مقدار زیادی ثروت و پول و آزادی مالی داشته باشید. شما باید خودتان را در این وضعیت جدید قرار دهید . تصور کنید که نگه داشتن پول، رفتن به خانه جدید خود، رانندگی ماشین رویای خود و یا سفر به مقصد خارجی. هرچه بیشتر از حواس خود استفاده کنید، نتیجه سریعتر خواهد بود. شما حتی می توانید از تکنیک بو کردن پول استفاده کنید تا احساس کنید ،که احساس می کنید زمانی که شما آن را داشته اید.

 

3-قانون جذب ثروت ،UPROOT محدود کردن اعتقادات

اکثر مردم ارزش پولی دارند. از آنجایی که پول مبارزه بزرگی برای بشریت بوده است، این موضوع به عنوان یک کتاب مقدس منفی بزرگ تبدیل شده است. شما نمی توانید چیزهایی را که قضاوت میکنید یا کلیشه های منفی نسبت به آن دارید را جذب کنید. درست است که شما در ابتدا مشکلات را تجربه خواهید کرد، اما متوجه اعتقادی که نسبت به پول دارید می شوید.شما می توانید از روش های تجسم برای پاک کردن الگوهای قدیمی استفاده کنید و اجازه دهید فراوانی به زندگی شما وارد شود.

 

4-قانون جذب ثروت ،تمرکز بر فراوان بودن

هر چه بیشتر بر روی یک موضوع تمرکز کنید، آن در زندگی شما شایع و زیاد می شود. آن را یک روال روزانه و تمرکز بر فراوانی که در حال حاضر داشته اید. ابراز قدردانی از حال حاضر، خانه خود، ماشین خود ، و تمام راحتی های دیگر که شما در زندگی روزمره خود استفاده می کنید. احساس می کنید که فراوان هستید و هر روز بیشتر می شوید.قانون جذب ثروت

 

5-قانون جذب ثروت ،بیش از حد انتقاد درونی

 هر بار که سعی می کنید فراوانی را در زندگی خود جذب کنید، صدای درونی ممکن است به شما بگوید که نمی توانید یا آن را سزاوار نیستید. این بحث منفی از افکار شما نمی آید - این نمایشی از والدین شما و تهدیدی است که جامعه بر روی موضوع پول به شما تحمیل کرده اند. شما می توانید به سادگی در عبارت خود مخالف انتقادات خود باشید. این عبارت می تواند باشد: "ساخت و دریافت پول آسان است و هر کس سزاوار آن است که در فراوانی ثروت و پول باشد".

 

6-قانون جذب ثروت ،پیوستن به احساسات شما

 غنی و ثروتمند بودن باید احساس خاصی شما پیدا کنید. چطور احساس می کنید اگر همه چیزی را که شما همیشه می خواستی داشته باشی؟سعی کنید این حالت احساسات را تا حد ممکن در طول روز حفظ کنید. بسیاری از مردم می خواهند ثروتمند باشند و خوشحال باشند. با این وجود، این روش متضاد کار می کند. همانطور که توسط بسیاری از آموزه های مذهبی جهان تدریس می شود، ایمان به واقعیت پیش می رود.مهربانی به خودتان و تمایل به حالت احساسی در تمام جنبه های زندگی برای جذب فوری ثروت انجام دهید.قانون جذب ثروت

 

7-قانون جذب ثروت ،اجازه دهید بروید و بیش از حد فکر کنید

یکی از چیزهایی که واقعا می تواند قانون جاذبه  خرابکاری  کند ، چیزی است که شما می خواهید بیش از حد درک کنید.این می تواند منجر به احساس تنش و مقاومت شود. مهم تر است که تمایل به حالت عاطفی شما داشته باشیم و بدانیم که آنچه که می خواهید، پیشاپیش شماست. خدا و جهان پشت شما است.

 

شما می توانید از  قانون جاذبه مطلقا برای همه چیز استفاده کنید. فقط به یاد داشته باشید که سفر باید دلپذیر باشد و به سختی نیاز ندارد. در حقیقت، هر چه آسان تر بگیریید، سریعتر و کارآمدتر، قانون جاذبه برای شما خواهد بود. قانون جذب ثروت


جملات تاکیدی مثبت برای ثروتمند شدن​